Wouw dit is coolquote:Op maandag 11 januari 2021 12:21 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo dan, dat zijn grote poppen. Wel mooi gemaakt zeg.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze worden echt gedragen.
[ afbeelding ]
Mooi hoor, en dat allemaal zo dicht bij huisquote:Op maandag 11 januari 2021 12:21 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben er 2x geweest.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi hoor, en dat allemaal zo dicht bij huis
Zeker, ze krijgen ook regelmatig water te drinken maar hun hoofd zit op kruishoogte en dat is dan wel grappig om te zien.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan, dat zijn grote poppen. Wel mooi gemaakt zeg.
Hey Skyquote:
Je zou er rugklachten door krijgen. Ik zou er wieltjes onder gezet hebben hoor. En het is daar vaak ook nog heel warm ookquote:Op maandag 11 januari 2021 12:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeker, ze krijgen ook regelmatig water te drinken maar hun hoofd zit op kruishoogte en dat is dan wel grappig om te zien.
quote:Op maandag 11 januari 2021 12:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeker, ze krijgen ook regelmatig water te drinken maar hun hoofd zit op kruishoogte en dat is dan wel grappig om te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.nu.nl/coronav(...)digt-31-feesten.htmlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Tot straks MrsLquote:
Laters.quote:
quote:Op maandag 11 januari 2021 12:31 schreef mazaru het volgende:
Goffer zeg. Ff mijn tanden poetsen. De tranen lopen uit mijn neusgaten
Nog even volhouden!quote:Op maandag 11 januari 2021 12:31 schreef mazaru het volgende:
Arme jijquote:Op maandag 11 januari 2021 12:31 schreef mazaru het volgende:
Sterkte!quote:
Heb je al wel gegeten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |