quote:Op maandag 11 januari 2021 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Koffie ook slecht voor tinnitus? Wat vervelend voor je ToT
Ik vind het een beetje aso.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vraag mij af waarom ze het daar neer gezet hebben zo paal voor het raam
Hey Mikey.quote:
Zeg dat wel ja, had ook gewoon op een andere neer gezet kunnen wordenquote:Op maandag 11 januari 2021 11:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje aso.
Niet bij nagedacht, zie het hier een paar straten verder op ook, staat er ook een zo voor het raamquote:Op maandag 11 januari 2021 11:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vraag mij af waarom ze het daar neer gezet hebben zo paal voor het raam
Mooi balen dan, moet je straks alles laten staanquote:Op maandag 11 januari 2021 11:48 schreef ToT het volgende:
[..]Ja echt; die THC-druppels, koffie, zout, alcohol.... just fucking kill me!
Die heeft geen mention aan staanquote:
Ook een container van bouw lui?quote:Op maandag 11 januari 2021 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet bij nagedacht, zie het hier een paar straten verder op ook, staat er ook een zo voor het raam
Ik nog nooit maar wel eens wat over de gehoordquote:Op maandag 11 januari 2021 11:53 schreef FreshFruit het volgende:
Is hier iemand wel eens naar Oerol geweest?
De organisator is gisteren overleden.
Wat is het?quote:
Ik zou er wel eens heen willen.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:53 schreef FreshFruit het volgende:
Geen idee ik kende hem niet Vanmorgen nog gepost, ken jij hem?quote:Op maandag 11 januari 2021 11:53 schreef FreshFruit het volgende:
Ben er wel een paar keer geweest.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik nog nooit maar wel eens wat over de gehoord
Jij wel?
Niet persoonlijk,hij zat ook in de organisatie Culturele hoofdstad 2018.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee ik kende hem niet Vanmorgen nog gepost, ken jij hem?
Sbequote:Op maandag 11 januari 2021 11:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou er wel eens heen willen.
@mario390quote:Op maandag 11 januari 2021 11:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
https://nieuwspubliek.nl/(...)NKlqMC9UsJ1HJ62w5vjY
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |