De afgang van Jaap Stam heeft ook hier zijn weerslag.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:02 schreef Predator40 het volgende:
ik lees net dat er niet 1 baby Jaap is genoemd vorig jaar.....![]()
![]()
Bij klachten, blijf thuis.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Boze juf ook nog...
Hier ook weleens gehad dat er heel beschuldigend werd gebeld over een kind dat niet helemaal fit was maar graag naar school wilde omdat ze haar spreekbeurt had, in de loop van de ochtend zich echt niet lekker voelde en had aangegeven dat ik gebeld moest worden.
Werkelijk waar, alsof ik ten koste van alles en vooral haar gezondheid met de vonken in de ogen carrière zat te maken terwijl ik net een mindere baan had aangenomen om meer thuis te kunnen werken op kortere afstand.
Niet serieus te nemen sommige juffen.
quote:Op maandag 11 januari 2021 16:34 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Yup, ze bestaan echt![]()
En dan over allemaal rechten en wetten beginnen. En er gewoon continu naast zitten ook nog.
Vast van die lui die super interessant doen op een verjaardag en allemaal ja-knikkers om zich heen hebben
Zelfde hier zowel mijn vriendin als ik vallen onder vitaal beroep. Maar we kiezen er bewust voor om het onderling op te lossen. Wij hebben wel het geluk dat onze werkgever niet lastig doet en we genoeg plekken hebben waar we ons zoontje naartoe kunnen laten gaan.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:43 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja precies, dat vind ik ook. Ik zou formeel mn dochter mogen brengen bij de opvang (essentieel beroep), maar ik heb 't niet nodig. Het is ongemakkelijk dat ik 'r niet kan brengen, maar ik kom er wel overheen. Laat de ouders van kinderen in de zorg, politie of wat dan ook hun kids maar brengen, met mij komt 't wel goed.
Dat is mijn eigen keuze, maar als ik dan dingen lees als wat jij ook noemt denk ik idd wel, ja waar doe ik 't voor?
Kleine kinderen mogen met een verkoudheid gewoon naar de opvang hè of school en dergelijken, daar ging 't hier over. Pas als er koorts is moeten ze thuis blijven. Of had je 't over een volwassene? Dan idd, debielquote:Op maandag 11 januari 2021 16:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Bij klachten, blijf thuis.
Je moet echt een mongool zijn om dat niet te snappen.
Vanmorgen op kenningsmakingsgesprek geweest bij jeugd en gezin, eentje moest ingeënt worden.
Hoor ik mijn voorgangster de longen uit haar lijf hoesten binnen...
Ben omgedraaid, klacht ingediend bij GGD Zeeland en mij zien ze daar dus niet meer.
Meneer ik praat voor mijn beurt is er ook weer bij hoorquote:Nederland zou desnoods kunnen overwegen om de tweede injectie bij gevaccineerde mensen uit te stellen, zoals verschillende andere landen doen. Dat zei voorzitter Ernst Kuipers van het Landelijk Netwerk Acute Zorg vanmiddag bij zijn wekelijkse persmoment. Volgens Kuipers zou dat de mogelijkheid geven om meer mensen "in elk geval beter te beschermen dan ze nu zijn" tegen het coronavirus.
Die man moet echt tegen zichzelf beschermd worden ondertussen.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Meneer ik praat voor mijn beurt is er ook weer bij hoor
Ik vind het totaal geen vervelende man maar dat hij constant mee waait met alle winden en constant uitspraken buiten zijn 'eigen toko' doet is wel vrij vervelend.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Kuipers heeft blijkbaar al onderzoek gedaan in zijn eentje, dus het kan.
https://www.nu.nl/coronav(...)navaccinatie-af.htmlquote:Op maandag 11 januari 2021 16:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Meneer heeft één keer iets via de media gedaan gekregen, en denkt dat nu elke keer te kunnen doenquote:Op maandag 11 januari 2021 16:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dit was jaren geleden hèquote:Op maandag 11 januari 2021 16:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Bij klachten, blijf thuis.
Je moet echt een mongool zijn om dat niet te snappen.
Vanmorgen op kenningsmakingsgesprek geweest bij jeugd en gezin, eentje moest ingeënt worden.
Hoor ik mijn voorgangster de longen uit haar lijf hoesten binnen...
Ben omgedraaid, klacht ingediend bij GGD Zeeland en mij zien ze daar dus niet meer.
Het lastige is, er zijn inmiddels 2 experts in deze crisis. Kuipers en Gommers. Alles wat zij zeggen wordt door het gros van de mensen gezien als de waarheid, dus dat het gaat gebeuren. Terwijl het dingen zijn waar zij helemaal niet over gaan.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik vind het totaal geen vervelende man maar dat hij constant mee waait met alle winden en constant uitspraken buiten zijn 'eigen toko' doet is wel vrij vervelend.
Was een moeder die zo aan het hoesten was.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:46 schreef chratnox het volgende:
[..]
Kleine kinderen mogen met een verkoudheid gewoon naar de opvang hè of school en dergelijken, daar ging 't hier over. Pas als er koorts is moeten ze thuis blijven. Of had je 't over een volwassene? Dan idd, debiel
Ahja, dan snap ik wat je bedoelt. Ik heb me wel 's verslikt en bijna nog een keer verslikt omdat ik niet wilde hoesten in het winkelcentrum. Wat dat betreft is dit best een rare periode.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Was een moeder die zo aan het hoesten was.
Hier is nog zo weinig over bekend.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:50 schreef chratnox het volgende:
[..]
Die man moet echt tegen zichzelf beschermd worden ondertussen.
Als ik op verschillende platforms lees zijn er al zo`n 17 miljoen expertsquote:Op maandag 11 januari 2021 16:54 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het lastige is, er zijn inmiddels 2 experts in deze crisis. Kuipers en Gommers. Alles wat zij zeggen wordt door het gros van de mensen gezien als de waarheid, dus dat het gaat gebeuren. Terwijl het dingen zijn waar zij helemaal niet over gaan.
Doordat Kuipers nu zegt: "Nederland zou kunnen overwegen de tweede injectie uit te stellen" gaat de discussie ineens daarover, waarom we dat dan niet doen en waarom Kuipers het dan zegt. Dan gaat de discussie dus niet meer over wat het potentiële risico is van dat doen.
Was vanmorgen. Heb vier kinderen en ben in maart verhuisd, moesten nog langskomen voor kennismaking.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:54 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dit was jaren geleden hè
Ik ben eind september een museum uit gelopen waar ik ihkv school van de jongste moest zijn met haar waar iemand rochelend en half stikkend in liep.
Fijn als dat zo kan. Mijn zus en zwager, allebei vitaal beroep, kunnen het zo ook dichtbreienquote:Op maandag 11 januari 2021 16:45 schreef Questular het volgende:
[..]
Zelfde hier zowel mijn vriendin als ik vallen onder vitaal beroep. Maar we kiezen er bewust voor om het onderling op te lossen. Wij hebben wel het geluk dat onze werkgever niet lastig doet en we genoeg plekken hebben waar we ons zoontje naartoe kunnen laten gaan.
Ja ik merk nu pas hoe vaak ik me wel niet verslik in m'n eigen speeksel.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:55 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ahja, dan snap ik wat je bedoelt. Ik heb me wel 's verslikt en bijna nog een keer verslikt omdat ik niet wilde hoesten in het winkelcentrum. Wat dat betreft is dit best een rare periode.
Ja, iemand die iedere dag voor de TV staat en waar mensen naar luisteren is wat anders dan een Gerda op Facebook of een Evenstar op FOK!quote:Op maandag 11 januari 2021 16:55 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Als ik op verschillende platforms lees zijn er al zo`n 17 miljoen experts.
Sterker nog. Als ik te horen krijg dat ik mijn tweede inenting een stuk later krijg en niet bekend is wat de risico's zijn hoef ik de eerste ook niet. Ik heb me niet aangemeld om onderdeel van een proef te zijn, dan blijf ik nog wel een tijd thuis.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:55 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hier is nog zo weinig over bekend.
Stel dat je maar 50% van de gevaccineerden beschermt met maar één prik, dan maakt het toch geen kut uit en kan je toch veel beter het zekere voor het onzekere nemen.
Als zij nou eens wetenschappelijk kunnen aantonen wat het effect is van één prik of een langere periode tussen de twee prikken is het één ding ... Iedereen lult en roept maar wat en niemand weet precies hoe het zit.
Ik zou echt woest worden als ik nu mijn prik zou krijgen en dan te horen krijg dat ik de tweede pas later krijg. Ik ga ook weigeren als ik geen garantie heb dat ik mijn tweede vaccin op tijd krijg.
Als zij het nou goed en wetenschappelijk kunnen onderbouwen is het een ander verhaal, maar ik ga geen risico lopen op bijwerkingen terwijl ik misschien niet eens de voordelen van een vaccin krijg ....
Hetzelfde VWB die UK mutatie.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:11 schreef Oliver23 het volgende:
Sommige media doen alles om zo negatief mogelijk te zijn.
Voorbeeld: Al vijf dagen lang daalde het aantal ziekenhuis opnames. Daar sprak met niet over, maar wel over dat de positieve tests maar traag daalden.
Nu: Het aantal positieve tests daalt flink, maar nu pakken ze de stijging erbij van de ziekenhuis opnames
Dit had ik nog gemist ook, dan is het helemaal belachelijk dat Kuipers zich hiermee bemoeit. Die gast moet zich alleen maar bezig houden met beddenschuiven. Hij heeft helemaal niks te zeggen over vaccinaties.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:53 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/coronav(...)navaccinatie-af.html
Dan gaat het mij vooral om die Gerda's. Die Evenstars (samen met nog een stuk meer FOK!kers) hebben iig meer realiteit in het hoofd zitten en onderbouwen tenminste nog eens watquote:Op maandag 11 januari 2021 16:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, iemand die iedere dag voor de TV staat en waar mensen naar luisteren is wat anders dan een Gerda op Facebook of een Evenstar op FOK!
Het is in beide gevallen debiel.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:46 schreef chratnox het volgende:
[..]
Kleine kinderen mogen met een verkoudheid gewoon naar de opvang hè of school en dergelijken, daar ging 't hier over. Pas als er koorts is moeten ze thuis blijven. Of had je 't over een volwassene? Dan idd, debiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |