Ja net twee boterhammen naar binnen zitten worstelen. Ik krijg mijn kaken moeilijk van elkaar. Ik moest ze echt naar binnen schuivenquote:
Zal voor je duimenquote:
Hai FreshFruit.quote:
Is wel beter.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja net twee boterhammen naar binnen zitten worstelen. Ik krijg mijn kaken moeilijk van elkaar. Ik moest ze echt naar binnen schuiven
Middag ( type al morguh)quote:
Hoi Dotteke. Ja het is al middag. De tijd gaat heel rap vandaag, geen idee waardoor dat komt.quote:
Dat heb je soms, ben je druk, dan gaat de tijd ook vaak snelquote:Op maandag 11 januari 2021 12:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoi Dotteke. Ja het is al middag. De tijd gaat heel rap vandaag, geen idee waardoor dat komt.
Voor tandartsbezoek - als bij controle - krijg ik ook nooit een hap door mijn keel.quote:
Gezelligheid kent geen tijdquote:Op maandag 11 januari 2021 12:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoi Dotteke. Ja het is al middag. De tijd gaat heel rap vandaag, geen idee waardoor dat komt.
Jacq is er ook...quote:
Jaaaaaaaaaa ik ben zo bang voor de tandartsquote:Op maandag 11 januari 2021 12:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voor tandartsbezoek - als bij controle - krijg ik ook nooit een hap door mijn keel.
Zo'n opluchting als na afloop de stoel weer omhoog zoemt en hij zegt 'zo, het is klaar'.
Niks om je voor te schamen. Het is echt geen lolletje.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa ik ben zo bang voor de tandarts
quote:Op maandag 11 januari 2021 12:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jacq is er ook...🖐 Gezellig.
quote:Op maandag 11 januari 2021 12:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jacq is er ook...🖐 Gezellig.
En dan sta je op en denk je, was dit alles?quote:Op maandag 11 januari 2021 12:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voor tandartsbezoek - als bij controle - krijg ik ook nooit een hap door mijn keel.
Zo'n opluchting als na afloop de stoel weer omhoog zoemt en hij zegt 'zo, het is klaar'.
Klopt. 😋quote:Op maandag 11 januari 2021 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan sta je op en denk je, was dit alles?
Ik denk dat niemand huppelend naar de tandarts gaat. Maar het is een noodzakelijk kwaadquote:Op maandag 11 januari 2021 12:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niks om je voor te schamen. Het is echt geen lolletje.
Niet als ze gaan snijdenquote:Op maandag 11 januari 2021 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Gelukkig kun je direct terecht en hoef je niet nog een paar dagen met kiespijn door te lopen.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand huppelend naar de tandarts gaat. Maar het is een noodzakelijk kwaad
Ja ben ik ook heel blij meequote:Op maandag 11 januari 2021 12:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Gelukkig kun je direct terecht.
Wie was dat hier laatst dan met verstandskiezen trekken? Die had dagen last.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 januari 2021 12:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wie was dat hier laatst dan met verstandskiezen trekken? Die had dagen last.
Ja, verstandskiezen schijnt een hele pijnlijke toestand te zijn. Die dingen zijn bij mij nooit getrokken gelukkig.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wie was dat hier laatst dan met verstandkiezen trekken? Die had dagen last.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |