Ja, kijk het ook altijd. Ook dat programma er voor waarin mensen een huis bouwen.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kees tol presenteert vt wonen programma ook altijd leuk om naar de keuken
Leuk gedaan Paulquote:Op maandag 11 januari 2021 10:39 schreef Paul het volgende:
Op verzoek hierbij een foto van Fugue en van mij in de sneeuw gisteren
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 januari 2021 10:37 schreef Dotteke het volgende:
WIe vroeg laatst hoe het vaccin in het lichaam werkte, was jij dat @:ToT
https://frontpage.fok.nl/weblog
Wat lief,en dat paardje ook.quote:
Oh ja dat is ook leuk indd, soms wel hele mooie huizen bijquote:Op maandag 11 januari 2021 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, kijk het ook altijd. Ook dat programma er voor waarin mensen een huis bouwen.
Maza.quote:
Hey ToTquote:Op maandag 11 januari 2021 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]Helleuh!
Ik weet wel hoe een vaccin werkt, het ging me juist om die 11 stoffen die er in zitten. Ja keukenzout en water en een paar andere bekende stoffen, maar de rest had ik wel meer uitleg over willen hebben, maar laten we die discussie hier verder maar niet weer opnieuw houden voor ik weer als een halve wappie afgeschilderd ga worden omdat ik dit gewoon ff zou willen weten.
En hee peeps!
Mooi hoorquote:Op maandag 11 januari 2021 10:39 schreef Paul het volgende:
Op verzoek hierbij een foto van Fugue en van mij in de sneeuw gisteren
[ afbeelding ]
Meer informatie willen hebben maakt je geen wappie. Ik wou ook meer informatie voor ik dat vaccin in liet spuitenquote:Op maandag 11 januari 2021 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]Helleuh!
Ik weet wel hoe een vaccin werkt, het ging me juist om die 11 stoffen die er in zitten. Ja keukenzout en water en een paar andere bekende stoffen, maar de rest had ik wel meer uitleg over willen hebben, maar laten we die discussie hier verder maar niet weer opnieuw houden voor ik weer als een halve wappie afgeschilderd ga worden omdat ik dit gewoon ff zou willen weten.
En hee peeps!
Mooi hé, is het geen veulen?quote:
Goedemorgen Papa ToT.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]Helleuh!
En hee peeps!
Ik heb er even naar zitten kijken. Maar het slaat inderdaad helemaal nergens opquote:Op maandag 11 januari 2021 10:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maza.![]()
Wat was die demo gisteren een flop.
Ja echt, het huis van gisteren vond ik niet zo mooiquote:Op maandag 11 januari 2021 10:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook leuk indd, soms wel hele mooie huizen bij
Een pony.quote:
Oh dat kan ookquote:
Ze moesten afstand houden,daar werd geen gehoor aan gegeven.En toen mochten ze stoppen.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb er even naar zitten kijken. Maar het slaat inderdaad helemaal nergens op
quote:Op maandag 11 januari 2021 10:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze moesten afstand houden,daar werd geen gehoor aan gegeven.En toen mochten ze stoppen.
Tinus was woest en gaat iedereen aanklagen.
Het was toch ook nog maar een half uur voordat het afgelopen zou zijn?quote:Op maandag 11 januari 2021 10:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze moesten afstand houden,daar werd geen gehoor aan gegeven.En toen mochten ze stoppen.
Redelijk, redelijk.quote:
Een half uur voor het einde, ze hebben lang hun gang mogen gaanquote:Op maandag 11 januari 2021 10:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |