Ja maar krijg het idee dat 90% van de nieuwe auto's een SUV is, elektrisch of niet ...quote:Op maandag 11 januari 2021 21:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
elektrische auto he. die accu's moet je ergens kwijt
true mode trendjequote:Op maandag 11 januari 2021 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar krijg het idee dat 90% van de nieuwe auto's een SUV is, elektrisch of niet ...
Ik kan het hier sowieso niet krijgen, dus zit nu op een wortel te knagenquote:Op maandag 11 januari 2021 21:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet doen, krijg je dikke bibs van.
Nou vooruit doe maar dan.
Audi is te burgerlijk voor mij hoorquote:Op maandag 11 januari 2021 21:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
true mode trendje
daarom Audi e-tron GT
Al zou ik met een Volvo XC60 T8 Polestar ook blij wezen
M'n accountant gaat uitrekenen of het uit kan om een Amarok te halen
quote:Op maandag 11 januari 2021 21:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die ene foto ervoor vind ik passender
Amarokquote:Op maandag 11 januari 2021 21:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
true mode trendje
daarom Audi e-tron GT
M'n accountant gaat uitrekenen of het uit kan om een Amarok te halen en om te bouwen naar BE trekker
het zal wel een Fiat Multipla 2004 wordenquote:Op maandag 11 januari 2021 21:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
true mode trendje
daarom Audi e-tron GT
M'n accountant gaat uitrekenen of het uit kan om een Amarok te halen en om te bouwen naar BE trekker
Nee, dikke kans dat ik nog ff door tuf in m'n 307 en de Navara voor zakelijk houquote:Op maandag 11 januari 2021 21:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het zal wel een Fiat Multipla 2004 worden
Niet iedereen wil graag dezelfde auto als jijquote:Op maandag 11 januari 2021 21:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het zal wel een Fiat Multipla 2004 worden
Alfa valt al af vanwege de kentekenplaat voorquote:Op maandag 11 januari 2021 21:08 schreef LTVDK het volgende:
Als ik een SUV moest kiezen zou het denk ik een Alfa Stelvio worden, of een Jeep Grand Cherokee.
Ik zag zelf een Ford Ranger wel zitten, maar die past hier nergens in de ienimini parkeerplaatsenquote:Op maandag 11 januari 2021 21:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De eerste vrouw die ikzie/hoor doen als ik zeg dat ik naar een Amarok aan het kijken ben
Grand Cherokeequote:Op maandag 11 januari 2021 21:08 schreef LTVDK het volgende:
Als ik een SUV moest kiezen zou het denk ik een Alfa Stelvio worden, of een Jeep Grand Cherokee.
oja shit, ik heb een aparte smaak inderdaadquote:Op maandag 11 januari 2021 21:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niet iedereen wil graag dezelfde auto als jij
quote:Op maandag 11 januari 2021 21:01 schreef kwiwi het volgende:
Ik googelde Budaddy.. Had me Buda toch ietsje anders voorgesteld![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 januari 2021 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zag zelf een Ford Ranger wel zitten, maar die past hier nergens in de ienimini parkeerplaatsen
Weet niet of Gergi daar wel zo blij mee zou zijnquote:
Als je nog een zakelijke bak zoekt moet je misschien eens hier kijkenquote:Op maandag 11 januari 2021 21:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee, dikke kans dat ik nog ff door tuf in m'n 307 en de Navara voor zakelijk houOf een jongere navara wegkaap bij RWS
Yep.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:00 schreef FranticDJ het volgende:
@:citizen.erased heeft die auto van jou ook die blauwe accentjes?
Ik weet dankzij m'n boeiende boek dat de BTK seriemoordenaar in een zwarte Jeep Grand Cherokee reed.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:08 schreef LTVDK het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |