abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 januari 2021 @ 16:43:46 #176
14505 OProg
A Life in Music
pi_197345644
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:02 schreef Predator40 het volgende:
ik lees net dat er niet 1 baby Jaap is genoemd vorig jaar..... :D :D _O-
De afgang van Jaap Stam heeft ook hier zijn weerslag.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_197345665
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:34 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Boze juf ook nog... :(
Hier ook weleens gehad dat er heel beschuldigend werd gebeld over een kind dat niet helemaal fit was maar graag naar school wilde omdat ze haar spreekbeurt had, in de loop van de ochtend zich echt niet lekker voelde en had aangegeven dat ik gebeld moest worden.

Werkelijk waar, alsof ik ten koste van alles en vooral haar gezondheid met de vonken in de ogen carrière zat te maken terwijl ik net een mindere baan had aangenomen om meer thuis te kunnen werken op kortere afstand.

Niet serieus te nemen sommige juffen. _O-
Bij klachten, blijf thuis.

Je moet echt een mongool zijn om dat niet te snappen.

Vanmorgen op kenningsmakingsgesprek geweest bij jeugd en gezin, eentje moest ingeënt worden.
Hoor ik mijn voorgangster de longen uit haar lijf hoesten binnen...

Ben omgedraaid, klacht ingediend bij GGD Zeeland en mij zien ze daar dus niet meer.
  maandag 11 januari 2021 @ 16:45:21 #178
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_197345666
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:34 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]

Yup, ze bestaan echt :') _O-
En dan over allemaal rechten en wetten beginnen. En er gewoon continu naast zitten ook nog.

Vast van die lui die super interessant doen op een verjaardag en allemaal ja-knikkers om zich heen hebben :D
pi_197345682
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:43 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ja precies, dat vind ik ook. Ik zou formeel mn dochter mogen brengen bij de opvang (essentieel beroep), maar ik heb 't niet nodig. Het is ongemakkelijk dat ik 'r niet kan brengen, maar ik kom er wel overheen. Laat de ouders van kinderen in de zorg, politie of wat dan ook hun kids maar brengen, met mij komt 't wel goed.

Dat is mijn eigen keuze, maar als ik dan dingen lees als wat jij ook noemt denk ik idd wel, ja waar doe ik 't voor?
Zelfde hier zowel mijn vriendin als ik vallen onder vitaal beroep. Maar we kiezen er bewust voor om het onderling op te lossen. Wij hebben wel het geluk dat onze werkgever niet lastig doet en we genoeg plekken hebben waar we ons zoontje naartoe kunnen laten gaan.
pi_197345691
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:45 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Vanmorgen op kenningsmakingsgesprek geweest bij jeugd en gezin, eentje moest ingeënt worden.

Ben omgedraaid, klacht ingediend bij GGD Zeeland en mij zien ze daar dus niet meer.
Kleine kinderen mogen met een verkoudheid gewoon naar de opvang hè of school en dergelijken, daar ging 't hier over. Pas als er koorts is moeten ze thuis blijven. Of had je 't over een volwassene? Dan idd, debiel :P

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2021 16:52:36 ]
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 januari 2021 @ 16:50:09 #181
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_197345750
quote:
Nederland zou desnoods kunnen overwegen om de tweede injectie bij gevaccineerde mensen uit te stellen, zoals verschillende andere landen doen. Dat zei voorzitter Ernst Kuipers van het Landelijk Netwerk Acute Zorg vanmiddag bij zijn wekelijkse persmoment. Volgens Kuipers zou dat de mogelijkheid geven om meer mensen "in elk geval beter te beschermen dan ze nu zijn" tegen het coronavirus.
Meneer ik praat voor mijn beurt is er ook weer bij hoor _O-

Kuipers heeft blijkbaar al onderzoek gedaan in zijn eentje, dus het kan.
pi_197345760
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:50 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Die man moet echt tegen zichzelf beschermd worden ondertussen.
  maandag 11 januari 2021 @ 16:52:33 #183
14505 OProg
A Life in Music
pi_197345789
quote:

[..]

Ik vind het totaal geen vervelende man maar dat hij constant mee waait met alle winden en constant uitspraken buiten zijn 'eigen toko' doet is wel vrij vervelend.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  maandag 11 januari 2021 @ 16:53:54 #184
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_197345812
quote:

[..]

https://www.nu.nl/coronav(...)navaccinatie-af.html

_O-
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  maandag 11 januari 2021 @ 16:53:58 #185
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_197345814
quote:

[..]

Meneer heeft één keer iets via de media gedaan gekregen, en denkt dat nu elke keer te kunnen doen 8)7 .
  maandag 11 januari 2021 @ 16:54:04 #186
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_197345817
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:45 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dit was jaren geleden hè ;)

Ik ben eind september een museum uit gelopen waar ik ihkv school van de jongste moest zijn met haar waar iemand rochelend en half stikkend in liep.
pi_197345825
quote:
15s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:52 schreef OProg het volgende:

[..]

Ik vind het totaal geen vervelende man maar dat hij constant mee waait met alle winden en constant uitspraken buiten zijn 'eigen toko' doet is wel vrij vervelend.
Het lastige is, er zijn inmiddels 2 experts in deze crisis. Kuipers en Gommers. Alles wat zij zeggen wordt door het gros van de mensen gezien als de waarheid, dus dat het gaat gebeuren. Terwijl het dingen zijn waar zij helemaal niet over gaan.

Doordat Kuipers nu zegt: "Nederland zou kunnen overwegen de tweede injectie uit te stellen" gaat de discussie ineens daarover, waarom we dat dan niet doen en waarom Kuipers het dan zegt. Dan gaat de discussie dus niet meer over wat het potentiële risico is van dat doen.
pi_197345826
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:46 schreef chratnox het volgende:

[..]

Kleine kinderen mogen met een verkoudheid gewoon naar de opvang hè of school en dergelijken, daar ging 't hier over. Pas als er koorts is moeten ze thuis blijven. Of had je 't over een volwassene? Dan idd, debiel :P
Was een moeder die zo aan het hoesten was.
pi_197345845
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:54 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Was een moeder die zo aan het hoesten was.
Ahja, dan snap ik wat je bedoelt. Ik heb me wel 's verslikt en bijna nog een keer verslikt omdat ik niet wilde hoesten in het winkelcentrum. Wat dat betreft is dit best een rare periode.
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 januari 2021 @ 16:55:53 #190
416575 crew  Evenstar
pi_197345851
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:50 schreef chratnox het volgende:

[..]

Die man moet echt tegen zichzelf beschermd worden ondertussen.
Hier is nog zo weinig over bekend.

Stel dat je maar 50% van de gevaccineerden beschermt met maar één prik, dan maakt het toch geen kut uit en kan je toch veel beter het zekere voor het onzekere nemen.

Als zij nou eens wetenschappelijk kunnen aantonen wat het effect is van één prik of een langere periode tussen de twee prikken is het één ding ... Iedereen lult en roept maar wat en niemand weet precies hoe het zit.

Ik zou echt woest worden als ik nu mijn prik zou krijgen en dan te horen krijg dat ik de tweede pas later krijg. Ik ga ook weigeren als ik geen garantie heb dat ik mijn tweede vaccin op tijd krijg.

Als zij het nou goed en wetenschappelijk kunnen onderbouwen is het een ander verhaal, maar ik ga geen risico lopen op bijwerkingen terwijl ik misschien niet eens de voordelen van een vaccin krijg ....
  maandag 11 januari 2021 @ 16:55:58 #191
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_197345855
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:54 schreef chratnox het volgende:

[..]

Het lastige is, er zijn inmiddels 2 experts in deze crisis. Kuipers en Gommers. Alles wat zij zeggen wordt door het gros van de mensen gezien als de waarheid, dus dat het gaat gebeuren. Terwijl het dingen zijn waar zij helemaal niet over gaan.

Doordat Kuipers nu zegt: "Nederland zou kunnen overwegen de tweede injectie uit te stellen" gaat de discussie ineens daarover, waarom we dat dan niet doen en waarom Kuipers het dan zegt. Dan gaat de discussie dus niet meer over wat het potentiële risico is van dat doen.
Als ik op verschillende platforms lees zijn er al zo`n 17 miljoen experts _O-.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_197345866
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:54 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Dit was jaren geleden hè ;)

Ik ben eind september een museum uit gelopen waar ik ihkv school van de jongste moest zijn met haar waar iemand rochelend en half stikkend in liep.
Was vanmorgen. Heb vier kinderen en ben in maart verhuisd, moesten nog langskomen voor kennismaking.
  maandag 11 januari 2021 @ 16:56:42 #193
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_197345868
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:45 schreef Questular het volgende:

[..]

Zelfde hier zowel mijn vriendin als ik vallen onder vitaal beroep. Maar we kiezen er bewust voor om het onderling op te lossen. Wij hebben wel het geluk dat onze werkgever niet lastig doet en we genoeg plekken hebben waar we ons zoontje naartoe kunnen laten gaan.
Fijn als dat zo kan. Mijn zus en zwager, allebei vitaal beroep, kunnen het zo ook dichtbreien
pi_197345871
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:55 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ahja, dan snap ik wat je bedoelt. Ik heb me wel 's verslikt en bijna nog een keer verslikt omdat ik niet wilde hoesten in het winkelcentrum. Wat dat betreft is dit best een rare periode.
Ja ik merk nu pas hoe vaak ik me wel niet verslik in m'n eigen speeksel.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 januari 2021 @ 16:56:59 #195
416575 crew  Evenstar
pi_197345873
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:55 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]

Als ik op verschillende platforms lees zijn er al zo`n 17 miljoen experts _O-.
Ja, iemand die iedere dag voor de TV staat en waar mensen naar luisteren is wat anders dan een Gerda op Facebook of een Evenstar op FOK! :P
pi_197345877
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:55 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Hier is nog zo weinig over bekend.

Stel dat je maar 50% van de gevaccineerden beschermt met maar één prik, dan maakt het toch geen kut uit en kan je toch veel beter het zekere voor het onzekere nemen.

Als zij nou eens wetenschappelijk kunnen aantonen wat het effect is van één prik of een langere periode tussen de twee prikken is het één ding ... Iedereen lult en roept maar wat en niemand weet precies hoe het zit.

Ik zou echt woest worden als ik nu mijn prik zou krijgen en dan te horen krijg dat ik de tweede pas later krijg. Ik ga ook weigeren als ik geen garantie heb dat ik mijn tweede vaccin op tijd krijg.

Als zij het nou goed en wetenschappelijk kunnen onderbouwen is het een ander verhaal, maar ik ga geen risico lopen op bijwerkingen terwijl ik misschien niet eens de voordelen van een vaccin krijg ....
Sterker nog. Als ik te horen krijg dat ik mijn tweede inenting een stuk later krijg en niet bekend is wat de risico's zijn hoef ik de eerste ook niet. Ik heb me niet aangemeld om onderdeel van een proef te zijn, dan blijf ik nog wel een tijd thuis.
pi_197345901
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:11 schreef Oliver23 het volgende:
Sommige media doen alles om zo negatief mogelijk te zijn.

Voorbeeld: Al vijf dagen lang daalde het aantal ziekenhuis opnames. Daar sprak met niet over, maar wel over dat de positieve tests maar traag daalden.

Nu: Het aantal positieve tests daalt flink, maar nu pakken ze de stijging erbij van de ziekenhuis opnames _O-
Hetzelfde VWB die UK mutatie.

Ouderen minder bevattelijk, jongeren worden er niet ziek van, 40% minder ziekenhuisopnames, 50% minder IC gevallen.
Maar zeer besmettelijk, nu nog besmettelijker!!!
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 januari 2021 @ 16:59:21 #198
416575 crew  Evenstar
pi_197345905
quote:
Dit had ik nog gemist ook, dan is het helemaal belachelijk dat Kuipers zich hiermee bemoeit. Die gast moet zich alleen maar bezig houden met beddenschuiven. Hij heeft helemaal niks te zeggen over vaccinaties.
  maandag 11 januari 2021 @ 16:59:41 #199
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_197345913
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:56 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Ja, iemand die iedere dag voor de TV staat en waar mensen naar luisteren is wat anders dan een Gerda op Facebook of een Evenstar op FOK! :P
Dan gaat het mij vooral om die Gerda's. Die Evenstars (samen met nog een stuk meer FOK!kers) hebben iig meer realiteit in het hoofd zitten en onderbouwen tenminste nog eens wat ;).
pi_197345915
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:46 schreef chratnox het volgende:

[..]

Het is in beide gevallen debiel.

Kinderen en tieners mogen gewoon alles doen, want het boeit blijkbaar niet dat die gewoon lekker het verspreiden naar alles en iedereen :')
En ook volwassenen ben ik het eens met klagen tegen het GGD.

Is er een gezinslid besmet? Dan mag de partner bv doodleuk boodschappen blijven doen en er op uit. Like? Whut?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')