Je lijkt mijn moeder wel.quote:
En zo is het.quote:
Ja, was die ook zo?quote:
Dat is wel lullig.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:26 schreef Mrsloveable het volgende:
https://www.ad.nl/breda/b(...)et-te-laat~aed09a93/
quote:Op maandag 11 januari 2021 11:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Al weer?quote:
O wat zielig, ik poste toevallig vanmorgen de link dat die container er stond.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Ja Tjalala zorgt goed voor onsquote:
Dat is wel zo.quote:
Ik zit hier aan de het 2e van mijn dagelijkse 3 bakkies.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:37 schreef Dotteke het volgende:
Ben het weekend niets te kort gekomen aan koffie hiero, allemaal door het kabeltje gegoten
Ik ook, geniet er van.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit hier aan de het 2e van mijn dagelijkse 3 bakkies.
Neem jij er maar drie op een dag dan?quote:Op maandag 11 januari 2021 11:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit hier aan de het 2e van mijn dagelijkse 3 bakkies.
Ik ook, als ik op mijn werk ben 4-5quote:Op maandag 11 januari 2021 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neem jij er maar drie op een dag dan?
Thanks!quote:
Ja anders slaap ik 's nachts NÓG slechter.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neem jij er maar drie op een dag dan?
Oke, ik tel ze eigenlijk nooit maar wel meer dan driequote:Op maandag 11 januari 2021 11:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook, als ik op mijn werk ben 4-5
Koffie ook slecht voor tinnitus? Wat vervelend voor je ToTquote:Op maandag 11 januari 2021 11:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Ja anders slaap ik 's nachts NÓG slechter.
En ik lees net dat het ook slecht voor tinnitus is en vandaag is het echt bar slecht.
Vraag mij af waarom ze het daar neer gezet hebben zo paal voor het raamquote:Op maandag 11 januari 2021 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat zielig, ik poste toevallig vanmorgen de link dat die container er stond.
quote:Op maandag 11 januari 2021 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Koffie ook slecht voor tinnitus? Wat vervelend voor je ToT
Ik vind het een beetje aso.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vraag mij af waarom ze het daar neer gezet hebben zo paal voor het raam
Hey Mikey.quote:
Zeg dat wel ja, had ook gewoon op een andere neer gezet kunnen wordenquote:Op maandag 11 januari 2021 11:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje aso.
Niet bij nagedacht, zie het hier een paar straten verder op ook, staat er ook een zo voor het raamquote:Op maandag 11 januari 2021 11:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vraag mij af waarom ze het daar neer gezet hebben zo paal voor het raam
Mooi balen dan, moet je straks alles laten staanquote:Op maandag 11 januari 2021 11:48 schreef ToT het volgende:
[..]Ja echt; die THC-druppels, koffie, zout, alcohol.... just fucking kill me!
Die heeft geen mention aan staanquote:
Ook een container van bouw lui?quote:Op maandag 11 januari 2021 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet bij nagedacht, zie het hier een paar straten verder op ook, staat er ook een zo voor het raam
Ik nog nooit maar wel eens wat over de gehoordquote:Op maandag 11 januari 2021 11:53 schreef FreshFruit het volgende:
Is hier iemand wel eens naar Oerol geweest?
De organisator is gisteren overleden.
Wat is het?quote:
Ik zou er wel eens heen willen.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:53 schreef FreshFruit het volgende:
Geen idee ik kende hem niet Vanmorgen nog gepost, ken jij hem?quote:Op maandag 11 januari 2021 11:53 schreef FreshFruit het volgende:
Ben er wel een paar keer geweest.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik nog nooit maar wel eens wat over de gehoord
Jij wel?
Niet persoonlijk,hij zat ook in de organisatie Culturele hoofdstad 2018.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee ik kende hem niet Vanmorgen nog gepost, ken jij hem?
Sbequote:Op maandag 11 januari 2021 11:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou er wel eens heen willen.
@mario390quote:Op maandag 11 januari 2021 11:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
https://nieuwspubliek.nl/(...)NKlqMC9UsJ1HJ62w5vjY
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |