echt VIESDIK nu of waquote:Op maandag 11 januari 2021 22:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ben vies hard aangekomen man
Ze appte me vanavond dat ze andijviestamppot over heeft en voor me invriestquote:Op maandag 11 januari 2021 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je van je moeder goed te eten mee tegenwoordig dan?
104 nu man fml moet weer stevig aan de drugsquote:
KOEKOEKJESquote:Op maandag 11 januari 2021 22:20 schreef Solotovski het volgende:
[..]
104 nu man fml moet weer stevig aan de drugs
Mmmmmm koekjesquote:Op maandag 11 januari 2021 22:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
KOEKOEKJES
of na ja, doe maar niet koekjes ahahaha
Waarom, dat is een beetje raar, die mensen waren er nu eenmaal erbij en dat maakt het verhaal juist wat spek en schwung en het is zo, dit was op een saaie dinsdag of woensdag, moet je eens op zondag daar rondlopen in The Blue Marlin of zoquote:Op maandag 11 januari 2021 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja zal, heb ik ook wel soortgelijk meegemaakt maar hoor je mij dan die namen zeggen?
Dan zeg je gewoon “met wat andere lui.”
Geperste kop.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gestampte varkensleverkoekjes met aromat
Geen erwten?quote:Op maandag 11 januari 2021 22:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gestampte varkensleverkoekjes met aromat
Dierenhoofd blijft lekker hè?quote:Op maandag 11 januari 2021 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.zeeuwseankers(...)ostekop-en-varianten
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |