Moet ze toch eens opnieuw af laten stellen.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die twee antenne's zijn z'n chickdar
je voelsprieten detecteerden de versierpogingen van Gerrie inderdaad niet echtquote:Op maandag 11 januari 2021 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet ze toch eens opnieuw af laten stellen.
Hee maar wel alle oudjes gepriktquote:Op maandag 11 januari 2021 20:49 schreef bitterbal het volgende:
kut israelis
https://nos.nl/artikel/23(...)zette-westoever.html
Ik heb er gewerktquote:Op maandag 11 januari 2021 21:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik ken RB welheb er wel eens wat gekocht
Maar het ziet eruit als vishengels, waarom sla je ze niet gewoon letterlijk aan de haak?quote:Op maandag 11 januari 2021 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet ze toch eens opnieuw af laten stellen.
Nee, die utilitaire uitstralingquote:Op maandag 11 januari 2021 21:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
want oranje zwaailichten he
maar die moet ik er ook op hebben.
Moet ik dan ook een worm aan doen?quote:Op maandag 11 januari 2021 21:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar het ziet eruit als vishengels, waarom sla je ze niet gewoon letterlijk aan de haak?
quote:Op maandag 11 januari 2021 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Welk boek heb je over BTK? Ik heb er hier eentje staan waar ik niet doorheen kwamBen even de naam van de schrijfster kwijt.
quote:Op maandag 11 januari 2021 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er gewerktLekker met gigantische graafmachines rondrijden
ja niet helemaal goedquote:Op maandag 11 januari 2021 21:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja bizar.
Hoe je dat ook in hemelsnaam kan doen....
Nee een roos met je aftershave erop natuurlijkquote:Op maandag 11 januari 2021 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet ik dan ook een worm aan doen?
`quote:Op maandag 11 januari 2021 21:11 schreef Ygritte het volgende:
Wouter rijdt trouwens bij die tent van US het gister over had.
Cirkeltje weer rondddddd
* maakt aantekeningen.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee een roos met je aftershave erop natuurlijk
quote:Op maandag 11 januari 2021 21:12 schreef bitterbal het volgende:
Wat een lage straf voor die moeder van Sharlene?
Ah misschien die maar kopen dan. Ik heb deze, maar hij schreef al z'n brieven naar haar in code, dus eerst moet je die code uit je hoofd lerenquote:Op maandag 11 januari 2021 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geschreven door journalisten die destijds ook de moordzaken voor de krant hebben verslagen.
Geen idee meer waar ik allemaal in heb gereden, vond de CAT D10 bulldozers altijd wel spannend omdat je daarbij de gaspedalen los moet laten om gas te gevenquote:Op maandag 11 januari 2021 21:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mooiste ding waar ik mee gereden heb:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Close enough.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* maakt aantekeningen.
Worm met aftershave.
De budaboa bedoel je?quote:Op maandag 11 januari 2021 21:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zolang 't z'n eigen worm maar niet is
Dacht dat het een anaconda was die om z'n nek hing? Zoiets kan ik me vaag uit een eerder topic herinneren.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zolang 't z'n eigen worm maar niet is
quote:Op maandag 11 januari 2021 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dacht dat het een anaconda was die om z'n nek hing? Zoiets kan ik me vaag uit een eerder topic herinneren.
Ik zie hetquote:Op maandag 11 januari 2021 21:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja togggg....![]()
Of zie ik dat verkeerd....
Dit filmpje op 30 seconden:
De buda constrictor.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dacht dat het een anaconda was die om z'n nek hing? Zoiets kan ik me vaag uit een eerder topic herinneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |