abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197345124
quote:
4s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:08 schreef Draak31 het volgende:
Ik zag net ook alweer een groepje mensen staan voor de supermarkt, lekker beppen. Niks geen 1.5 meter. Klote volk.
Hadden ze nog wat zinnigs te melden?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_197345128
quote:
10s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:09 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Misschien moet jij je eens wat minder druk maken :')
Ik denk serieus dat er mensen zijn die na corona het lastig zullen hebben dat mensen weer groepjes gaan vormen. Helemaal als we in een griepseizoen of zo zitten. :')
pi_197345137
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:07 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik zou mn kleine nog niet naar de opvang doen als ze zeggen: "acceptabel risico". Dat zou ik pas doen als ze iets zeggen als: "Risico op verspreiding minimaal"
Remind ff: "Het risico dat dit virus in Nederland komt, is heel klein." ;)
pi_197345138
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 15:56 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Ik vraag mij echt af of dat zo makkelijk is. Hebben de media ook voor gezorgd met dat gegeil op dagcijfers natuurlijk. Bangmakerij met stijgingen...als de daling nu zo doorzet..opeens switchen naar ziekenhuiscijfers....is wel heel doorzichtig en vraag mij af of de meute dat accepteert.
Er hoeft niet geswitched te worden naar ziekenhuiscijfers. Het aantal besmettingen is nog steeds te riskant. Ik snap de roep om versoepelingen, maar het is echt beter om even door te pakken en ik hoop dat de meeste mensen dat ook in zien. Anders zitten we in maart alweer in hetzelfde bootje.
  maandag 11 januari 2021 @ 16:11:49 #130
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_197345146
Sommige media doen alles om zo negatief mogelijk te zijn.

Voorbeeld: Al vijf dagen lang daalde het aantal ziekenhuis opnames. Daar sprak met niet over, maar wel over dat de positieve tests maar traag daalden.

Nu: Het aantal positieve tests daalt flink, maar nu pakken ze de stijging erbij van de ziekenhuis opnames _O-
pi_197345157
quote:
4s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:08 schreef Draak31 het volgende:
Ik zag net ook alweer een groepje mensen staan voor de supermarkt, lekker beppen. Niks geen 1.5 meter. Klote volk.
Ik zag net een auto rijden. O ja er liep ook nog iemand. En er blafte ergens een hond.
I'll give you something to do
pi_197345160
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:11 schreef Oliver23 het volgende:

Voorbeeld: Al vijf dagen lang daalde het aantal ziekenhuis opnames. Daar sprak met niet over, maar wel over dat de positieve tests maar traag daalden.

Nu: Het aantal positieve tests daalt flink, maar nu pakken ze de stijging erbij van de ziekenhuis opnames _O-
Het concept signaalwaardes is je bekent?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_197345164
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:12 schreef galantis het volgende:

[..]

Ik zag net een auto rijden. O ja er liep ook nog iemand. En er blafte ergens een hond.
Had de hont een mondkap op?
pi_197345167
quote:

Er werd gewoon gesproken over het aantal ziekenhuisopnames hoor.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_197345174
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:08 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Dat klopt niet. Niet in dit speciale geval. Daar is de situatie te ernstig voor. Er is echt wel een reden te bedenken waarom mensen het zouden willen/moeten weten. Als werkgever van b.v. een verzorgingstehuis lijkt me deze info behoorlijk belangrijk. Er zijn genoeg andere zaken te bedenken waarbij dit een rol gaat spelen. Maar ik weet best dat mijn mening in deze bij veel mensen niet in goede aarde valt.
Ik snap best wat je zegt, en kan me best voorstellen dat er bepaalde beroepsgroepen zijn waar het een grotere rol speelt, maar dat neemt naar mijn mening niet weg dat je er niet te makkelijk over moet doen. Voor andere ziekten geldt het op dit moment ook niet, wanneer het hele vaccinatiefeestje afgelopen is zou dit gewoon weer naar de achtergrond moeten verdwijnen.

Je kan prima gevaccineerd tegen Covid-19 zijn en een opkomende griep krijgen waar je nog geen last van hebt, maar daarmee bewoners van dat verzorgingstehuis aansteken.
pi_197345178
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:12 schreef raptorix het volgende:

[..]

Had de hont een mondkap op?
Ik kon hem goed verstaan dus ik denk het niet.
I'll give you something to do
  maandag 11 januari 2021 @ 16:13:29 #137
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_197345180
quote:

Klopt inderdaad. Ik las ergens in de AD app halverwege dat vandaag de laagste aantal besmettingen zijn genoteerd in een maand..

Als het de hoogste zou zijn, dan was het een zwarte koppen headline.

Edit: Nee, dat gaan wij hier niet doen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Evenstar op 11-01-2021 16:44:25 ]
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_197345213
quote:

[..]

Ik zou mn kleine nog niet naar de opvang doen als ze zeggen: "acceptabel risico". Dat zou ik pas doen als ze iets zeggen als: "Risico op verspreiding minimaal"
Het is goed dat ze onderzoeken doen, maar ik hoop ook dat ze de resultaten van andere landen meenemen. Die geven toch veel aan dat kinderen daar extra vatbaar voor zijn. Zou ik als ouder (als ik dat was) niet heel relax vinden denk ik. Krijg sterk het idee dat ze dit onderzoek gebruiken om aan te geven dat het risico minimaal is zodat ze weer een excuus hebben om de scholen eerder te openen onder druk.

Begrijp me niet verkeerd; ik hoop dat de scholen echt weer zsm open kunnen, want ik vind onderwijs ook belangrijk. Belangrijker dan een horeca of iets dergelijks. Ik wil alleen niet dat we de afgelopen weken voor niks hebben doorgemaakt zeg maar. Het is al kut zat voor die kinderen. Denk dat het beter is voor de ontwikkeling om het nu iets langer aan te kijken dan dat ze voortijdig openen onder druk waardoor ze een paar weken later alsnog thuis zitten.
pi_197345217
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:11 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Remind ff: "Het risico dat dit virus in Nederland komt, is heel klein." ;)
Dat was natuurlijk wel een stuk genuanceerder, dat was iets in de richting als: "Met de informatie die we op dit moment hebben, lijkt de kans dat dit virus hierheen komt klein"

Qua uitvoering zijn er best wel wat dingen fout gegaan, maar qua onderzoeksresultaten zijn de meeste dingen wel goed gegaan volgens mij.
  maandag 11 januari 2021 @ 16:15:41 #140
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_197345218
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:12 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Er werd gewoon gesproken over het aantal ziekenhuisopnames hoor.
Pushbericht Telegraaf vanmiddag: ''Aantal coronapatiënten in ziekenhuis voor het eerst in vijf dagen weer toegenomen''
pi_197345222
quote:
2s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:11 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Er hoeft niet geswitched te worden naar ziekenhuiscijfers. Het aantal besmettingen is nog steeds te riskant. Ik snap de roep om versoepelingen, maar het is echt beter om even door te pakken en ik hoop dat de meeste mensen dat ook in zien. Anders zitten we in maart alweer in hetzelfde bootje.
Ben het met je eens hoor, mijn opmerking ging over de communicatie. Maandenlang gaat het over dagcijfers in de media en hoe erg het is, nu kunnen ze dat cijfer niet meer gebruiken om mensen bang te maken. Hou dan de versoepelmenigte maar rustig.
pi_197345236
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:15 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

Pushbericht Telegraaf vanmiddag: ''Aantal coronapatiënten in ziekenhuis voor het eerst in vijf dagen weer toegenomen''
De telegraaf stuurt ook een pushbericht als de baby van Britt Dekker in bad heeft gescheten.
pi_197345240
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:16 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Ben het met je eens hoor, mijn opmerking ging over de communicatie. Maandenlang gaat het over dagcijfers in de media en hoe erg het is, nu kunnen ze dat cijfer niet meer gebruiken om mensen bang te maken. Hou dan de versoepelmenigte maar rustig.
Dat cijfer kunnen ze nog steeds gebruiken hoor. Nog steeds veel te hoog. Is duidelijk welke cijfers ze willen bereiken; daar zijn we nog lang niet. Helemaal niet als ze scholen gaan heropenen.
pi_197345246
quote:

Positief nieuws verkoopt niet.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_197345273
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:17 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dat cijfer kunnen ze nog steeds gebruiken hoor. Nog steeds veel te hoog. Is duidelijk welke cijfers ze willen bereiken; daar zijn we nog lang niet. Helemaal niet als ze scholen gaan heropenen.
We zullen het zien, ligt ook aan of en hoe de daling zich voortzet natuurlijk.
pi_197345275
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:15 schreef chratnox het volgende:

[..]

Dat was natuurlijk wel een stuk genuanceerder, dat was iets in de richting als: "Met de informatie die we op dit moment hebben, lijkt de kans dat dit virus hierheen komt klein"

Qua uitvoering zijn er best wel wat dingen fout gegaan, maar qua onderzoeksresultaten zijn de meeste dingen wel goed gegaan volgens mij.
Ik liep je maar te stangen! ;)
Oneens met je laatste zin m.b.t. onderzoek onder kinderen overigens.
En eens met AlwaysHappy. Hoop inderdaad dat ze buitenlandse resultaten meewegen. Wieluitvinders hier. }:|
pi_197345278
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:16 schreef raptorix het volgende:

[..]

De telegraaf stuurt ook een pushbericht als de baby van Britt Dekker in bad heeft gescheten.
Maar had die baby corona? Dat zijn de belangrijke vragen. Of, had Britt Dekker de adviezen om niet meer dan 2 mensen thuis te hebben overtreden? Telegraaf voelt (wat betreft corona) inmiddels als de Story of Privé.
pi_197345280
quote:
7s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:15 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Het is goed dat ze onderzoeken doen, maar ik hoop ook dat ze de resultaten van andere landen meenemen. Die geven toch veel aan dat kinderen daar extra vatbaar voor zijn. Zou ik als ouder (als ik dat was) niet heel relax vinden denk ik. Krijg sterk het idee dat ze dit onderzoek gebruiken om aan te geven dat het risico minimaal is zodat ze weer een excuus hebben om de scholen eerder te openen onder druk.

Begrijp me niet verkeerd; ik hoop dat de scholen echt weer zsm open kunnen, want ik vind onderwijs ook belangrijk. Belangrijker dan een horeca of iets dergelijks. Ik wil alleen niet dat we de afgelopen weken voor niks hebben doorgemaakt zeg maar. Het is al kut zat voor die kinderen. Denk dat het beter is voor de ontwikkeling om het nu iets langer aan te kijken dan dat ze voortijdig openen onder druk waardoor ze een paar weken later alsnog thuis zitten.
Het alternatief is natuurlijk dichthouden op basis van fingerspitzengefühl tot iedereen gevaccineerd is.
Dat wil ook niemand. Elke week is er een.

Belangrijkste is dat er duidelijk wordt wat die britse variant doet.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_197345296
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:19 schreef chratnox het volgende:

[..]

Maar had die baby corona? Dat zijn de belangrijke vragen. Of, had Britt Dekker de adviezen om niet meer dan 2 mensen thuis te hebben overtreden? Telegraaf voelt (wat betreft corona) inmiddels als de Story of Privé.
  maandag 11 januari 2021 @ 16:21:09 #150
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_197345303
quote:

[..]

Ter contrast: ik heb een collega die verbaasd was dat hij z'n hoestende, koortsige peuter niet af kon leveren met de mededeling "druk d'r maar een paracetamol in".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')