Zijn daar weer delen in ophoklockdown nu volgens mij.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:53 schreef chratnox het volgende:
[..]
Geen flauw idee, in elk geval wel met een bevolking die uitgeput is.
Pubs, restaurants, winkels en scholen inderdaad.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:55 schreef chratnox het volgende:
[..]
In de periode dat die Britse variant zo rondging waren pubs enzo toch gewoon open?
Ik ga niet nog een keer uitleggen waarom daar wel veel mis mee is als die persoon tegelijkertijd pleit voor strengere maatregelen voor anderen.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik zie hem ook niet zeggen dat hij constant bezoek heeft. Ik zie hem zeggen dat hij regelmatig anderen ziet. Net als de grote meerderheid. Helemaal niks mis mee.
ik ben niet kwetsbaar en niet oud.....dus waar heb jij het over ?quote:
Is tegenstrijdig met dit:quote:Op zondag 10 januari 2021 11:50 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Zelfs in Australi mocht je nog gewoon je huis uit en ook familie/vrienden opzoeken, ook in de avond
Of met dit:quote:het lag er een beetje aan in welke staat je zat.
Toch?quote:alleen die in Melbourne later was wel heel wat strenger ja.
Dat is ook niet nodig.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:59 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik ga niet nog een keer uitleggen waarom daar wel veel mis mee is als die persoon tegelijkertijd pleit voor strengere maatregelen voor anderen.
Brisbane 3 dagen, vanwege 1 besmetting met de UK variant...quote:Op zondag 10 januari 2021 11:58 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zijn daar weer delen in ophoklockdown nu volgens mij.
Maar je bent wel mantelzorger toch? Maakte maar een grapje, sorryquote:Op zondag 10 januari 2021 11:59 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik ben niet kwetsbaar en niet oud.....dus waar heb jij het over ?
Die lage positivity rate is wel opvallend, waar zou dat door komen?quote:Op zondag 10 januari 2021 12:02 schreef crystal_meth het volgende:
Belgi heeft nu 20038 doden.
weekgemiddelden tov week eerder: meer tests (+27%), meer gevallen (+11%; 1777/dag), lagere positivity rate (5.9%). Ziekenhuisopnames: 135/dag. Doden: 58.4/dag.
Het dringende advies is blijf thuis! En als er mensen langs komen is het advies maximaal 2! Je volgt 1 advies al niet op waarom zouden anderen dan wel het advies moeten opvolgen achter de deuren?quote:Op zondag 10 januari 2021 11:57 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik houd me wl aan de regels. Spreek nooit met meer mensen af dan volgens regels toegestaan (ben zelfs niet naar bruiloft van een vriend gegaan!!!!!), houd altijd 1,5meter afstand!
Ja gaat daar echt de goede kant op. Na een stabilisatie met neiging tot groei mid-december, is het toch weer verder gedaald. Wel benieuwd wat daar nou het verschil heeft gemaakt.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:02 schreef crystal_meth het volgende:
Belgi heeft nu 20038 doden.
weekgemiddelden tov week eerder: meer tests (+27%), meer gevallen (+11%; 1777/dag), lagere positivity rate (5.9%). Ziekenhuisopnames: 135/dag. Doden: 58.4/dag.
per staat zijn er gewoon verschillende regels, en soms is dat tegenstrijdig jaquote:Op zondag 10 januari 2021 12:00 schreef VoMy het volgende:
[..]
Is tegenstrijdig met dit:
[..]
Of met dit:
[..]
Toch?
Sowieso hebben ze daar die woontorens twee weken dichtgelast. Achterlijk land.
Die was al vrij laag, en nu zijn er ook verplichte tests bij (personen die terugkeren uit het buitenland)quote:Op zondag 10 januari 2021 12:03 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Die lage positivity rate is wel opvallend, waar zou dat door komen?
die komen volgens het laatste schema helemaal niet aan de beurt of als laatstequote:Op zondag 10 januari 2021 12:01 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maar je bent wel mantelzorger toch? Maakte maar een grapje, sorry
dacht je dat alles 19 januari weer open ging dan ?quote:Op zondag 10 januari 2021 12:05 schreef quirina het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)gzame-daling-cijfers
Langere lockdown mogelijk mensen
Is de positivity rate aan het dalen of aan het stijgen?quote:Op zondag 10 januari 2021 12:06 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Die was al vrij laag, en nu zijn er ook verplichte tests bij (personen die terugkeren uit het buitenland)
Haha, ik geeft toe dat het vooral was om mijn argument kracht bij te zetten dat we niet in een volledige lockdown zitten, anders zou dit helemaal niet mogen.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:04 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het dringende advies is blijf thuis! En als er mensen langs komen is het advies maximaal 2! Je volgt 1 advies al niet op waarom zouden anderen dan wel het advies moeten opvolgen achter de deuren?
Geen idee maar het verplicht thuiswerken en niet essentile bewegingen beperken zijn daar wel aardig aangepakt.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:04 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja gaat daar echt de goede kant op. Na een stabilisatie met neiging tot groei mid-december, is het toch weer verder gedaald. Wel benieuwd wat daar nou het verschil heeft gemaakt.
7x in 8 maanden in lockdown moeten en een regering met een hekel aan mensenrechten waardoor je kans loopt gevangene te worden in je eigen woning. Klinkt als de droom.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:05 schreef Predator40 het volgende:
[..]
per staat zijn er gewoon verschillende regels, en soms is dat tegenstrijdig ja
en er valt iets voor te zeggen he als je liever 1 jaar lang aan blijft kutten met halve maatregelen.
sommigen Australirs vinden nederland een achterland land
dit is in nederland "maatschappij ontwrichtend"quote:Op zondag 10 januari 2021 12:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen idee maar het verplicht thuiswerken en niet essentile bewegingen beperken zijn daar wel aardig aangepakt.
Ook met politie op de snelwegen die steekproeven hield, duizenden euro's boete voor mensen die even over de grens kwamen om te tanken.
dat is echt niet waar....misschien lijkt het wel zo, daar geef ik je gelijk inquote:Op zondag 10 januari 2021 12:09 schreef VoMy het volgende:
[..]
7x in 8 maanden in lockdown moeten en een regering met een hekel aan mensenrechten waardoor je kans loopt gevangene te worden in je eigen woning. Klinkt als de droom.
Ja wij zijn wel een van de mildere landen, tegelijkertijd was de situatie bij Belgi eind november nog wel wat ernstiger dan wij hier gehad hebben.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:11 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dit is in nederland "maatschappij ontwrichtend"
terwijl je het zelf in de hand hebt.....
in nederland is alles een dringend advies, zonder ook maar enige gevolgen, of met een boete van niks.
op vakantie gaan kan ook nog gewoon, niemand die er naar vraagt.
Het weekgemiddelde is met 1.4 %-punten gezakt tov vorige week (van 7.3% naar 5.9%), bij 27% meer tests...quote:Op zondag 10 januari 2021 12:07 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Is de positivity rate aan het dalen of aan het stijgen?
gelukkig is de finish in zicht mits er geen rare dingen gebeuren.....quote:Op zondag 10 januari 2021 12:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja wij zijn wel een van de mildere landen, tegelijkertijd was de situatie bij Belgi eind november nog wel wat ernstiger dan wij hier gehad hebben.
Wanneer komt Moderna? Bijna al deze vaccins zitten in acute zorgmedewerkers, voor de echt snelle effecten moeten we de verpleegvaccins nog afwachten.quote:
Bedankt voor de infoquote:Op zondag 10 januari 2021 12:14 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Het weekgemiddelde is met 1.4 %-punten gezakt tov vorige week (van 7.3% naar 5.9%), bij 27% meer tests...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |