@UitStraling, ik vind je echt een topkerel, maar het enige wat je met dergelijke posts bereikt is dat er hier a) mensen zijn die je toch niet geloven b) anderen vinden dat hun eigen leven nog kutter dan kut is omdat ze dat nooit meemaken. Mij maakt het niet uit hoor, als een van de twee je bedoeling is dan snap ik het, anders snap ik de lol van het continue vertellen van dergelijke belevenissen nietquote:Op maandag 11 januari 2021 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom, dat is een beetje raar, die mensen waren er nu eenmaal erbij en dat maakt het verhaal juist wat spek en schwung en het is zo, dit was op een saaie dinsdag of woensdag, moet je eens op zondag daar rondlopen in The Blue Marlin of zo
Zit wel wat in, zal ik stoppen met Fok! dan?quote:Op maandag 11 januari 2021 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
@:Uitstraling, ik vind je echt een topkerel, maar het enige wat je met dergelijke posts bereikt is dat er hier a) mensen zijn die je toch niet geloven b) anderen vinden dat hun eigen leven nog kutter dan kut is omdat ze dat nooit meemaken. Mij maakt het niet uit hoor, als een van de twee je bedoeling is dan snap ik het, anders snap ik de lol van het continue vertellen van dergelijke belevenissen niet
Eerste je grote aankondigingquote:Op maandag 11 januari 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit wel wat in, zal ik stoppen met Fok! dan?
Zeg het hemquote:Op maandag 11 januari 2021 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
@:Uitstraling, ik vind je echt een topkerel, maar het enige wat je met dergelijke posts bereikt is dat er hier a) mensen zijn die je toch niet geloven b) anderen vinden dat hun eigen leven nog kutter dan kut is omdat ze dat nooit meemaken. Mij maakt het niet uit hoor, als een van de twee je bedoeling is dan snap ik het, anders snap ik de lol van het continue vertellen van dergelijke belevenissen niet
nee man, als je er plezier in hebt waarom zou jequote:Op maandag 11 januari 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit wel wat in, zal ik stoppen met Fok! dan?
Ja dat is nog net te vroegquote:Op maandag 11 januari 2021 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerste je grote aankondiging
en foto's van z'n auto. en z'n rooie bank.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerste je grote aankondiging
Een eenzaam leeg podium?quote:Op maandag 11 januari 2021 22:35 schreef Koen66 het volgende:
Ik lees je posts trouwens altijd met een glimlach hoor, ik probeerde ff te snappen wat er voor jou inzit @:uitstraling
Ach joh doe eens niet zo jaloers, die kun jij over tien jaar ook makkelijk betalen hoor als ik je karakter een beetje goed inschat, meer dan wie dan ook hierquote:Op maandag 11 januari 2021 22:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en foto's van z'n auto. en z'n rooie bank.
Een rode bank kan je zo ophalen bij de kringloop.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ach joh doe eens niet zo jaloers, die kun jij over tien jaar ook makkelijk betalen hoor als ik je karakter een beetje goed inschat, meer dan wie dan ook hier
Ja en die van mij kost echt geen kont, de auto wel dan.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een rode bank kan je zo ophalen bij de kringloop.
Als je nog een paar jaar in lockdown zit is vooral psychiater een gewild beroepquote:Op maandag 11 januari 2021 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik nog een paar jaar in lockdown zit heb ik ook bergen geld bespaard aan de kapper en de masseur.
Niks jaloers manquote:Op maandag 11 januari 2021 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ach joh doe eens niet zo jaloers, die kun jij over tien jaar ook makkelijk betalen hoor als ik je karakter een beetje goed inschat, meer dan wie dan ook hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |