Ik zette op mijn 3e zelf koffie, en dronk het ook nog graagquote:Op maandag 11 januari 2021 15:57 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik laat mijn zoontje van 4 ook zijn eigen eten vangen. Je wilt niet dat het een mietje wordt....
met pijl en boog ?quote:Op maandag 11 januari 2021 15:57 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik laat mijn zoontje van 4 ook zijn eigen eten vangen. Je wilt niet dat het een mietje wordt....
Ah, dat verklaart veelquote:Op maandag 11 januari 2021 15:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zette op mijn 3e zelf koffie, en dronk het ook nog graag
quote:Op maandag 11 januari 2021 15:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zette op mijn 3e zelf koffie, en dronk het ook nog graag
Nee, er wordt beleid gemaakt op de ziekenhuizen die meer dan vol zijn en waar de zorg deels is afgeschaald.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:01 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Das wel gek dan.
Er wordt nu beleid gemaakt op de hoge dagcijfers
Ik drink nog steeds 4 liter per dagquote:
zwaar Trauma dus....quote:Op maandag 11 januari 2021 16:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik drink nog steeds 4 liter per dag
Daarom sluit ik het forum meestal ook af
En Hugo? Of Mark? Misschien wel veel kinderen Bruno.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:02 schreef Predator40 het volgende:
ik lees net dat er niet 1 baby Jaap is genoemd vorig jaar.....![]()
![]()
Goh!quote:Op maandag 11 januari 2021 16:02 schreef Predator40 het volgende:
ik lees net dat er niet 1 baby Jaap is genoemd vorig jaar.....![]()
![]()
Lastig wel. In mijn ziekenhuis zijn ook de artsen van andere afdeling die op de COVID-19 afdeling invallen gevaccineerd. Hoe dat met verpleegkundige zit weet ik niet, maar ga eigenlijk uit van hetzelfde..quote:Op maandag 11 januari 2021 15:51 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Zover ze is geinformeerd gewoon bij de mensen onder de zestig zonder onderliggende problemen.
Typisch weer voor ons landje of de huidige maatschappij. Wel met spoed opgetrommeld worden om om 7:00 op nieuwjaarsdag die mensen uit de brand te helpen, maar als er dan een vaccin is krijgt ze die niet. Ik heb haar ook gezegd "laat ze lekker de *** krijgen". Maar daar hebben de patienten niks aan natuurlijk.
Denk dat ze vooral focussen op hoe de britse variant rondgaat op dit moment.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
risico acceptabel. Dat vind ik best een lastige, eigenlijk. Ik hoop dat ze dat 'acceptabel' kunnen uitleggen.
Ik combineerde eerst altijd koffie en bier in de nacht, maar drink geen alcohol meerquote:
Ik zou mn kleine nog niet naar de opvang doen als ze zeggen: "acceptabel risico". Dat zou ik pas doen als ze iets zeggen als: "Risico op verspreiding minimaal"quote:Op maandag 11 januari 2021 16:05 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Denk dat ze vooral focussen op hoe de britse variant rondgaat op dit moment.
of een Jaap bij Big Brotherquote:Op maandag 11 januari 2021 16:07 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Hopelijk ook een nieuwe Jaap bij het RIVM
Badum Tss! ROFLBBQSAUCE
De vaccinatiejaap heet ook Jaap, telt dat? Jaap van Dissel en Jaap van Delden.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:07 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Hopelijk ook een nieuwe Jaap bij het RIVM
Badum Tss! ROFLBBQSAUCE
Dat klopt niet. Niet in dit speciale geval. Daar is de situatie te ernstig voor. Er is echt wel een reden te bedenken waarom mensen het zouden willen/moeten weten. Als werkgever van b.v. een verzorgingstehuis lijkt me deze info behoorlijk belangrijk. Er zijn genoeg andere zaken te bedenken waarbij dit een rol gaat spelen. Maar ik weet best dat mijn mening in deze bij veel mensen niet in goede aarde valt.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:46 schreef chratnox het volgende:
[..]
Waarom zijn de vergelijkingen onzinnig? Net zo goed vragen over privacy.
Gegevens of jij wel of niet gevaccineerd bent zijn medische gegevens. Die gegevens zijn voor je huisarts en behandelend arts als je in het ziekenhuis bent, en wellicht ook de GGD. Er is geen enkele reden (behalve gemakkelijk voor anderen) om die gegevens te moeten delen.
Waarschijnlijk. Daarom dat ze ook eerst het onderzoek willen afwachten.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:05 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Denk dat ze vooral focussen op hoe de britse variant rondgaat op dit moment.
In een busje afvoeren.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:08 schreef Draak31 het volgende:
Ik zag net ook alweer een groepje mensen staan voor de supermarkt, lekker beppen. Niks geen 1.5 meter. Klote volk.
Misschien moet jij je eens wat minder druk makenquote:Op maandag 11 januari 2021 16:08 schreef Draak31 het volgende:
Ik zag net ook alweer een groepje mensen staan voor de supermarkt, lekker beppen. Niks geen 1.5 meter. Klote volk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |