iedereen doet mee aan de puntentelling
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja FOK! heeft kuren af en toequote:
Moest DT zijnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
of coursequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
quote:Mogge ajaxj
A erg traagquote:Op maandag 11 januari 2021 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja FOK! heeft kuren af en toe
[..]
Moest DT zijn![]()
Mee eensquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Huis blinkt weer
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja ellende dat tragequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
TOch nog 2-2quote:Op maandag 11 januari 2021 10:11 schreef PlymouthFury het volgende:
Ui
[..]
Teindelijk wel, hadden moeten winnen. Slap begin![]()
![]()
Is al weer dagen lang, en dan ineens is het weer snel, straks rond de klok van 14 uur ook weerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het gaat al weer snellerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tusssen door altijd wel iets aan doen jaquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
vrij vandaag?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
╰(*°▽°*)╯Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
is hier aardig droogFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Leuke dingen (❁´◡`❁)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik doe elke dag het huis![]()
![]()
![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Wb, ik dacht al waar is ze gebleven.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
werk zequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Mooi mooi mooi manquote:
Dat is toch ook een liedje?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mannenkoor Karrespoor.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi mooi mooi man
Dat is toch ook een liedje?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, geen bal aan. Echt zo maandag ochtend weertjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
geniet ervanquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Kijk jij weetquote:
O lekker hoor, eet smakelijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk de hele dag regen, morgen wel weer wat zonquote:Op maandag 11 januari 2021 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, geen bal aan. Echt zo maandag ochtend weertje![]()
droog hierFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dat helpt ook niet meer het weer nu. Maar goed we doen er niets aan we moeten het er mee doen.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk de hele dag regen, morgen wel weer wat zonWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gelukkig hebben we elke dag weer WeerFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Boer Harmsquote:Op maandag 11 januari 2021 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi mooi mooi man
Dat is toch ook een liedje?![]()
![]()
Van t weekend weer koude maar wel droog en zonnigquote:Op maandag 11 januari 2021 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat helpt ook niet meer het weer nu. Maar goed we doen er niets aan we moeten het er mee doen.![]()
![]()
Dat is ook weer een liedjequote:
Ik ben boers harms en kom uut riezen ( of zo iets)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee aloa.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Drenthe,en ik hold van disco.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook weer een liedje
Ik ben boers harms en kom uut riezen ( of zo iets)“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:![]()
Jij kent ook alles he
Er komt winterweer aan las ik vanmorgen, vorste en sneeuw ( misschien zeggen ze dat dan wel)quote:Op maandag 11 januari 2021 10:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Van t weekend weer koude maar wel droog en zonnigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben boer Harms en ik kom uut Drent' en ik hou van disco
Ik weet het is nie te geleuven maar het is zo
Als ik die disco heur dan tril ik op mien benen
Dan zegt mien vrouw: "Wat krieg ie weer die roare weeën"
Zonder disco in mien huus kan ik niet leven
Laat ze die and're prut moar aan de koeien geven![]()
Slagroomtaart van de banketbakker, mijn collega is vandaag jarig.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lekker, was er iemand jarig en wat voor taart?![]()
Hoop dat het wel droge sneeuw is en geen natte sneeuw, wat zo weer weg isquote:Op maandag 11 januari 2021 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er komt winterweer aan las ik vanmorgen, vorste en sneeuw ( misschien zeggen ze dat dan wel)![]()
Jij kent hem ookquote:Op maandag 11 januari 2021 10:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ben boer Harms en ik kom uut Drent' en ik hou van disco
Ik weet het is nie te geleuven maar het is zo
Als ik die disco heur dan tril ik op mien benen
Dan zegt mien vrouw: "Wat krieg ie weer die roare weeën"
Zonder disco in mien huus kan ik niet leven
Laat ze die and're prut moar aan de koeien geven
Feli.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:29 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Slagroomtaart van de banketbakker, mijn collega is vandaag jarig.![]()
Hebben jullie ook gezongen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker zegquote:Op maandag 11 januari 2021 10:29 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Slagroomtaart van de banketbakker, mijn collega is vandaag jarig.![]()
Gefeliciteerd met je collega doe hem de groetjes![]()
![]()
Toeval>quote:
Ik zit net dit te lezen
Nick, Simon en Kees strijden met én om de knikkersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee doen we anders ook nietquote:Op maandag 11 januari 2021 10:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Feli.![]()
Hebben jullie ook gezongen?![]()
Oh dat lijkt mij wel leuk, misschien ga ik dat wel kijkenquote:Op maandag 11 januari 2021 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toeval>
Ik zit net dit te lezen
Nick, Simon en Kees strijden met én om de knikkers![]()
Zijn wel drie leuke gasten.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat lijkt mij wel leuk, misschien ga ik dat wel kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
WIe vroeg laatst hoe het vaccin in het lichaam werkte, was jij dat @ToT
https://frontpage.fok.nl/weblogWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Mazquote:
Ja, kijk het ook altijd. Ook dat programma er voor waarin mensen een huis bouwen.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kees tol presenteert vt wonen programma ook altijd leuk om naar de keukenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Leuk gedaan Paulquote:Op maandag 11 januari 2021 10:39 schreef Paul het volgende:
Op verzoek hierbij een foto van Fugue en van mij in de sneeuw gisteren
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 januari 2021 10:37 schreef Dotteke het volgende:
WIe vroeg laatst hoe het vaccin in het lichaam werkte, was jij dat @:ToT
https://frontpage.fok.nl/weblogHelleuh!
Ik weet wel hoe een vaccin werkt, het ging me juist om die 11 stoffen die er in zitten. Ja keukenzout en water en een paar andere bekende stoffen, maar de rest had ik wel meer uitleg over willen hebben, maar laten we die discussie hier verder maar niet weer opnieuw houden voor ik weer als een halve wappie afgeschilderd ga worden omdat ik dit gewoon ff zou willen weten.
En hee peeps!![]()
![]()
Wat lief,en dat paardje ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh ja dat is ook leuk indd, soms wel hele mooie huizen bijquote:Op maandag 11 januari 2021 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, kijk het ook altijd. Ook dat programma er voor waarin mensen een huis bouwen.![]()
![]()
Maza.quote:![]()
Wat was die demo gisteren een flop.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey ToTquote:Op maandag 11 januari 2021 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]Helleuh!
Ik weet wel hoe een vaccin werkt, het ging me juist om die 11 stoffen die er in zitten. Ja keukenzout en water en een paar andere bekende stoffen, maar de rest had ik wel meer uitleg over willen hebben, maar laten we die discussie hier verder maar niet weer opnieuw houden voor ik weer als een halve wappie afgeschilderd ga worden omdat ik dit gewoon ff zou willen weten.
En hee peeps!![]()
Lekker geslapen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi hoorquote:Op maandag 11 januari 2021 10:39 schreef Paul het volgende:
Op verzoek hierbij een foto van Fugue en van mij in de sneeuw gisteren
[ afbeelding ]![]()
![]()
Meer informatie willen hebben maakt je geen wappie. Ik wou ook meer informatie voor ik dat vaccin in liet spuitenquote:Op maandag 11 januari 2021 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]Helleuh!
En hee peeps!Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Goedemorgen Papa ToT.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]Helleuh!
En hee peeps!
Ik heb er even naar zitten kijken. Maar het slaat inderdaad helemaal nergens opquote:Op maandag 11 januari 2021 10:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maza.![]()
Wat was die demo gisteren een flop.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ja echt, het huis van gisteren vond ik niet zo mooiquote:Op maandag 11 januari 2021 10:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook leuk indd, soms wel hele mooie huizen bij
Maar het lag wel heel mooi aan zee.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een pony.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze moesten afstand houden,daar werd geen gehoor aan gegeven.En toen mochten ze stoppen.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb er even naar zitten kijken. Maar het slaat inderdaad helemaal nergens op
Tinus was woest en gaat iedereen aanklagen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 11 januari 2021 10:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze moesten afstand houden,daar werd geen gehoor aan gegeven.En toen mochten ze stoppen.
Tinus was woest en gaat iedereen aanklagen.![]()
Het is echt een heel triest cluppieIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Het was toch ook nog maar een half uur voordat het afgelopen zou zijn?quote:Op maandag 11 januari 2021 10:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze moesten afstand houden,daar werd geen gehoor aan gegeven.En toen mochten ze stoppen.
Tinus was woest en gaat iedereen aanklagen.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Redelijk, redelijk.quote:Ben gestopt met de THC-druppels omdat die blijkbaar tinnitus kunnen veroorzaken en ik heb daar echt fiks last van, maar ik slaap wel onrustiger.
Maar we zijn gisternacht begonnen met het manneke in z'n eigen bed te laten slapen.
Eerste nacht ging niet echt super, maar vannacht ging dat een heel stuk beter!
Hij wordt nog wel flink overstuur wakker, maar toch.![]()
![]()
Een half uur voor het einde, ze hebben lang hun gang mogen gaanquote:Op maandag 11 januari 2021 10:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tinus was woest en gaat iedereen aanklagen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: