Nee toch niet....quote:Op maandag 11 januari 2021 21:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja togggg....![]()
Of zie ik dat verkeerd....
Dit filmpje op 30 seconden:
quote:
Gvd goed geheugen heb ik.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dacht dat het een anaconda was die om z'n nek hing? Zoiets kan ik me vaag uit een eerder topic herinneren.
quote:
Zo zo. En ruikt dat een beetje als elkaar of zijn dat twee (drie?) totaal verschillende sensaties?quote:Op maandag 11 januari 2021 21:32 schreef UitStraling het volgende:
het rook ook echt naar bloemkool en misbruik van geld en vrouwen
Overdrachtelijk, dat was echt fout en vies.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zo. En ruikt dat een beetje als elkaar of zijn dat twee (drie?) totaal verschillende sensaties?
Meteen even een flesje bestellen natuurlijk.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:36 schreef UitStraling het volgende:
Kwamen we daar nog aan met de duurste boot dus je komt al erg graag bekeken binnen
O ja ik heb nog een ander boek van haar liggen over onopgeloste moorden geloof ik.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah misschien die maar kopen dan. Ik heb deze, maar hij schreef al z'n brieven naar haar in code, dus eerst moet je die code uit je hoofd leren
[ afbeelding ]
Coolste dingen waar ik mee gereden heb:quote:Op maandag 11 januari 2021 21:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mooiste ding waar ik mee gereden heb:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeps was goed te doen :pquote:Op maandag 11 januari 2021 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
@:Ballie fijn dat de eerste dag mee is gevallen!
mooi, heb ik nog vier tonnen haring staan met ui, knoflook, kruidenboter, garnalen en voor de leuk een gebakken smurf.quote:
Gebakken smurfquote:Op maandag 11 januari 2021 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
mooi, heb ik nog vier tonnen haring staan met ui, knoflook, kruidenboter, garnalen en voor de leuk een gebakken smurf.
PRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |