Nu je dit zo omschrijft zat ik te denken dat dit het afzetten van Trump wel eens zou kunnen helpen: hij wordt zeer vermoedelijk impeached door het congres. Dan gaan ze naar de senaat.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:11 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Straks heeft de halve senaat covid, kan er ook nog wel bij
Nopequote:Op zondag 10 januari 2021 21:32 schreef Korenfok het volgende:
[..]
die onderste is fake mag ik aannemen?
Gemaakt door iemand die geen strop kon knopen, maar het er wel op wilde laten lijken, blijkbaar...quote:Op zondag 10 januari 2021 21:28 schreef Vis1980 het volgende:
Dit is ook geen carnaval-versie oid.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat zegt ie op nationale TV?quote:
Ja, ik ga naar een happening met een paar sprekers, waaronder de leider van mijn land en zijn eerstgeboren zoon, op een podium, afgesloten met een vreedzame wandeling naar een overheidsgebouw,quote:Op zondag 10 januari 2021 21:35 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Opgelet de afgelopen dagen? Dit is echt
Ze kunnen ook vrijwillig thuisblijven, ze hoeven niet per se ziek te zijn.quote:Op zondag 10 januari 2021 21:36 schreef Aikara het volgende:
[..]
Nu je dit zo omschrijft zat ik te denken dat dit het afzetten van Trump wel eens zou kunnen helpen: hij wordt zeer vermoedelijk impeached door het congres. Dan gaan ze naar de senaat.
Je kan denk ik wel stellen dat als er inderdaad een groot aantal senatoren niet aanwezig zijn ivm Corona besmettingen, dit over het algemeen republikeinen zijn. Dat betekent dat de voorstanders van het afzetten van Trump veel sneller een 2/3e meerderheid hebben. In dat geval lach ik toch even in m'n vuistje...
Voor als ze Pence te pakken hadden gekregen.quote:Op zondag 10 januari 2021 21:44 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ja, ik ga naar een happening met een paar sprekers, waaronder de leider van mijn land en zijn eerstgeboren zoon, op een podium, afgesloten met een vreedzame wandeling naar een overheidsgebouw,
en ik neem mee:
Balken, planken en een touw om een galg van te maken.
Mijn idee van een gezellig dagje uit.![]()
![]()
![]()
( Je kon ze op enkele filmpjes met die balken zien sjouwen).
Is er beeld van? En/of een andere bevestiging?quote:
quote:Op zondag 10 januari 2021 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is er beeld van? En/of een andere bevestiging?
Ja daar lijkt het wel op. Zijn weer een aantal kandidaten voor een fotootje en verblijfplaats.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:01 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
Weet niet of dit exact hetzelfde moment is, maar hier wordt er iig op iemand ingemept met de vlag van de VS terwijl er 'USA' wordt geroepen.
quote:Op zondag 10 januari 2021 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is er beeld van? En/of een andere bevestiging?
quote:
Thanks! Niet helemaal wat de tweet zei, maar okquote:
quote:Op zondag 10 januari 2021 20:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Een paar weken geleden mocht er ineens een QAnonterrorist bij hem langskomen. Bij complotwebsites zeiden ze dat het toeval was, maar dat was het blijkbaar helemaal niet. Dat is één van de contacten. Dat bellen tijdens de aanslag ook... en dan nu nog steeds officieel president zijn in een Westers land. Hier stapt men al op na fout ingevulde declaraties.
Dat is wel een tikje verdacht. Misschien is het toeval en was hij depressief, maar ik neem aan dat de FBI wel even zijn gangen nagaat.quote:Op zondag 10 januari 2021 21:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zijn vader was ook politie-agent in het capitool en is jaren adviseur geweest van Paul Manafort.
Ah, okquote:Op zondag 10 januari 2021 22:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
Hij stemde al sinds Obama 2008 op elke Democratische presidentskandidaat, dus heel opzienbarend vind ik dit nou eerlijk gezegd niet.
Zie het idd. Excuus voor the fake news.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Niet helemaal wat de tweet zei, maar ok
Is dat nou dat respect voor de Amerikaanse vlag?quote:Op zondag 10 januari 2021 22:01 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
Weet niet of dit exact hetzelfde moment is, maar hier wordt er iig op iemand ingemept met de vlag van de VS terwijl er 'USA' wordt geroepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |