We hebben alleen maar ATH's gezien de afgelopen weken. Als je het de eerste ATH had verkocht, had je minder gehad dan nu.quote:Op maandag 11 januari 2021 08:37 schreef Landgeld het volgende:
Sicke dip. Had moeten verkopen dit weekend. Op all time high...
Wat ik laatst al zei, de laatste bullruns zaten allemaal op 20x a 40x tov de vorige aths. Maar goed waarom zou deze ath dan weer minstens 10x doen?quote:
Helemaal niks, crypto as usual.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:15 schreef Gehrman het volgende:
Goedemorgen. Nog wat gemist de laatste tijd.
quote:Op maandag 11 januari 2021 11:15 schreef Gehrman het volgende:
Goedemorgen. Nog wat gemist de laatste tijd.
Just crypto thingsquote:
Naar Binance (of andere exchange sturen) en inwisselen voor LTC.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoe kan ik het makkelijkste wat LTC die ik nog heb omzetten naar BTC? Ik zag dat ik nog iets had staan, maar heb geen flauw idee hoe ik die het makkelijkste inruil.
Prijs keldert alweerquote:Op maandag 11 januari 2021 13:42 schreef Apekoek het volgende:
Wow vliegt weer de lucht in, zo jammer dat ik niet bij heb gekocht
Je moet je niet gek laten maken, er komt altijd weer een goed koopmoment.quote:
quote:
Die goede koopmoment kan wel lang durenquote:Op maandag 11 januari 2021 15:29 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Je moet je niet gek laten maken, er komt altijd weer een goed koopmoment.
Voor mij is dat zeker niet boven de 19.000 dollar
Je koopt alleen onder de 19k?quote:Op maandag 11 januari 2021 15:29 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Je moet je niet gek laten maken, er komt altijd weer een goed koopmoment.
Voor mij is dat zeker niet boven de 19.000 dollar
Ik heb net bijgekocht dus aan mij kan het niet liggen.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:19 schreef Wereldgozer het volgende:
Zijn we de weakhandjes nu een keer kwijt?
Ja ik wilde dat vandaag eens testen maar hielt maar de helft over met het minimale bedrag.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:26 schreef Gehrman het volgende:
Bitcoin withdrawal op Binance is wel gierig duur geworden.
Bedoel je uitcashen naar fiat? Volgens mij is dat met SEPA niet zo duur toch?quote:Op maandag 11 januari 2021 17:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja ik wilde dat vandaag eens testen maar hielt maar de helft over met het minimale bedrag.
Had ik me nu toch van t weekend maar al verdiept in bitcoin uit cashen. Had ik ongeveer 50/50 kunnen doen en dan mijn inleg eruit gehad.
Naja dan hodlen we weer verder
Nu kun je er straks toch nog een heel maandsalaris tegenaan gooien.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:55 schreef Nattekat het volgende:
Godver wat was 50/50 gaan een briljant idee
Ik bedoel dat ik het geld weer op mijn bankrekening wil hebben. Dan moet ik het hoe ik begreep eerst storten naar bijv BTCdirect of Bitvavoquote:Op maandag 11 januari 2021 17:52 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Bedoel je uitcashen naar fiat? Volgens mij is dat met SEPA niet zo duur toch?
Ik had het over Bitcoin withdrawal naar m'n hardware wallet.
En ik hoef niet eens mijn rekening te plunderenquote:Op maandag 11 januari 2021 17:59 schreef recursief het volgende:
[..]
Nu kun je er straks toch nog een heel maandsalaris tegenaan gooien.
Hoi! 21 miljoen.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
Tot zover deze moderne tulpenmania. Al kon je die nog in de grond stoppen. Als Bitcoin straks weer op 0 staat heb je echt niets
Dan is het toch leuk geweest. Vermaak kost ook wat.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
Tot zover deze moderne tulpenmania. Al kon je die nog in de grond stoppen. Als Bitcoin straks weer op 0 staat heb je echt niets
Tering.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |