Het was wel heel mooi,maar vreselijk druk.quote:
quote:
Was dat carnaval?quote:Op maandag 11 januari 2021 12:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het was wel heel mooi,maar vreselijk druk.
Culturele hoofdstad,dit lukt ze met Carnaval echt niet.quote:
O dat was die foto die je net plaatstequote:Op maandag 11 januari 2021 11:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet persoonlijk,hij zat ook in de organisatie Culturele hoofdstad 2018.
Met de reuzen.
Daar zit een hoop werk inquote:Op maandag 11 januari 2021 12:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Culturele hoofdstad,dit lukt ze met Carnaval echt niet.
[ afbeelding ]
Wat mooi gemaakt. Nou vergis je niet met Carnaval zijn er ook hele kunstige wagen. Maar dit is wel heel mooi.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Culturele hoofdstad,dit lukt ze met Carnaval echt niet.
[ afbeelding ]
Dat geloof ik graag. Heel mooi gemaakt en ook zo grootquote:Op maandag 11 januari 2021 12:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar zit een hoop werk in
[ afbeelding ]
Zo dan, wat een werk zegquote:
Woon er zo dichtbij maar nooit geweest.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:09 schreef ToT het volgende:
In Deventer heb je Deventer Op Stelten, heb je ook dat soort dingen!
Aanrader!quote:Op maandag 11 januari 2021 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Woon er zo dichtbij maar nooit geweest.
Deze was echt super,kleine kinderen dacht dat hij echt was.quote:
Het is dan zo druk dat je je kont niet kan keren daar.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Aanrader!
Zal ff kijken of ik er nog wat foto's van kan vinden die ik gemaakt heb.
quote:Op maandag 11 januari 2021 12:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze was echt super,kleine kinderen dacht dat hij echt was.
Heb jij zo`n dikke kont?quote:Op maandag 11 januari 2021 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is dan zo druk dat je je kont niet kan keren daar.
Jij hebt het live gezien?quote:Op maandag 11 januari 2021 12:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze was echt super,kleine kinderen dacht dat hij echt was.
Ja,ik was daar.quote:
Ik kan beter zeggen dat ik mijn kar niet kan kerenquote:
quote:
quote:
quote:
Mooi om live te zien.quote:
Hoe was je vakantie?quote:
ik gok op kort maar krachtigquote:
Ik ken wel zoiets in Spanje waar allemaal dorpjes poppen maken in hun klederdracht. Met eéén persoon die de pop draagt en door de straten lopen/dansen. Die poppen zijn zo zwaar dat die persoon om de 20 meter wordt afgelost.quote:
Vaag.quote:
Dat is ook mooi,quote:Op maandag 11 januari 2021 12:15 schreef ToT het volgende:
imgur zit te kutten met m'n adblock, terwijl ik die gedisabled heb.
Anyway, eerste foto's van Deventer Op Stelten, uit 2008:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo dan, dan weegt nog al wat dan. Kunnen ze dat dan niet beter op wieltjes zetten of zo?quote:Op maandag 11 januari 2021 12:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken wel zoiets in Spanje waar allemaal dorpjes poppen maken in hun klederdracht. Met eéén persoon die de pop draagt en door de straten lopen/dansen. Die poppen zijn zo zwaar dat die persoon om de 20 meter wordt afgelost.
Dit is ook mooi.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:15 schreef ToT het volgende:
imgur zit te kutten met m'n adblock, terwijl ik die gedisabled heb.
Anyway, eerste foto's van Deventer Op Stelten, uit 2008:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 januari 2021 12:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien moet ik de volgende keer maar mee gaan
Volgens mij komen deze ook uit Spanje.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken wel zoiets in Spanje waar allemaal dorpjes poppen maken in hun klederdracht. Met eéén persoon die de pop draagt en door de straten lopen/dansen. Die poppen zijn zo zwaar dat die persoon om de 20 meter wordt afgelost.
Fijn dat je er weer bent.quote:
Ze worden echt gedragen.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan, dan weegt nog al wat dan. Kunnen ze dat dan niet beter op wieltjes zetten of zo?
Wist niet eens dat je op vakantie was. Miste je wel gisteren, maar dat wil natuurlijk niet altijd zeggen dat je op vakantie bent.quote:
Wouw dit is coolquote:Op maandag 11 januari 2021 12:21 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo dan, dat zijn grote poppen. Wel mooi gemaakt zeg.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze worden echt gedragen.
[ afbeelding ]
Mooi hoor, en dat allemaal zo dicht bij huisquote:Op maandag 11 januari 2021 12:21 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben er 2x geweest.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi hoor, en dat allemaal zo dicht bij huis
Zeker, ze krijgen ook regelmatig water te drinken maar hun hoofd zit op kruishoogte en dat is dan wel grappig om te zien.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan, dat zijn grote poppen. Wel mooi gemaakt zeg.
Hey Skyquote:
Je zou er rugklachten door krijgen. Ik zou er wieltjes onder gezet hebben hoor. En het is daar vaak ook nog heel warm ookquote:Op maandag 11 januari 2021 12:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeker, ze krijgen ook regelmatig water te drinken maar hun hoofd zit op kruishoogte en dat is dan wel grappig om te zien.
quote:Op maandag 11 januari 2021 12:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeker, ze krijgen ook regelmatig water te drinken maar hun hoofd zit op kruishoogte en dat is dan wel grappig om te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.nu.nl/coronav(...)digt-31-feesten.htmlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Tot straks MrsLquote:
Laters.quote:
quote:Op maandag 11 januari 2021 12:31 schreef mazaru het volgende:
Goffer zeg. Ff mijn tanden poetsen. De tranen lopen uit mijn neusgaten
Nog even volhouden!quote:Op maandag 11 januari 2021 12:31 schreef mazaru het volgende:
Arme jijquote:Op maandag 11 januari 2021 12:31 schreef mazaru het volgende:
Sterkte!quote:
Heb je al wel gegeten?quote:
Heer GG.quote:
Ja net twee boterhammen naar binnen zitten worstelen. Ik krijg mijn kaken moeilijk van elkaar. Ik moest ze echt naar binnen schuivenquote:
Zal voor je duimenquote:
Hai FreshFruit.quote:
Is wel beter.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja net twee boterhammen naar binnen zitten worstelen. Ik krijg mijn kaken moeilijk van elkaar. Ik moest ze echt naar binnen schuiven
Middag ( type al morguh)quote:
Hoi Dotteke. Ja het is al middag. De tijd gaat heel rap vandaag, geen idee waardoor dat komt.quote:
Dat heb je soms, ben je druk, dan gaat de tijd ook vaak snelquote:Op maandag 11 januari 2021 12:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoi Dotteke. Ja het is al middag. De tijd gaat heel rap vandaag, geen idee waardoor dat komt.
Voor tandartsbezoek - als bij controle - krijg ik ook nooit een hap door mijn keel.quote:
Gezelligheid kent geen tijdquote:Op maandag 11 januari 2021 12:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoi Dotteke. Ja het is al middag. De tijd gaat heel rap vandaag, geen idee waardoor dat komt.
Jacq is er ook...quote:
Jaaaaaaaaaa ik ben zo bang voor de tandartsquote:Op maandag 11 januari 2021 12:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voor tandartsbezoek - als bij controle - krijg ik ook nooit een hap door mijn keel.
Zo'n opluchting als na afloop de stoel weer omhoog zoemt en hij zegt 'zo, het is klaar'.
Niks om je voor te schamen. Het is echt geen lolletje.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa ik ben zo bang voor de tandarts
quote:Op maandag 11 januari 2021 12:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jacq is er ook...🖐 Gezellig.
quote:Op maandag 11 januari 2021 12:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jacq is er ook...🖐 Gezellig.
En dan sta je op en denk je, was dit alles?quote:Op maandag 11 januari 2021 12:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voor tandartsbezoek - als bij controle - krijg ik ook nooit een hap door mijn keel.
Zo'n opluchting als na afloop de stoel weer omhoog zoemt en hij zegt 'zo, het is klaar'.
Klopt. 😋quote:Op maandag 11 januari 2021 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan sta je op en denk je, was dit alles?
Ik denk dat niemand huppelend naar de tandarts gaat. Maar het is een noodzakelijk kwaadquote:Op maandag 11 januari 2021 12:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niks om je voor te schamen. Het is echt geen lolletje.
Niet als ze gaan snijdenquote:Op maandag 11 januari 2021 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Gelukkig kun je direct terecht en hoef je niet nog een paar dagen met kiespijn door te lopen.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand huppelend naar de tandarts gaat. Maar het is een noodzakelijk kwaad
Ja ben ik ook heel blij meequote:Op maandag 11 januari 2021 12:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Gelukkig kun je direct terecht.
Wie was dat hier laatst dan met verstandskiezen trekken? Die had dagen last.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 januari 2021 12:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wie was dat hier laatst dan met verstandskiezen trekken? Die had dagen last.
Ja, verstandskiezen schijnt een hele pijnlijke toestand te zijn. Die dingen zijn bij mij nooit getrokken gelukkig.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wie was dat hier laatst dan met verstandkiezen trekken? Die had dagen last.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |