Ik zette op mijn 3e zelf koffie, en dronk het ook nog graagquote:Op maandag 11 januari 2021 15:57 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik laat mijn zoontje van 4 ook zijn eigen eten vangen. Je wilt niet dat het een mietje wordt....
met pijl en boog ?quote:Op maandag 11 januari 2021 15:57 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik laat mijn zoontje van 4 ook zijn eigen eten vangen. Je wilt niet dat het een mietje wordt....
Ah, dat verklaart veelquote:Op maandag 11 januari 2021 15:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zette op mijn 3e zelf koffie, en dronk het ook nog graag
quote:Op maandag 11 januari 2021 15:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zette op mijn 3e zelf koffie, en dronk het ook nog graag
Nee, er wordt beleid gemaakt op de ziekenhuizen die meer dan vol zijn en waar de zorg deels is afgeschaald.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:01 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Das wel gek dan.
Er wordt nu beleid gemaakt op de hoge dagcijfers
Ik drink nog steeds 4 liter per dagquote:
zwaar Trauma dus....quote:Op maandag 11 januari 2021 16:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik drink nog steeds 4 liter per dag
Daarom sluit ik het forum meestal ook af
En Hugo? Of Mark? Misschien wel veel kinderen Bruno.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:02 schreef Predator40 het volgende:
ik lees net dat er niet 1 baby Jaap is genoemd vorig jaar.....![]()
![]()
Goh!quote:Op maandag 11 januari 2021 16:02 schreef Predator40 het volgende:
![]()
Lastig wel. In mijn ziekenhuis zijn ook de artsen van andere afdeling die op de COVID-19 afdeling invallen gevaccineerd. Hoe dat met verpleegkundige zit weet ik niet, maar ga eigenlijk uit van hetzelfde..quote:Op maandag 11 januari 2021 15:51 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Zover ze is geinformeerd gewoon bij de mensen onder de zestig zonder onderliggende problemen.
Typisch weer voor ons landje of de huidige maatschappij. Wel met spoed opgetrommeld worden om om 7:00 op nieuwjaarsdag die mensen uit de brand te helpen, maar als er dan een vaccin is krijgt ze die niet. Ik heb haar ook gezegd "laat ze lekker de *** krijgen". Maar daar hebben de patienten niks aan natuurlijk.
Denk dat ze vooral focussen op hoe de britse variant rondgaat op dit moment.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
risico acceptabel. Dat vind ik best een lastige, eigenlijk. Ik hoop dat ze dat 'acceptabel' kunnen uitleggen.
Ik combineerde eerst altijd koffie en bier in de nacht, maar drink geen alcohol meerquote:
Ik zou mn kleine nog niet naar de opvang doen als ze zeggen: "acceptabel risico". Dat zou ik pas doen als ze iets zeggen als: "Risico op verspreiding minimaal"quote:Op maandag 11 januari 2021 16:05 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Denk dat ze vooral focussen op hoe de britse variant rondgaat op dit moment.
of een Jaap bij Big Brotherquote:Op maandag 11 januari 2021 16:07 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Hopelijk ook een nieuwe Jaap bij het RIVM
Badum Tss! ROFLBBQSAUCE
De vaccinatiejaap heet ook Jaap, telt dat? Jaap van Dissel en Jaap van Delden.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:07 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Hopelijk ook een nieuwe Jaap bij het RIVM
Badum Tss! ROFLBBQSAUCE
Dat klopt niet. Niet in dit speciale geval. Daar is de situatie te ernstig voor. Er is echt wel een reden te bedenken waarom mensen het zouden willen/moeten weten. Als werkgever van b.v. een verzorgingstehuis lijkt me deze info behoorlijk belangrijk. Er zijn genoeg andere zaken te bedenken waarbij dit een rol gaat spelen. Maar ik weet best dat mijn mening in deze bij veel mensen niet in goede aarde valt.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:46 schreef chratnox het volgende:
[..]
Waarom zijn de vergelijkingen onzinnig? Net zo goed vragen over privacy.
Gegevens of jij wel of niet gevaccineerd bent zijn medische gegevens. Die gegevens zijn voor je huisarts en behandelend arts als je in het ziekenhuis bent, en wellicht ook de GGD. Er is geen enkele reden (behalve gemakkelijk voor anderen) om die gegevens te moeten delen.
Waarschijnlijk. Daarom dat ze ook eerst het onderzoek willen afwachten.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:05 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Denk dat ze vooral focussen op hoe de britse variant rondgaat op dit moment.
In een busje afvoeren.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:08 schreef Draak31 het volgende:
Ik zag net ook alweer een groepje mensen staan voor de supermarkt, lekker beppen. Niks geen 1.5 meter. Klote volk.
Misschien moet jij je eens wat minder druk makenquote:Op maandag 11 januari 2021 16:08 schreef Draak31 het volgende:
Ik zag net ook alweer een groepje mensen staan voor de supermarkt, lekker beppen. Niks geen 1.5 meter. Klote volk.
Hadden ze nog wat zinnigs te melden?quote:Op maandag 11 januari 2021 16:08 schreef Draak31 het volgende:
Ik denk serieus dat er mensen zijn die na corona het lastig zullen hebben dat mensen weer groepjes gaan vormen. Helemaal als we in een griepseizoen of zo zitten.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:09 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Misschien moet jij je eens wat minder druk maken
Remind ff: "Het risico dat dit virus in Nederland komt, is heel klein."quote:Op maandag 11 januari 2021 16:07 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik zou mn kleine nog niet naar de opvang doen als ze zeggen: "acceptabel risico". Dat zou ik pas doen als ze iets zeggen als: "Risico op verspreiding minimaal"
Er hoeft niet geswitched te worden naar ziekenhuiscijfers. Het aantal besmettingen is nog steeds te riskant. Ik snap de roep om versoepelingen, maar het is echt beter om even door te pakken en ik hoop dat de meeste mensen dat ook in zien. Anders zitten we in maart alweer in hetzelfde bootje.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:56 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ik vraag mij echt af of dat zo makkelijk is. Hebben de media ook voor gezorgd met dat gegeil op dagcijfers natuurlijk. Bangmakerij met stijgingen...als de daling nu zo doorzet..opeens switchen naar ziekenhuiscijfers....is wel heel doorzichtig en vraag mij af of de meute dat accepteert.
Ik zag net een auto rijden. O ja er liep ook nog iemand. En er blafte ergens een hond.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:08 schreef Draak31 het volgende:
Het concept signaalwaardes is je bekent?quote:Op maandag 11 januari 2021 16:11 schreef Oliver23 het volgende:
Sommige media doen alles om zo negatief mogelijk te zijn.
Voorbeeld: Al vijf dagen lang daalde het aantal ziekenhuis opnames. Daar sprak met niet over, maar wel over dat de positieve tests maar traag daalden.
Nu: Het aantal positieve tests daalt flink, maar nu pakken ze de stijging erbij van de ziekenhuis opnames
Had de hont een mondkap op?quote:Op maandag 11 januari 2021 16:12 schreef galantis het volgende:
[..]
Ik zag net een auto rijden. O ja er liep ook nog iemand. En er blafte ergens een hond.
Er werd gewoon gesproken over het aantal ziekenhuisopnames hoor.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:11 schreef Oliver23 het volgende:
Voorbeeld: Al vijf dagen lang daalde het aantal ziekenhuis opnames. Daar sprak met niet over, maar wel over dat de positieve tests maar traag daalden.
Nu: Het aantal positieve tests daalt flink, maar nu pakken ze de stijging erbij van de ziekenhuis opnames
Ik snap best wat je zegt, en kan me best voorstellen dat er bepaalde beroepsgroepen zijn waar het een grotere rol speelt, maar dat neemt naar mijn mening niet weg dat je er niet te makkelijk over moet doen. Voor andere ziekten geldt het op dit moment ook niet, wanneer het hele vaccinatiefeestje afgelopen is zou dit gewoon weer naar de achtergrond moeten verdwijnen.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:08 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Niet in dit speciale geval. Daar is de situatie te ernstig voor. Er is echt wel een reden te bedenken waarom mensen het zouden willen/moeten weten. Als werkgever van b.v. een verzorgingstehuis lijkt me deze info behoorlijk belangrijk. Er zijn genoeg andere zaken te bedenken waarbij dit een rol gaat spelen. Maar ik weet best dat mijn mening in deze bij veel mensen niet in goede aarde valt.
Klopt inderdaad. Ik las ergens in de AD app halverwege dat vandaag de laagste aantal besmettingen zijn genoteerd in een maand..quote:Op maandag 11 januari 2021 16:11 schreef Oliver23 het volgende:
Het is goed dat ze onderzoeken doen, maar ik hoop ook dat ze de resultaten van andere landen meenemen. Die geven toch veel aan dat kinderen daar extra vatbaar voor zijn. Zou ik als ouder (als ik dat was) niet heel relax vinden denk ik. Krijg sterk het idee dat ze dit onderzoek gebruiken om aan te geven dat het risico minimaal is zodat ze weer een excuus hebben om de scholen eerder te openen onder druk.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:07 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik zou mn kleine nog niet naar de opvang doen als ze zeggen: "acceptabel risico". Dat zou ik pas doen als ze iets zeggen als: "Risico op verspreiding minimaal"
Dat was natuurlijk wel een stuk genuanceerder, dat was iets in de richting als: "Met de informatie die we op dit moment hebben, lijkt de kans dat dit virus hierheen komt klein"quote:Op maandag 11 januari 2021 16:11 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Remind ff: "Het risico dat dit virus in Nederland komt, is heel klein."
Pushbericht Telegraaf vanmiddag: ''Aantal coronapatiënten in ziekenhuis voor het eerst in vijf dagen weer toegenomen''quote:Op maandag 11 januari 2021 16:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er werd gewoon gesproken over het aantal ziekenhuisopnames hoor.
Ben het met je eens hoor, mijn opmerking ging over de communicatie. Maandenlang gaat het over dagcijfers in de media en hoe erg het is, nu kunnen ze dat cijfer niet meer gebruiken om mensen bang te maken. Hou dan de versoepelmenigte maar rustig.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Er hoeft niet geswitched te worden naar ziekenhuiscijfers. Het aantal besmettingen is nog steeds te riskant. Ik snap de roep om versoepelingen, maar het is echt beter om even door te pakken en ik hoop dat de meeste mensen dat ook in zien. Anders zitten we in maart alweer in hetzelfde bootje.
De telegraaf stuurt ook een pushbericht als de baby van Britt Dekker in bad heeft gescheten.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:15 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Pushbericht Telegraaf vanmiddag: ''Aantal coronapatiënten in ziekenhuis voor het eerst in vijf dagen weer toegenomen''
Dat cijfer kunnen ze nog steeds gebruiken hoor. Nog steeds veel te hoog. Is duidelijk welke cijfers ze willen bereiken; daar zijn we nog lang niet. Helemaal niet als ze scholen gaan heropenen.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:16 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor, mijn opmerking ging over de communicatie. Maandenlang gaat het over dagcijfers in de media en hoe erg het is, nu kunnen ze dat cijfer niet meer gebruiken om mensen bang te maken. Hou dan de versoepelmenigte maar rustig.
Positief nieuws verkoopt niet.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:11 schreef Oliver23 het volgende:
We zullen het zien, ligt ook aan of en hoe de daling zich voortzet natuurlijk.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat cijfer kunnen ze nog steeds gebruiken hoor. Nog steeds veel te hoog. Is duidelijk welke cijfers ze willen bereiken; daar zijn we nog lang niet. Helemaal niet als ze scholen gaan heropenen.
Ik liep je maar te stangen!quote:Op maandag 11 januari 2021 16:15 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk wel een stuk genuanceerder, dat was iets in de richting als: "Met de informatie die we op dit moment hebben, lijkt de kans dat dit virus hierheen komt klein"
Qua uitvoering zijn er best wel wat dingen fout gegaan, maar qua onderzoeksresultaten zijn de meeste dingen wel goed gegaan volgens mij.
Maar had die baby corona? Dat zijn de belangrijke vragen. Of, had Britt Dekker de adviezen om niet meer dan 2 mensen thuis te hebben overtreden? Telegraaf voelt (wat betreft corona) inmiddels als de Story of Privé.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
De telegraaf stuurt ook een pushbericht als de baby van Britt Dekker in bad heeft gescheten.
Het alternatief is natuurlijk dichthouden op basis van fingerspitzengefühl tot iedereen gevaccineerd is.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het is goed dat ze onderzoeken doen, maar ik hoop ook dat ze de resultaten van andere landen meenemen. Die geven toch veel aan dat kinderen daar extra vatbaar voor zijn. Zou ik als ouder (als ik dat was) niet heel relax vinden denk ik. Krijg sterk het idee dat ze dit onderzoek gebruiken om aan te geven dat het risico minimaal is zodat ze weer een excuus hebben om de scholen eerder te openen onder druk.
Begrijp me niet verkeerd; ik hoop dat de scholen echt weer zsm open kunnen, want ik vind onderwijs ook belangrijk. Belangrijker dan een horeca of iets dergelijks. Ik wil alleen niet dat we de afgelopen weken voor niks hebben doorgemaakt zeg maar. Het is al kut zat voor die kinderen. Denk dat het beter is voor de ontwikkeling om het nu iets langer aan te kijken dan dat ze voortijdig openen onder druk waardoor ze een paar weken later alsnog thuis zitten.
quote:Op maandag 11 januari 2021 16:19 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maar had die baby corona? Dat zijn de belangrijke vragen. Of, had Britt Dekker de adviezen om niet meer dan 2 mensen thuis te hebben overtreden? Telegraaf voelt (wat betreft corona) inmiddels als de Story of Privé.
Ter contrast: ik heb een collega die verbaasd was dat hij z'n hoestende, koortsige peuter niet af kon leveren met de mededeling "druk d'r maar een paracetamol in".quote:Op maandag 11 januari 2021 16:07 schreef chratnox het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 januari 2021 16:11 schreef Oliver23 het volgende:
Ik denk dat het maar net is wat je er zelf in wil lezen.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:13 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Ik las ergens in de AD app halverwege dat vandaag de laagste aantal besmettingen zijn genoteerd in een maand..
Als het de hoogste zou zijn, dan was het een zwarte koppen headline.
Jeetjemina zeg.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:08 schreef Draak31 het volgende:
Maar dat is nooit de bedoeling. Je kunt hooguit als ouder je kind inclusief erin gedrukte paracetamol afleveren en hopen dat ze niet te ziek en koortsig worden voor je klaar bent met je werk.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:21 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ter contrast: ik heb een collega die verbaasd was dat hij z'n hoestende, koortsige peuter niet af kon leveren met de mededeling "druk d'r maar een paracetamol in".
Tja, die zul je houden. Hoesten en snotteren hoort erbij bij een klein kind, maar koorts.. Ik weet hoe de mijne is als ze koorts heeft, die hoef je echt niet naar de opvang te brengen, gegarandeerd dat de opvang na 2 uur belt om 'r op te halen omdat ze niet te genieten is.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:21 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ter contrast: ik heb een collega die verbaasd was dat hij z'n hoestende, koortsige peuter niet af kon leveren met de mededeling "druk d'r maar een paracetamol in".
Ik denk dat het ook sterk afhankelijk is van de media die je toe je neemt.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat het maar net is wat je er zelf in wil lezen.
Ik lees puur de feiten en daar zijn ze voor.
Dat er dan mensen zijn die dat als paniekzaaiende koppen zien, kan ook wat zeggen over de mensen in kwestie.
Nee inderdaad ik zou het ook nooit over mijn hart verkrijgen maar even om te laten zien hoe laconiek mensen zelfs midden in deze situatie omgaan met hun eigen kinderen en andermans gezondheid.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar dat is nooit de bedoeling. Je kunt hooguit als ouder je kind inclusief erin gedrukte paracetamol afleveren en hopen dat ze niet te ziek en koortsig worden voor je klaar bent met je werk.
Geen keizersneekindjes?quote:Op maandag 11 januari 2021 16:02 schreef Predator40 het volgende:
![]()
Ik lees altijd de Telegraaf met de CSS van de Volkskrant, dan is het al stuk normalerquote:Op maandag 11 januari 2021 16:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook sterk afhankelijk is van de media die je toe je neemt.
Als je het AD leest dan lees je gewoon een tabloid, net als de Telegraaf, dan moet je niet raar opkijken dat je dan sensatie stukken krijgt.
We moeten dit iets ontkrachten, als er minder dan 25 stuks Jaap werden geboren, dan stonden ze niet in de lijst.quote:
Da's ook een optie, natuurlijkquote:Op maandag 11 januari 2021 16:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik lees altijd de Telegraaf met de CSS van de Volkskrant, dan is het al stuk normaler
Wacht.. Bedoel je dat het FVD journaal geen objectieve bron is? *mind blown*quote:Op maandag 11 januari 2021 16:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook sterk afhankelijk is van de media die je toe je neemt.
Als je het AD leest dan lees je gewoon een tabloid, net als de Telegraaf, dan moet je niet raar opkijken dat je dan sensatie stukken krijgt.
Klant van me vertelde dat-ie z'n zoon naar school had gebracht en een uur later een boze juf aan de telefoon had omdat dat kind twee keer had gehoest, dus of-ie 'm ONMIDDELLIJK weer wilde komen ophalen, want dit kon echt niet.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:21 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Zo kun je altijd wel een zwartkijker zijn...quote:Op maandag 11 januari 2021 16:11 schreef Oliver23 het volgende:
Interessant artikel, thanks voor het delen.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:55 schreef Jaeger85 het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)n-dit-zijn-de-feiten
Deze winkelier gelooft duidelijk alles wat hij op feesboek gelezen heeft.
Uh....no commentquote:Op maandag 11 januari 2021 16:28 schreef chratnox het volgende:
[..]
Wacht.. Bedoel je dat het FVD journaal geen objectieve bron is? *mind blown*
Boze juf ook nog...quote:Op maandag 11 januari 2021 16:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Klant van me vertelde dat-ie z'n zoon naar school had gebracht en een uur later een boze juf aan de telefoon had omdat dat kind twee keer had gehoest, dus of-ie 'm ONMIDDELLIJK weer wilde komen ophalen, want dit kon echt niet.
Het beleid hangt ontzettend van de persoon af.
Yup, ze bestaan echtquote:Op maandag 11 januari 2021 15:55 schreef Jaeger85 het volgende:
Het alternatief is dat je daalt naar een acceptabel level zodat er weer wat meer open kan ipv je enkel te focussen op de scholen die potentieel te snel open gaan. En grote versoepelingen zodra de risico groepen gevaccineerd zijn.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:19 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Het alternatief is natuurlijk dichthouden op basis van fingerspitzengefühl tot iedereen gevaccineerd is.
Dat wil ook niemand. Elke week is er een.
Belangrijkste is dat er duidelijk wordt wat die britse variant doet.
De winkelier is zelfs gemarteld nog welquote:Op maandag 11 januari 2021 15:55 schreef Jaeger85 het volgende:
Ik heb het bij de opvang wel 's andersom gehad. Mn dochter had antibiotica dus ik hield 'r thuis omdat ik de opvang niet wilde dwingen 2x per dag die antibiotica te moeten geven. Toen belde de opvang op gegeven moment hoe 't ging en zeiden ze: Oh joh, maar dat is toch geen enkel probleem? Wij geven die antibiotica wel hoor.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Boze juf ook nog...
Hier ook weleens gehad dat er heel beschuldigend werd gebeld over een kind dat niet helemaal fit was maar graag naar school wilde omdat ze haar spreekbeurt had, in de loop van de ochtend zich echt niet lekker voelde en had aangegeven dat ik gebeld moest worden.
Werkelijk waar, alsof ik ten koste van alles en vooral haar gezondheid met de vonken in de ogen carrière zat te maken terwijl ik net een mindere baan had aangenomen om meer thuis te kunnen werken op kortere afstand.
Niet serieus te nemen sommige juffen.
Hij is zo goed op de hoogte van de wet en regelgeving dat hij denkt dat verzet bij aanhouding niet beantwoord mag worden met gepast geweld en dat dit geweld dan gelijk staat aan martelingquote:Op maandag 11 januari 2021 16:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De winkelier is zelfs gemarteld nog wel
Dat klinkt eigenlijk best meedenkend. Een hoop kan ook prima in overleg opgelost worden, ook nu. Maar ik las hier ook over ouders die vrolijk hun kinderen afzetten bij de noodopvang om te kunnen gaan sporten. Dan is je krediet snel op denk ik...quote:Op maandag 11 januari 2021 16:39 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb het bij de opvang wel 's andersom gehad. Mn dochter had antibiotica dus ik hield 'r thuis omdat ik de opvang niet wilde dwingen 2x per dag die antibiotica te moeten geven. Toen belde de opvang op gegeven moment hoe 't ging en zeiden ze: Oh joh, maar dat is toch geen enkel probleem? Wij geven die antibiotica wel hoor.
Ja precies, dat vind ik ook. Ik zou formeel mn dochter mogen brengen bij de opvang (essentieel beroep), maar ik heb 't niet nodig. Het is ongemakkelijk dat ik 'r niet kan brengen, maar ik kom er wel overheen. Laat de ouders van kinderen in de zorg, politie of wat dan ook hun kids maar brengen, met mij komt 't wel goed.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:41 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk best meedenkend. Een hoop kan ook prima in overleg opgelost worden, ook nu. Maar ik las hier ook over ouders die vrolijk hun kinderen afzetten bij de noodopvang om te kunnen gaan sporten. Dan is je krediet snel op denk ik...
De afgang van Jaap Stam heeft ook hier zijn weerslag.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:02 schreef Predator40 het volgende:
![]()
Bij klachten, blijf thuis.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Boze juf ook nog...
Hier ook weleens gehad dat er heel beschuldigend werd gebeld over een kind dat niet helemaal fit was maar graag naar school wilde omdat ze haar spreekbeurt had, in de loop van de ochtend zich echt niet lekker voelde en had aangegeven dat ik gebeld moest worden.
Werkelijk waar, alsof ik ten koste van alles en vooral haar gezondheid met de vonken in de ogen carrière zat te maken terwijl ik net een mindere baan had aangenomen om meer thuis te kunnen werken op kortere afstand.
Niet serieus te nemen sommige juffen.
quote:Op maandag 11 januari 2021 16:34 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Yup, ze bestaan echt![]()
En dan over allemaal rechten en wetten beginnen. En er gewoon continu naast zitten ook nog.
Vast van die lui die super interessant doen op een verjaardag en allemaal ja-knikkers om zich heen hebben
Zelfde hier zowel mijn vriendin als ik vallen onder vitaal beroep. Maar we kiezen er bewust voor om het onderling op te lossen. Wij hebben wel het geluk dat onze werkgever niet lastig doet en we genoeg plekken hebben waar we ons zoontje naartoe kunnen laten gaan.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:43 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja precies, dat vind ik ook. Ik zou formeel mn dochter mogen brengen bij de opvang (essentieel beroep), maar ik heb 't niet nodig. Het is ongemakkelijk dat ik 'r niet kan brengen, maar ik kom er wel overheen. Laat de ouders van kinderen in de zorg, politie of wat dan ook hun kids maar brengen, met mij komt 't wel goed.
Dat is mijn eigen keuze, maar als ik dan dingen lees als wat jij ook noemt denk ik idd wel, ja waar doe ik 't voor?
Kleine kinderen mogen met een verkoudheid gewoon naar de opvang hè of school en dergelijken, daar ging 't hier over. Pas als er koorts is moeten ze thuis blijven. Of had je 't over een volwassene? Dan idd, debielquote:Op maandag 11 januari 2021 16:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Bij klachten, blijf thuis.
Je moet echt een mongool zijn om dat niet te snappen.
Vanmorgen op kenningsmakingsgesprek geweest bij jeugd en gezin, eentje moest ingeënt worden.
Hoor ik mijn voorgangster de longen uit haar lijf hoesten binnen...
Ben omgedraaid, klacht ingediend bij GGD Zeeland en mij zien ze daar dus niet meer.
Meneer ik praat voor mijn beurt is er ook weer bij hoorquote:Nederland zou desnoods kunnen overwegen om de tweede injectie bij gevaccineerde mensen uit te stellen, zoals verschillende andere landen doen. Dat zei voorzitter Ernst Kuipers van het Landelijk Netwerk Acute Zorg vanmiddag bij zijn wekelijkse persmoment. Volgens Kuipers zou dat de mogelijkheid geven om meer mensen "in elk geval beter te beschermen dan ze nu zijn" tegen het coronavirus.
Die man moet echt tegen zichzelf beschermd worden ondertussen.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Meneer ik praat voor mijn beurt is er ook weer bij hoor
Ik vind het totaal geen vervelende man maar dat hij constant mee waait met alle winden en constant uitspraken buiten zijn 'eigen toko' doet is wel vrij vervelend.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Kuipers heeft blijkbaar al onderzoek gedaan in zijn eentje, dus het kan.
https://www.nu.nl/coronav(...)navaccinatie-af.htmlquote:Op maandag 11 januari 2021 16:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Meneer heeft één keer iets via de media gedaan gekregen, en denkt dat nu elke keer te kunnen doenquote:Op maandag 11 januari 2021 16:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dit was jaren geleden hèquote:Op maandag 11 januari 2021 16:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Bij klachten, blijf thuis.
Je moet echt een mongool zijn om dat niet te snappen.
Vanmorgen op kenningsmakingsgesprek geweest bij jeugd en gezin, eentje moest ingeënt worden.
Hoor ik mijn voorgangster de longen uit haar lijf hoesten binnen...
Ben omgedraaid, klacht ingediend bij GGD Zeeland en mij zien ze daar dus niet meer.
Het lastige is, er zijn inmiddels 2 experts in deze crisis. Kuipers en Gommers. Alles wat zij zeggen wordt door het gros van de mensen gezien als de waarheid, dus dat het gaat gebeuren. Terwijl het dingen zijn waar zij helemaal niet over gaan.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik vind het totaal geen vervelende man maar dat hij constant mee waait met alle winden en constant uitspraken buiten zijn 'eigen toko' doet is wel vrij vervelend.
Was een moeder die zo aan het hoesten was.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:46 schreef chratnox het volgende:
[..]
Kleine kinderen mogen met een verkoudheid gewoon naar de opvang hè of school en dergelijken, daar ging 't hier over. Pas als er koorts is moeten ze thuis blijven. Of had je 't over een volwassene? Dan idd, debiel
Ahja, dan snap ik wat je bedoelt. Ik heb me wel 's verslikt en bijna nog een keer verslikt omdat ik niet wilde hoesten in het winkelcentrum. Wat dat betreft is dit best een rare periode.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Was een moeder die zo aan het hoesten was.
Hier is nog zo weinig over bekend.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:50 schreef chratnox het volgende:
[..]
Die man moet echt tegen zichzelf beschermd worden ondertussen.
Als ik op verschillende platforms lees zijn er al zo`n 17 miljoen expertsquote:Op maandag 11 januari 2021 16:54 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het lastige is, er zijn inmiddels 2 experts in deze crisis. Kuipers en Gommers. Alles wat zij zeggen wordt door het gros van de mensen gezien als de waarheid, dus dat het gaat gebeuren. Terwijl het dingen zijn waar zij helemaal niet over gaan.
Doordat Kuipers nu zegt: "Nederland zou kunnen overwegen de tweede injectie uit te stellen" gaat de discussie ineens daarover, waarom we dat dan niet doen en waarom Kuipers het dan zegt. Dan gaat de discussie dus niet meer over wat het potentiële risico is van dat doen.
Was vanmorgen. Heb vier kinderen en ben in maart verhuisd, moesten nog langskomen voor kennismaking.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:54 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dit was jaren geleden hè
Ik ben eind september een museum uit gelopen waar ik ihkv school van de jongste moest zijn met haar waar iemand rochelend en half stikkend in liep.
Fijn als dat zo kan. Mijn zus en zwager, allebei vitaal beroep, kunnen het zo ook dichtbreienquote:Op maandag 11 januari 2021 16:45 schreef Questular het volgende:
[..]
Zelfde hier zowel mijn vriendin als ik vallen onder vitaal beroep. Maar we kiezen er bewust voor om het onderling op te lossen. Wij hebben wel het geluk dat onze werkgever niet lastig doet en we genoeg plekken hebben waar we ons zoontje naartoe kunnen laten gaan.
Ja ik merk nu pas hoe vaak ik me wel niet verslik in m'n eigen speeksel.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:55 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ahja, dan snap ik wat je bedoelt. Ik heb me wel 's verslikt en bijna nog een keer verslikt omdat ik niet wilde hoesten in het winkelcentrum. Wat dat betreft is dit best een rare periode.
Ja, iemand die iedere dag voor de TV staat en waar mensen naar luisteren is wat anders dan een Gerda op Facebook of een Evenstar op FOK!quote:Op maandag 11 januari 2021 16:55 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Als ik op verschillende platforms lees zijn er al zo`n 17 miljoen experts.
Sterker nog. Als ik te horen krijg dat ik mijn tweede inenting een stuk later krijg en niet bekend is wat de risico's zijn hoef ik de eerste ook niet. Ik heb me niet aangemeld om onderdeel van een proef te zijn, dan blijf ik nog wel een tijd thuis.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:55 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hier is nog zo weinig over bekend.
Stel dat je maar 50% van de gevaccineerden beschermt met maar één prik, dan maakt het toch geen kut uit en kan je toch veel beter het zekere voor het onzekere nemen.
Als zij nou eens wetenschappelijk kunnen aantonen wat het effect is van één prik of een langere periode tussen de twee prikken is het één ding ... Iedereen lult en roept maar wat en niemand weet precies hoe het zit.
Ik zou echt woest worden als ik nu mijn prik zou krijgen en dan te horen krijg dat ik de tweede pas later krijg. Ik ga ook weigeren als ik geen garantie heb dat ik mijn tweede vaccin op tijd krijg.
Als zij het nou goed en wetenschappelijk kunnen onderbouwen is het een ander verhaal, maar ik ga geen risico lopen op bijwerkingen terwijl ik misschien niet eens de voordelen van een vaccin krijg ....
Hetzelfde VWB die UK mutatie.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:11 schreef Oliver23 het volgende:
Dit had ik nog gemist ook, dan is het helemaal belachelijk dat Kuipers zich hiermee bemoeit. Die gast moet zich alleen maar bezig houden met beddenschuiven. Hij heeft helemaal niks te zeggen over vaccinaties.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:53 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/coronav(...)navaccinatie-af.html
Dan gaat het mij vooral om die Gerda's. Die Evenstars (samen met nog een stuk meer FOK!kers) hebben iig meer realiteit in het hoofd zitten en onderbouwen tenminste nog eens watquote:Op maandag 11 januari 2021 16:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, iemand die iedere dag voor de TV staat en waar mensen naar luisteren is wat anders dan een Gerda op Facebook of een Evenstar op FOK!
Het is in beide gevallen debiel.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:46 schreef chratnox het volgende:
[..]
Kleine kinderen mogen met een verkoudheid gewoon naar de opvang hè of school en dergelijken, daar ging 't hier over. Pas als er koorts is moeten ze thuis blijven. Of had je 't over een volwassene? Dan idd, debiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |