Vind ik leuk. Maar ik zit een beetje in een spagaat tussen een BTC correctie afwachten of blijven hodlen en alles naar ETH schuiven.quote:Op zondag 10 januari 2021 01:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Denk niet dat ETH tot februari gaat wachten. Begint al wat beweging in te komen, als die ook door ATH breekt zie ik het wel een zelfde soort beweging als BTC maken. Ben benieuwd. Schuif beetje bij beetje meer naar ETH nu.
Laat je het hier even weten? Kunnen wij het tegenovergestelde doenquote:Op zondag 10 januari 2021 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vind ik leuk. Maar ik zit een beetje in een spagaat tussen een BTC correctie afwachten of blijven hodlen en alles naar ETH schuiven.
Sinds ik 50/50 ben gegaan met wat ik vorige maand in BTC heb gestopt, is Bitcoin gestabiliseerd. Ik denk dat het Nattekat syndroom niet meer bestaat.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:23 schreef D. het volgende:
[..]
Laat je het hier even weten? Kunnen wij het tegenovergestelde doen
Weer een zekerheid minderquote:Op zondag 10 januari 2021 11:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sinds ik 50/50 ben gegaan met wat ik vorige maand in BTC heb gestopt, is Bitcoin gestabiliseerd. Ik denk dat het Nattekat syndroom niet meer bestaat.
Ik zou het gewoon bij btc houden en bijkopen zodra het een correctie maakt.quote:Op zondag 10 januari 2021 11:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sinds ik 50/50 ben gegaan met wat ik vorige maand in BTC heb gestopt, is Bitcoin gestabiliseerd. Ik denk dat het Nattekat syndroom niet meer bestaat.
Ik heb mijn investering eruit gehaald, dus alles wat nu nog in Bitcoin zit is pure winst. Ik wil toch een beetje gaan profiteren nu van een moon ipv weer 4 jaar moeten hodlen tot een volgende pump.. Als die correctie er komt, dan kan ik in ieder geval direct weer terug nu, ongeacht de hoeveelheid geld op mijn rekening.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:51 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon bij btc houden en bijkopen zodra het een correctie maakt.
Dat doe ik nu al sinds 2018 en dat is prima verlopen. Ik had wat polkadot maar die heb ik gisteren ook omgezet naar btc. Ik heb nu geen enkele altcoin meer en ga vol voor bitcoin. Gelukkig had ik een partij polkadot gekocht zo tussen de 5 en 6 dollar. Maar al die altcoins en het steeds switchen is niets voor mij. Ik hou het simpel zoals ik dat in het verleden ook met fysiek goud deed.
Hmmm ik dacht dat je bedoelde om bitcoin om te zetten naar een altcoin. Maar zodra de bitcoin zakt, zakken de meeste alts ook. En ik ga ervan uit dat mensen de winst uit alts gebruiken om bitcoin te kopen.quote:Op zondag 10 januari 2021 13:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb mijn investering eruit gehaald, dus alles wat nu nog in Bitcoin zit is pure winst. Ik wil toch een beetje gaan profiteren nu van een moon ipv weer 4 jaar moeten hodlen tot een volgende pump.. Als die correctie er komt, dan kan ik in ieder geval direct weer terug nu, ongeacht de hoeveelheid geld op mijn rekening.
Ik ben al jaren bagholder van ETH, en daar heb ik er nog altijd een aantal vanquote:Op zondag 10 januari 2021 13:17 schreef Cherni het volgende:
[..]
Hmmm ik dacht dat je bedoelde om bitcoin om te zetten naar een altcoin. Maar zodra de bitcoin zakt, zakken de meeste alts ook. En ik ga ervan uit dat mensen de winst uit alts gebruiken om bitcoin te kopen.
Alle alts beloven enorme projecten. Het kan niet op. Voor mij is het teveel gedoe. Leuk voor traders.
Maar users zoals ik die voor een lange termijn gaan en overtuigd zijn dat bitcoin digitaal goud is waarbij er geen CEO de zaak kan bepalen wat ik als een enorm voordeel zie blijf ik weg van alts. Wel is het zo dat ik ETH niet meer als een alt zie maar als olie en bitcoin als goud in een beginnende 4e industriële revolutie.
Ik ben bagholder van te veel coinsquote:Op zondag 10 januari 2021 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben al jaren bagholder van ETH, en daar heb ik er nog altijd een aantal van
"De winst eruithalen" gaat goed in het begin, maar als alles parabolisch gaat gaan er andere dingen meespelen. Stel dat je er vroeg bij was, en je hebt ergens in 2013 voor ¤5000 50 bitcoin gekocht. Toen die opeens omhoog schoten heb je op ¤500 je investering er uitgehaald. Toen had je er nog 45 over. Dat is in principe gratis geld. Maar ergens eind 2017 werd dat dik meer dan een half miljoen. Wat is dan wijsheid? En nu: als je nu 20 nog van die krengen over hebt dan kan je je hypotheek aflossen, vroeger met pensioen, of misschien wel allebei. Blijf je dan zitten omdat je "je inleg er al uitgehaald hebt" ? Ik denk dat die reden dan niet meer heel veel gewicht in de schaal legt en dan er andere overwegingen een rol gaan spelen.quote:Op zondag 10 januari 2021 14:22 schreef metallicelmo het volgende:
Als je kijkt naar hoeveel interesse er nu begint te ontstaan onder echt grote bedrijven en fondsen dan heb ik meer vertrouwen dan ooit in BTC. Ik hodl nog even lekker verder. Ik zou wel ten minste je inleg er proberen uit te halen dan slaap je een stuk beter. Dan hou je alleen pure winst over en is er weinig kans dat je geld kwijtraakt. Die $100.000 of $250.000 BTC zie ik echt gebeuren de komende jaren.
Klinkt als een wijs man.quote:Op zondag 10 januari 2021 14:38 schreef recursief het volgende:
Omdat hij er heilig van overtuigd is dat we naar een economie gaan waarin fiat geen reet meer waard is, en hij daar zijn vermogen niet in wil hebben. Hij ziet investeren in dollars als een groter risico dan je geld in bitcoins stoppen.
quote:The New York Attorney General (NYAG) anticipates the handover of loan documents relating to an alleged $850 million cover-up will be completed in “the coming weeks.”
As such, the NYAG seeks in the letter to extend an injunction, which bars Tether from loaning Bitfinex any further funds, to Jan. 15, 2021. The date has previously been extended on multiple occasions and is again expected to expire this week before the documents are provided.
The NYAG has alleged Bitfinex attempted to cover up the loss of $850 million in funds held on behalf of customers via payment processor Crypto Capital, and that it secretly borrowed the shortfall from sister firm Tether’s reserves. Tether issues the USDT stablecoin, which now has a market capitalization of close to $20 billion, according to markets data site CoinGecko.
Reactie van vandaagquote:Zal de oa central banks de XRP/ripple echt gaan gebruiken? Christine Lagarde zei zo iets in een interview.
Banken en de overheid willen juist enigszins controle, dan kan xrp/ripple de tool voor hun zijn? Dit speelt al tijdje door mijn hoofd heen.
Lol.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:44 schreef fathank het volgende:
Lol voor crypto hoef je ook niet naar Tweakers
[..]
Reactie van vandaag
Die 850mquote:Op zondag 10 januari 2021 17:10 schreef alilami het volgende:
Cash gereed houden om de dip te kopen.
Why Tether might tank the Crypto Market on Jan 15th
Bitfinex and Tether have till the 15th of January to submit documents to the New York state attorney general about their financial relationship. The shortfall of $850m was allegedly printed by Tether and given to Bitfinex to cover up the losses Crypto Capital created. It is speculated Bitfinex and Tether can't submit any documents without revealing their cover-up. This will result in the conclusion that Tether isn't backed 1:1 by USD by a lot of investors and will results in more investigation by the attorney general. Tether is unaudited at the moment, meaning no one checked the bankroll of Tether if there really is $23b USD there.
Conclusion
Whether you like it or not, Tether is going to cause chaos in the crypto market at least in the short term. In my opinion it's obviously a cover-up by Tether and Bitfinex because they worked with a 'shadow bank' to get their funds on regular banks. This is just the start of the case by the attorney general, expect more news to come in the following weeks/months about this subject.
https://www.reddit.com/r/(...)rypto_market_on_jan/
New York Attorney General Says Bitfinex, Tether Could Complete Loan Document Handover in ‘Weeks’
https://www.coindesk.com/(...)cuments-coming-weeks
[..]
quote:
Beide artikelen werken niet. Van wanneer was dit nieuws?quote:Op zondag 10 januari 2021 17:10 schreef alilami het volgende:
Bitfinex and Tether have till the 15th of January to submit documents to the New York state attorney general about their financial relationship. The shortfall of $850m was allegedly printed by Tether and given to Bitfinex to cover up the losses Crypto Capital created. It is speculated Bitfinex and Tether can't submit any documents without revealing their cover-up. This will result in the conclusion that Tether isn't backed 1:1 by USD by a lot of investors and will results in more investigation by the attorney general. Tether is unaudited at the moment, meaning no one checked the bankroll of Tether if there really is $23b USD there.
Conclusion
Whether you like it or not, Tether is going to cause chaos in the crypto market at least in the short term. In my opinion it's obviously a cover-up by Tether and Bitfinex because they worked with a 'shadow bank' to get their funds on regular banks. This is just the start of the case by the attorney general, expect more news to come in the following weeks/months about this subject.
New York Attorney General Says Bitfinex, Tether Could Complete Loan Document Handover in ‘Weeks’
[..]
Slim advies.quote:Op zondag 10 januari 2021 12:51 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon bij btc houden en bijkopen zodra het een correctie maakt.
Dat doe ik nu al sinds 2018 en dat is prima verlopen. Ik had wat polkadot maar die heb ik gisteren ook omgezet naar btc. Ik heb nu geen enkele altcoin meer en ga vol voor bitcoin. Gelukkig had ik een partij polkadot gekocht zo tussen de 5 en 6 dollar. Maar al die altcoins en het steeds switchen is niets voor mij. Ik hou het simpel zoals ik dat in het verleden ook met fysiek goud deed.
En waarom precies zou dit invloed hebben op de BTC koers?quote:Op zondag 10 januari 2021 17:10 schreef alilami het volgende:
Conclusion
[..]
Als USDT crasht gaat iedereen juist in BTC of andere stablecoins.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:10 schreef alilami het volgende:
Conclusion
[..]
Dat dacht ik dus ook....als het al invloed heeft dan eerder positievequote:Op zondag 10 januari 2021 23:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als USDT crasht gaat iedereen juist in BTC of andere stablecoins.
HODL
Reddit (3 dagen geleden), nieuwsbericht (december 2020).quote:Op zondag 10 januari 2021 21:51 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Beide artikelen werken niet. Van wanneer was dit nieuws?
Heeft te maken met (jarenlange) geruchten dat de Tether-printer achter de pumps zit en dat het zonder Tether minder hard zal gaan.quote:Op maandag 11 januari 2021 00:09 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook....als het al invloed heeft dan eerder positieve
Fixed it.quote:Op maandag 11 januari 2021 07:51 schreef Black-Death het volgende:
De boel dendert lekker in elkaar... HODL BUY
Tot nu toe een flinke correctiequote:Op zondag 10 januari 2021 14:22 schreef metallicelmo het volgende:
Als je kijkt naar hoeveel interesse er nu begint te ontstaan onder echt grote bedrijven en fondsen dan heb ik meer vertrouwen dan ooit in BTC. Ik hodl nog even lekker verder. Ik zou wel ten minste je inleg er proberen uit te halen dan slaap je een stuk beter. Dan hou je alleen pure winst over en is er weinig kans dat je geld kwijtraakt. Die $100.000 of $250.000 BTC zie ik echt gebeuren de komende jaren.
Ja das ook wel weer waarquote:
We hebben alleen maar ATH's gezien de afgelopen weken. Als je het de eerste ATH had verkocht, had je minder gehad dan nu.quote:Op maandag 11 januari 2021 08:37 schreef Landgeld het volgende:
Sicke dip. Had moeten verkopen dit weekend. Op all time high...
Wat ik laatst al zei, de laatste bullruns zaten allemaal op 20x a 40x tov de vorige aths. Maar goed waarom zou deze ath dan weer minstens 10x doen?quote:
Helemaal niks, crypto as usual.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:15 schreef Gehrman het volgende:
Goedemorgen. Nog wat gemist de laatste tijd.
quote:Op maandag 11 januari 2021 11:15 schreef Gehrman het volgende:
Goedemorgen. Nog wat gemist de laatste tijd.
Just crypto thingsquote:
Naar Binance (of andere exchange sturen) en inwisselen voor LTC.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoe kan ik het makkelijkste wat LTC die ik nog heb omzetten naar BTC? Ik zag dat ik nog iets had staan, maar heb geen flauw idee hoe ik die het makkelijkste inruil.
Prijs keldert alweerquote:Op maandag 11 januari 2021 13:42 schreef Apekoek het volgende:
Wow vliegt weer de lucht in, zo jammer dat ik niet bij heb gekocht
Je moet je niet gek laten maken, er komt altijd weer een goed koopmoment.quote:
quote:
Die goede koopmoment kan wel lang durenquote:Op maandag 11 januari 2021 15:29 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Je moet je niet gek laten maken, er komt altijd weer een goed koopmoment.
Voor mij is dat zeker niet boven de 19.000 dollar
Je koopt alleen onder de 19k?quote:Op maandag 11 januari 2021 15:29 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Je moet je niet gek laten maken, er komt altijd weer een goed koopmoment.
Voor mij is dat zeker niet boven de 19.000 dollar
Ik heb net bijgekocht dus aan mij kan het niet liggen.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:19 schreef Wereldgozer het volgende:
Zijn we de weakhandjes nu een keer kwijt?
Ja ik wilde dat vandaag eens testen maar hielt maar de helft over met het minimale bedrag.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:26 schreef Gehrman het volgende:
Bitcoin withdrawal op Binance is wel gierig duur geworden.
Bedoel je uitcashen naar fiat? Volgens mij is dat met SEPA niet zo duur toch?quote:Op maandag 11 januari 2021 17:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja ik wilde dat vandaag eens testen maar hielt maar de helft over met het minimale bedrag.
Had ik me nu toch van t weekend maar al verdiept in bitcoin uit cashen. Had ik ongeveer 50/50 kunnen doen en dan mijn inleg eruit gehad.
Naja dan hodlen we weer verder
Nu kun je er straks toch nog een heel maandsalaris tegenaan gooien.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:55 schreef Nattekat het volgende:
Godver wat was 50/50 gaan een briljant idee
Ik bedoel dat ik het geld weer op mijn bankrekening wil hebben. Dan moet ik het hoe ik begreep eerst storten naar bijv BTCdirect of Bitvavoquote:Op maandag 11 januari 2021 17:52 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Bedoel je uitcashen naar fiat? Volgens mij is dat met SEPA niet zo duur toch?
Ik had het over Bitcoin withdrawal naar m'n hardware wallet.
En ik hoef niet eens mijn rekening te plunderenquote:Op maandag 11 januari 2021 17:59 schreef recursief het volgende:
[..]
Nu kun je er straks toch nog een heel maandsalaris tegenaan gooien.
Hoi! 21 miljoen.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
Tot zover deze moderne tulpenmania. Al kon je die nog in de grond stoppen. Als Bitcoin straks weer op 0 staat heb je echt niets
Dan is het toch leuk geweest. Vermaak kost ook wat.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
Tot zover deze moderne tulpenmania. Al kon je die nog in de grond stoppen. Als Bitcoin straks weer op 0 staat heb je echt niets
Tering.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |