quote:Op maandag 11 januari 2021 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Grand CherokeeDie rijden echt super fijn vind ik.
Ja de vrouw hier ook niet denk ikquote:Op maandag 11 januari 2021 21:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet niet of Gergi daar wel zo blij mee zou zijn
Welk boek heb je over BTK? Ik heb er hier eentje staan waar ik niet doorheen kwamquote:Op maandag 11 januari 2021 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet dankzij m'n boeiende boek dat de BTK seriemoordenaar in een zwarte Jeep Grand Cherokee reed.
Een leuk weetje.
Die Amarok zou ik zakelijk kopen en dan ook privé rijden. Dus moet wel enigszins smoelen danquote:Op maandag 11 januari 2021 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je nog een zakelijke bak zoekt moet je misschien eens hier kijkenhttps://www.rbauction.nl/(...)®ion=114275697265
Vond ik ook alquote:Op maandag 11 januari 2021 21:12 schreef bitterbal het volgende:
Wat een lage straf voor die moeder van Sharlene?
En komt ie je nu opwarmen?quote:
quote:Op maandag 11 januari 2021 21:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die Amarok zou ik zakelijk kopen en dan ook privé rijden. Dus moet wel enigszins smoelen dan
Oh zie dat er alleen die Fiat staat op de sitequote:Op maandag 11 januari 2021 21:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die Amarok zou ik zakelijk kopen en dan ook privé rijden. Dus moet wel enigszins smoelen dan
De Budaddy mobiel?quote:
ja ik ken RB welquote:Op maandag 11 januari 2021 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh zie dat er alleen die Fiat staat op de siteAls je langs dat terrein loopt zijn er meestal een heel stuk meer, deze zit ook om de hoek, die Hilux is best leuk
https://www.womy.com/used-cars/
quote:Op maandag 11 januari 2021 21:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die twee antenne's zijn z'n chickdar
Ja bizar.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je gooit je eigen dochter naar beneden en dan kom je er zo mee weg? Geen tbs ook
Moet ze toch eens opnieuw af laten stellen.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die twee antenne's zijn z'n chickdar
je voelsprieten detecteerden de versierpogingen van Gerrie inderdaad niet echtquote:Op maandag 11 januari 2021 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet ze toch eens opnieuw af laten stellen.
Hee maar wel alle oudjes gepriktquote:Op maandag 11 januari 2021 20:49 schreef bitterbal het volgende:
kut israelis
https://nos.nl/artikel/23(...)zette-westoever.html
Ik heb er gewerktquote:Op maandag 11 januari 2021 21:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik ken RB welheb er wel eens wat gekocht
Maar het ziet eruit als vishengels, waarom sla je ze niet gewoon letterlijk aan de haak?quote:Op maandag 11 januari 2021 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet ze toch eens opnieuw af laten stellen.
Nee, die utilitaire uitstralingquote:Op maandag 11 januari 2021 21:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
want oranje zwaailichten he
maar die moet ik er ook op hebben.
Moet ik dan ook een worm aan doen?quote:Op maandag 11 januari 2021 21:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar het ziet eruit als vishengels, waarom sla je ze niet gewoon letterlijk aan de haak?
quote:Op maandag 11 januari 2021 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Welk boek heb je over BTK? Ik heb er hier eentje staan waar ik niet doorheen kwamBen even de naam van de schrijfster kwijt.
quote:Op maandag 11 januari 2021 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er gewerktLekker met gigantische graafmachines rondrijden
ja niet helemaal goedquote:Op maandag 11 januari 2021 21:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja bizar.
Hoe je dat ook in hemelsnaam kan doen....
Nee een roos met je aftershave erop natuurlijkquote:Op maandag 11 januari 2021 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet ik dan ook een worm aan doen?
`quote:Op maandag 11 januari 2021 21:11 schreef Ygritte het volgende:
Wouter rijdt trouwens bij die tent van US het gister over had.
Cirkeltje weer rondddddd
* maakt aantekeningen.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee een roos met je aftershave erop natuurlijk
quote:Op maandag 11 januari 2021 21:12 schreef bitterbal het volgende:
Wat een lage straf voor die moeder van Sharlene?
Ah misschien die maar kopen dan. Ik heb deze, maar hij schreef al z'n brieven naar haar in code, dus eerst moet je die code uit je hoofd lerenquote:Op maandag 11 januari 2021 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geschreven door journalisten die destijds ook de moordzaken voor de krant hebben verslagen.
Geen idee meer waar ik allemaal in heb gereden, vond de CAT D10 bulldozers altijd wel spannend omdat je daarbij de gaspedalen los moet laten om gas te gevenquote:Op maandag 11 januari 2021 21:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mooiste ding waar ik mee gereden heb:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Close enough.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* maakt aantekeningen.
Worm met aftershave.
De budaboa bedoel je?quote:Op maandag 11 januari 2021 21:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zolang 't z'n eigen worm maar niet is
Dacht dat het een anaconda was die om z'n nek hing? Zoiets kan ik me vaag uit een eerder topic herinneren.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zolang 't z'n eigen worm maar niet is
quote:Op maandag 11 januari 2021 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dacht dat het een anaconda was die om z'n nek hing? Zoiets kan ik me vaag uit een eerder topic herinneren.
Ik zie hetquote:Op maandag 11 januari 2021 21:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja togggg....![]()
Of zie ik dat verkeerd....
Dit filmpje op 30 seconden:
De buda constrictor.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dacht dat het een anaconda was die om z'n nek hing? Zoiets kan ik me vaag uit een eerder topic herinneren.
Nee toch niet....quote:Op maandag 11 januari 2021 21:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja togggg....![]()
Of zie ik dat verkeerd....
Dit filmpje op 30 seconden:
quote:
Gvd goed geheugen heb ik.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
Zo zo. En ruikt dat een beetje als elkaar of zijn dat twee (drie?) totaal verschillende sensaties?quote:Op maandag 11 januari 2021 21:32 schreef UitStraling het volgende:
het rook ook echt naar bloemkool en misbruik van geld en vrouwen
Overdrachtelijk, dat was echt fout en vies.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zo. En ruikt dat een beetje als elkaar of zijn dat twee (drie?) totaal verschillende sensaties?
Meteen even een flesje bestellen natuurlijk.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:36 schreef UitStraling het volgende:
Kwamen we daar nog aan met de duurste boot dus je komt al erg graag bekeken binnen
O ja ik heb nog een ander boek van haar liggen over onopgeloste moorden geloof ik.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah misschien die maar kopen dan. Ik heb deze, maar hij schreef al z'n brieven naar haar in code, dus eerst moet je die code uit je hoofd leren
[ afbeelding ]
Coolste dingen waar ik mee gereden heb:quote:Op maandag 11 januari 2021 21:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mooiste ding waar ik mee gereden heb:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeps was goed te doen :pquote:Op maandag 11 januari 2021 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
@:Ballie fijn dat de eerste dag mee is gevallen!
mooi, heb ik nog vier tonnen haring staan met ui, knoflook, kruidenboter, garnalen en voor de leuk een gebakken smurf.quote:
Gebakken smurfquote:Op maandag 11 januari 2021 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
mooi, heb ik nog vier tonnen haring staan met ui, knoflook, kruidenboter, garnalen en voor de leuk een gebakken smurf.
PRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROP
TR en gerapporteerd wegens kaasmisdaden tegen de menselijkheid, UN charter 5, sectie 68A "Zeurbelg" bijlage 3A.quote:
Yep, ooit op Ibiza meegemaakt dat flesjesgedoe, Wesley Sneijder, Yolanthe en Sting en Robbie Williams naast ons maar wie werden weer bediend als koningen, je had die mensen moeten zien toen er door een vrij knappe dame van dat establishment in mijn oor "like a virgin" gezongen werdquote:Op maandag 11 januari 2021 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meteen even een flesje bestellen natuurlijk.
Als jij over mensen verteld zeg je er altijd bij of die mensen in jouw ogen mooi waren, echt altijd noem je wel iets over het uiterlijk van mensen, hoezo is dat? Is gewoon een oprechte vraag, ben jij zo ontzettend uiterlijk gericht?quote:Op maandag 11 januari 2021 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep, ooit op Ibiza meegemaakt dat flesjesgedoe, Wesley Sneijder, Yolanthe en Sting en Robbie Williams naast ons maar wie werden weer bediend als koningen, je had die mensen moeten zien toen er door een vrij knappe dame van dat establishment in mijn oor "like a virgin" gezongen werd
Kabouter kopen?quote:Op maandag 11 januari 2021 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mijn beeldje uit Tirol is wel binnen, en is schitterend...
Wat zal ik nu eens kopen?
("Smaak" ahahahahahahaha!!!! Zeikbelg met je kaasobsessie, we gaan je buiten de sc opwachten en in elkaar slaan met je veiligheidshesje, NOOB... ahahahaha!)
Dat is meer iets voor @bitterbal die eet graag smurfenquote:
nee ik smurf graagquote:Op maandag 11 januari 2021 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor @:bitterbal die eet graag smurfen
quote:Op maandag 11 januari 2021 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor @:bitterbal die eet graag smurfen
Hahahaha met zo'n DUIMPJE omhoog?quote:Op maandag 11 januari 2021 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben wel een kabouter Amarantha style aan het maken.
Lol nee, dat zit niet in de mal. Maar haar kleuren zeg maar.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hahahaha met zo'n DUIMPJE omhoog?
Is namelijk een duimpje... van die kabout bij ama... Duim.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |