O, dat zou wel fijn zijn als het daar van kwam, dan is het op te lossenquote:Op maandag 11 januari 2021 10:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Redelijk, redelijk.Ben gestopt met de THC-druppels omdat die blijkbaar tinnitus kunnen veroorzaken en ik heb daar echt fiks last van, maar ik slaap wel onrustiger.
Maar we zijn gisternacht begonnen met het manneke in z'n eigen bed te laten slapen.
Eerste nacht ging niet echt super, maar vannacht ging dat een heel stuk beter!
Hij wordt nog wel flink overstuur wakker, maar toch.
quote:
WIe is elsquote:
Sorry, verkeerde topic.quote:
Ja omdat hij niet tussen ons in ligt he.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat zou wel fijn zijn als het daar van kwam, dan is het op te lossen
ALleen heb je dan weer het slapen. Misschien kan je daar iets anders voor vinden.
Fijn dat hij in zijn eigen bedje slaap. Hoe zou het toch komen dat hij als hij wakker wordt zo overstuur is?
O naarquote:Op maandag 11 januari 2021 10:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja omdat hij niet tussen ons in ligt he.
Ik denk het ja. Maar beide keren is het gelukkig snel op te lossen. Het is gelukkig geen jankerd die de hele tijd door blijft gaan.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O naar
. Daarom is hij in de middag ook zo overstuur
Gaat het al beter met eten?quote:Op maandag 11 januari 2021 11:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk het ja. Maar beide keren is het gelukkig snel op te lossen. Het is gelukkig geen jankerd die de hele tijd door blijft gaan.Zelfs bij pijn is het meestal binnen een paar seconden over.
SBE vriend.quote:
Komt goed. Tegen de tijd dat die 18 is slaapt die vast wel door in zijn eigen bedjequote:Op maandag 11 januari 2021 11:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk het ja. Maar beide keren is het gelukkig snel op te lossen. Het is gelukkig geen jankerd die de hele tijd door blijft gaan.Zelfs bij pijn is het meestal binnen een paar seconden over.
Hey SBEquote:
Gelukkig maar, het is voor hem even wennen. Gelukkig wennen ze ook snel aan dingen.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Gisteren ging het echt waanzinnig!quote:
Netjes hoor.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Gisteren ging het echt waanzinnig!Maar 1 zwaluw maakt nog geen zomer he.
Heft loempia gegeten, en ontzettend pittige kip!Hij bleef maar hoesten en dooreten omdat hij het lekker vond.
Zelf zat ik een salade te eten en dat lust hij al een tijdje niet meer. Hem dat toch nog aanbieden leverde alleen maar gezeik op, maar hij zat me nu echt het eten van het bord af te staren, dus gaf ik hem een lading salade en hij zat dat echt met beide vuistjes tegelijk z'n giecheltje in te proppen!![]()
Netjes, toch, heeft hij toch weer iets gegetenquote:Op maandag 11 januari 2021 11:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Gisteren ging het echt waanzinnig!Maar 1 zwaluw maakt nog geen zomer he.
Heft loempia gegeten, en ontzettend pittige kip!Hij bleef maar hoesten en dooreten omdat hij het lekker vond.
Zelf zat ik een salade te eten en dat lust hij al een tijdje niet meer. Hem dat toch nog aanbieden leverde alleen maar gezeik op, maar hij zat me nu echt het eten van het bord af te staren, dus gaf ik hem een lading salade en hij zat dat echt met beide vuistjes tegelijk z'n giecheltje in te proppen!![]()
Zeker!quote:Op maandag 11 januari 2021 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Netjes, toch, heeft hij toch weer iets gegeten
Veel sterkte!quote:Op maandag 11 januari 2021 11:11 schreef mazaru het volgende:
Vanmiddag een spoedafspraak bij de tandarts
quote:Op maandag 11 januari 2021 11:11 schreef mazaru het volgende:
Succes.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:11 schreef mazaru het volgende:
Ai,sterkte.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:11 schreef mazaru het volgende:
Dank je welquote:
Ik heb vanaf vrijdag met kiespijn gelopen. Vandaag wel minder pijn, maar mijn kaak is nog helemaal stijfquote:
Arme jij, maar wel beter zoveel pijn is ook niet goedquote:Op maandag 11 januari 2021 11:11 schreef mazaru het volgende:
Sterkte vanmiddagquote:Op maandag 11 januari 2021 11:11 schreef mazaru het volgende:
Aiiiii niet fijn!quote:Op maandag 11 januari 2021 11:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dank je wel
[..]
Ik heb vanaf vrijdag met kiespijn gelopen. Vandaag wel minder pijn, maar mijn kaak is nog helemaal stijf
Ik ga niet kijken!! Ik ben als de dood voor de tandarts. Ik kijk wel na de behandelingquote:Op maandag 11 januari 2021 11:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Aiiiii niet fijn!
Maar gelukkig kan het altijd nog erger: Random Pics van de Dag #203
Bah, dat is wel heel erg zegquote:Op maandag 11 januari 2021 11:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Aiiiii niet fijn!
Maar gelukkig kan het altijd nog erger: Random Pics van de Dag #203
Lolquote:Op maandag 11 januari 2021 11:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken!! Ik ben als de dood voor de tandarts. Ik kijk wel na de behandeling
quote:Op maandag 11 januari 2021 11:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken!! Ik ben als de dood voor de tandarts. Ik kijk wel na de behandeling
quote:Op maandag 11 januari 2021 11:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zei al; er is een foto van Kluun1985 gelekt!
Zou je bijna denken inddquote:Op maandag 11 januari 2021 11:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zei al; er is een foto van Kluun1985 gelekt!
Ik hoef het ook niet te zien.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Liev.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:17 schreef Dotteke het volgende:
Video bellen gaat over
"Hallo oma, met Max".
Ik: 'hallo lieverd hoe is het met je en wat leuk dat je belt'
Max; "Hey oma hoe gaat het met je".
Ik: "wel goed hoor schat. En met jou?"
Max "ja heel goed oma, maar wat ik je vragen wil. Tja ik bel je echt niet daarvoor hoor. Echt niet maar hoeveel zakgeld heb ik nog bij jou liggen. Ik heb xx 7 euro nodig".
IK tellen 12,50 ligt hier nog, dan kom je 1,50 te kort
Hij zoeken ja dat had hij zelf nog
Laat mama dan maar een tikkie sturen van 14 euro. Natuurlijk betaald oma die 1.50 ook.Het is er ook een.
Heeft niets met een tandarts te maken is gewoon een foto van iemand zijn vieze mond met tandenquote:Op maandag 11 januari 2021 11:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oma's zijn soms té goedquote:Op maandag 11 januari 2021 11:17 schreef Dotteke het volgende:
Video bellen gaat over
"Hallo oma, met Max".
Max "ja heel goed oma, maar wat ik je vragen wil. Tja ik bel je echt niet daarvoor hoor. Echt niet maar hoeveel zakgeld heb ik nog bij jou liggen. Ik heb xx 7 euro nodig".
Laat mama dan maar een tikkie sturen van 14 euro. Natuurlijk betaald oma die 1.50 ook.Het is er ook een.
Klopt.quote:
Daar zijn het oma`s voor.quote:
Tja kan dat jochie niets weigeren.quote:
Ja, vooral bij hemquote:
quote:Op maandag 11 januari 2021 11:17 schreef Dotteke het volgende:
Video bellen gaat over
"Hallo oma, met Max".
Max "ja heel goed oma, maar wat ik je vragen wil. Tja ik bel je echt niet daarvoor hoor. Echt niet maar hoeveel zakgeld heb ik nog bij jou liggen. Ik heb 2x 7 euro nodig".
Je lijkt mijn moeder wel.quote:
En zo is het.quote:
Ja, was die ook zo?quote:
Dat is wel lullig.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:26 schreef Mrsloveable het volgende:
https://www.ad.nl/breda/b(...)et-te-laat~aed09a93/
Best wel, maar ook een rare plek om een container neer te zetten tochquote:
quote:Op maandag 11 januari 2021 11:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Al weer?quote:
O wat zielig, ik poste toevallig vanmorgen de link dat die container er stond.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Ja Tjalala zorgt goed voor onsquote:
Dat is wel zo.quote:
Ik zit hier aan de het 2e van mijn dagelijkse 3 bakkies.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:37 schreef Dotteke het volgende:
Ben het weekend niets te kort gekomen aan koffie hiero, allemaal door het kabeltje gegoten
Ik ook, geniet er van.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit hier aan de het 2e van mijn dagelijkse 3 bakkies.
Neem jij er maar drie op een dag dan?quote:Op maandag 11 januari 2021 11:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit hier aan de het 2e van mijn dagelijkse 3 bakkies.
Ik ook, als ik op mijn werk ben 4-5quote:Op maandag 11 januari 2021 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neem jij er maar drie op een dag dan?
Thanks!quote:
Ja anders slaap ik 's nachts NÓG slechter.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neem jij er maar drie op een dag dan?
Oke, ik tel ze eigenlijk nooit maar wel meer dan driequote:Op maandag 11 januari 2021 11:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook, als ik op mijn werk ben 4-5
Koffie ook slecht voor tinnitus? Wat vervelend voor je ToTquote:Op maandag 11 januari 2021 11:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Ja anders slaap ik 's nachts NÓG slechter.
En ik lees net dat het ook slecht voor tinnitus is en vandaag is het echt bar slecht.
Vraag mij af waarom ze het daar neer gezet hebben zo paal voor het raamquote:Op maandag 11 januari 2021 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat zielig, ik poste toevallig vanmorgen de link dat die container er stond.
quote:Op maandag 11 januari 2021 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Koffie ook slecht voor tinnitus? Wat vervelend voor je ToT
Ik vind het een beetje aso.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vraag mij af waarom ze het daar neer gezet hebben zo paal voor het raam
Hey Mikey.quote:
Zeg dat wel ja, had ook gewoon op een andere neer gezet kunnen wordenquote:Op maandag 11 januari 2021 11:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje aso.
Niet bij nagedacht, zie het hier een paar straten verder op ook, staat er ook een zo voor het raamquote:Op maandag 11 januari 2021 11:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vraag mij af waarom ze het daar neer gezet hebben zo paal voor het raam
Mooi balen dan, moet je straks alles laten staanquote:Op maandag 11 januari 2021 11:48 schreef ToT het volgende:
[..]Ja echt; die THC-druppels, koffie, zout, alcohol.... just fucking kill me!
Die heeft geen mention aan staanquote:
Ook een container van bouw lui?quote:Op maandag 11 januari 2021 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet bij nagedacht, zie het hier een paar straten verder op ook, staat er ook een zo voor het raam
Ik nog nooit maar wel eens wat over de gehoordquote:Op maandag 11 januari 2021 11:53 schreef FreshFruit het volgende:
Is hier iemand wel eens naar Oerol geweest?
De organisator is gisteren overleden.
Wat is het?quote:
Ik zou er wel eens heen willen.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:53 schreef FreshFruit het volgende:
Geen idee ik kende hem niet Vanmorgen nog gepost, ken jij hem?quote:Op maandag 11 januari 2021 11:53 schreef FreshFruit het volgende:
Ben er wel een paar keer geweest.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik nog nooit maar wel eens wat over de gehoord
Jij wel?
Niet persoonlijk,hij zat ook in de organisatie Culturele hoofdstad 2018.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee ik kende hem niet Vanmorgen nog gepost, ken jij hem?
Sbequote:Op maandag 11 januari 2021 11:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou er wel eens heen willen.
@mario390quote:Op maandag 11 januari 2021 11:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
https://nieuwspubliek.nl/(...)NKlqMC9UsJ1HJ62w5vjY
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |