abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197300287
Volgens CNN heeft Trump geprobeerd om via Twitter POTUS iets te plaatsen.
Twitter zou op het punt staan ook dit account te blokkeren :D
  Moderator zaterdag 9 januari 2021 @ 02:45:33 #32
236264 crew  capricia
pi_197300292
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 02:44 schreef Dutch_view het volgende:
Volgens CNN heeft Trump geprobeerd om via Twitter POTUS iets te plaatsen.
Twitter zou op het punt staan ook dit account te blokkeren :D
Ja. Dit postte hij:
twitter

Hier een kopietje:
https://twitter.com/Qapeq_/status/1347719283925770242?s=19
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_197300294
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 02:41 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Deze reactie sprak me wel aan.

[ twitter ]

Lindsey Graham... alsof je naar een tennispartij kijkt tussen Lindsey Graham en... Lindsey Graham.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 9 januari 2021 @ 02:48:08 #34
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_197300304
O ja, dat was ik helemaal vergeten door al die bans en cancellations, maar als Lisa Murkowski overstapt naar de Dems dan hebben die dus gelijk een solide 51-49 meerderheid in de senaat. Haar eis is dat ze (Reps) Trump onmiddellijk moeten afzetten, dus ze zet hoog in. We'll see... :)

[ Bericht 0% gewijzigd door kladderadatsch op 09-01-2021 03:02:20 ]
pi_197300331
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197300335
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 02:06 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Yup, lijkt wel gecordineerd... Ben al druk aan het zoeken of iemand er iets meer over weet maar tot nu toe niks bijzonders, alleen maar mensen die zich hetzelfde afvragen. Dr heb ik dus niks aan! :+
Michelle Obama deed toch een twitter oproep richting Big Tech gister?
Wl gelezen, niet opgeslagen.
  zaterdag 9 januari 2021 @ 03:00:50 #37
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_197300348
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 02:56 schreef AnneX het volgende:

[..]

Michelle Obama deed toch een twitter oproep richting Big Tech gister?
Wl gelezen, niet opgeslagen.
Niet meegekregen, ook niet echt iemand die ik volg eigenlijk.

Maar denk je dat zij zo'n leverage heeft dan? Leuk mens verder hoor, maar dit lijkt me toch eerder een actie van veiligheidsdiensten.

Als het al een actie is tenminste, want ik gis ook maar wat.
  zaterdag 9 januari 2021 @ 03:01:33 #38
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197300351
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 00:43 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
:D
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_197300355
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 03:00 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Niet meegekregen, ook niet echt iemand die ik volg eigenlijk.

Maar denk je dat zij zo'n leverage heeft dan? Leuk mens verder hoor, maar dit lijkt me toch eerder een actie van veiligheidsdiensten.

Als het al een actie is tenminste, want ik gis ook maar wat.
Zij werd gekwoot door iemand, die ik volg op twitter. Geenidee meer wie. 8)7
pi_197300429
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 02:45 schreef capricia het volgende:

[..]

Ja. Dit postte hij:
[ twitter ]

Hier een kopietje:
https://twitter.com/Qapeq_/status/1347719283925770242?s=19
Dat wordt een eigen platform dus.
Terms & conditions:
Iedereen die feiten en waarheden verkondigt, wordt geblokkeerd.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_197300469
twitter
pi_197300473
Wat een ongelofelijk laffe angsthazen zeg. 4 jaar lang mag die kerel alle regels overtreden en weet ik wat. Maar nu die uit beeld is en de senaat blauw kleurt wordt ie er af getrapt...
zie email 27 oktober
pi_197300492
twitter

twitter

twitter
pi_197300510
twitter

Yups dat zit er dik in. Hij doet maar, mss dat Pence dan ook sneller gaat handelen
  zaterdag 9 januari 2021 @ 04:27:17 #45
2651 svann
night-hawk
pi_197300517
Misschien dat men nu op het idee gaat komen een demissionaire periode in te stellen (voor de toekomst).
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_197300521
Beetje OT, maar ze hebben die ene gast die volledig gecamoufleerd was met plastic handboeien en iets wat lijkt op een pistool/taser ook al weten te identificeren:

twitter

Internet is scary. Die gast gaat hopelijk ook de gevangenis in voor een heel lange tijd.
pi_197300525
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 04:27 schreef svann het volgende:
Misschien dat men nu op het idee gaat komen een demissionaire periode in te stellen (voor de toekomst).
Het hele idee van een periode van 2 maanden tussen verkiezingsuitslag en definitieve bevestiging in het congres, en dan nog eens 2 weken tot inauguratie... ik ben blij dat wij die onzin niet kennen. Wij hebben gelukkig onderhandelingen en formatie, dat duurt meestal maar een half jaar. ;)
pi_197300528
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 04:27 schreef svann het volgende:
Ze houden daar nogal van tradities.
Dus ik denk dat het zo blijft.
pi_197300538
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 04:29 schreef IndoorKite het volgende:
Beetje OT, maar ze hebben die ene gast die volledig gecamoufleerd was met plastic handboeien en iets wat lijkt op een pistool/taser ook al weten te identificeren:

[ twitter ]

Internet is scary. Die gast gaat hopelijk ook de gevangenis in voor een heel lange tijd.
Dat volk is scary

twitter
pi_197300543
Overigens is het ergens wel eng dat een heel klein aantal private bedrijven op deze manier effectief een politicus kan kaltstellen. Daar mag best wel eens een maatschappelijk debat over plaatsvinden, vinden we dat wenselijk met z’n allen?
zie email 27 oktober
pi_197300547
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 04:29 schreef IndoorKite het volgende:

[ twitter ]

Kan, al is de kans vrij groot dat die ook over een paar weken het op een zuipen kan zetten met een 'Free as fuck" shirt:

KYLE RITTENHOUSE FEELING 'FREE AS F***' AT WISC. BAR... Drinking a Beer
pi_197300572
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 04:37 schreef trein2000 het volgende:
Overigens is het ergens wel eng dat een heel klein aantal private bedrijven op deze manier effectief een politicus kan kaltstellen. Daar mag best wel eens een maatschappelijk debat over plaatsvinden, vinden we dat wenselijk met z’n allen?
Ik weet niet of het wenselijk is. Het kan sowieso een averechts effect hebben.

Maar als hij geen politicus was geweest, en mensen hadden zijn hate speech gerapporteerd, was hij zeer waarschijnlijk al veel eerder gebanned. Geloof me, er zijn al duizenden en duizenden mensen op sociale media 'kaltgestellt' voor veel minder. Die gast post al jaren niets anders dan leugens en ophitsende taal.
Wie zich aanmeldt voor dergelijke media, gaat akkoord met de terms & conditions. Wie (bij herhaling) die terms & conditions schendt, kan worden geblokkeerd.
pi_197300580
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 04:47 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Ik weet niet of het wenselijk is. Het kan sowieso een averechts effect hebben.

Maar als hij geen politicus was geweest, en mensen hadden zijn hate speech gerapporteerd, was hij zeer waarschijnlijk al veel eerder gebanned. Geloof me, er zijn al duizenden en duizenden mensen op sociale media 'kaltgestellt' voor veel minder. Die gast post al jaren niets anders dan leugens en ophitsende taal.
Wie zich aanmeldt voor dergelijke media, gaat akkoord met de terms & conditions. Wie (bij herhaling) die terms & conditions schendt, kan worden geblokkeerd.
Eens hoor. Maar dit is een gecordineerde campagne, gaat best ver ook rondom dat Parler enzo. Dit is gewoon gericht monddood maken ipv reageren op een schending van je regels.
zie email 27 oktober
pi_197300585
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 04:50 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Eens hoor. Maar dit is een gecordineerde campagne, gaat best ver ook rondom dat Parler enzo. Dit is gewoon gericht monddood maken ipv reageren op een schending van je regels.
Ik hink dan ook op 2 gedachten.
En ik weet niet wat voor gesprekken hierover zijn gevoerd bij die bedrijven. En wat voor informatie zij zouden kunnen hebben. Ik ga er op dit moment ook maar niet al te veel over speculeren. Gezien de berichtgeving uit de USA momenteel, zijn er misschien hooggeplaatste figuren (wellicht ook bij secret services) die met reden zeer bezorgd zijn.

Het zou dus kunnen dat 'we' op dit moment een heel uitzonderlijke situatie meemaken. Ook als het gaat om dat 'kaltstellen'.
Maar dan begin ik toch weer te speculeren... en in feite heb ik geen idee wat er precies aan de hand is.
pi_197300591
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 04:50 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor maar ik denk dat de staatsveilgheid nu echt in het geding aan het komen is. Dan heb je gewoon geen keus.
pi_197300596
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 04:58 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor maar ik denk dat de staatsveilgheid nu echt in het geding aan het komen is. Dan heb je gewoon geen keus.
Dat zou dus kunnen. Het is opvallend dat Twitter, bij de verklaring waarom Trumps account is geblokkeerd, ook spreekt over informatie m.b.t. communicatie van bepaalde figuren buiten Twitter om. Ik vraag me dan af: hoe weten ze dat? En dan zou het dus kunnen zijn dat ze van hogerhand zijn ingelicht, en dat er is verzocht om zoveel mogelijk communicatiekanalen af te sluiten. Ik weet het, het klinkt eng (in meerdere opzichten), maar om 5 uur 's nachts/'s ochtends werkt mijn fantasie vaak ook veel beter. ;) Niettemin is dit volgens mij niet zomaar een week met een relletje met wat hooligans waar veel te veel aandacht aan wordt besteed. zoals sommigen misschien nog denken.
pi_197300598
Dit plannetje gaat ook al niet door

twitter
pi_197300608
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 05:03 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Dat zou dus kunnen. Het is opvallend dat Twitter, bij de verklaring waarom Trumps account is geblokkeerd, ook spreekt over informatie m.b.t. communicatie van bepaalde figuren buiten Twitter om. Ik vraag me dan af: hoe weten ze dat? En dan zou het dus kunnen zijn dat ze van hogerhand zijn ingelicht, en dat er is verzocht om zoveel mogelijk communicatiekanalen af te sluiten. Ik weet het, het klinkt eng (in meerdere opzichten), maar om 5 uur 's nachts/'s ochtends werkt mijn fantasie vaak ook veel beter. ;) Niettemin is dit volgens mij niet zomaar een week met een relletje met wat hooligans waar veel te veel aandacht aan wordt besteed. zoals sommigen misschien nog denken.
Ik heb ook een heel scenario in mijn hoofd _O-

Maar serieus: ze doen dit toch niet geheel op eigen houtje? Natuurlijk speelt het mee dat ze binnenkort minder te vrezen hebben van de democraten maar ik denk dat de inlichtingendiensten hier ook een vinger in de pap hebben gehad. Er zijn al langer rapporten verschenen over het steeds grotere gevaar uit rechtse hoek waar Trump natuurlijk totaal geen aandacht aan besteed heeft en alleen maar ANTIFA! liep te roepen :')
pi_197300619
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 05:08 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik heb ook een heel scenario in mijn hoofd _O-

Maar serieus: ze doen dit toch niet geheel op eigen houtje? Natuurlijk speelt het mee dat ze binnenkort minder te vrezen hebben van de democraten maar ik denk dat de inlichtingendiensten hier ook een vinger in de pap hebben gehad. Er zijn al langer rapporten verschenen over het gevaar uit rechtse hoek waar Trump natuurlijk totaal geen aandacht aan besteed heeft en alleen maar ANTIFA! liep te roepen :')
Nou ja, ik zit dus ook aan info van inlichtingendiensten te denken. Als die grote communicatiekanalen blijvend worden volgestouwd met leugens vanuit het Trump-kamp en oproepen om de strijd voort te zetten, dan kan er dikke ellende van komen. Ik vermoed dat er, na 2 dagen onderzoek, in en rondom het Capitool en bij betrokken relschoppers en organisaties misschien ook al meer en zwaarder wapentuig is aangetroffen dan 'we' tot nu toe hebben vernomen.

EDIT: maar dit blijft pure speculatie. En ik denk dat ik maar eens naar bed ga. ;)
pi_197300631
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 05:13 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Nou ja, ik zit dus ook aan info van inlichtingendiensten te denken. Als die grote communicatiekanalen blijvend worden volgestouwd met leugens vanuit het Trump-kamp en oproepen om de strijd voort te zetten, dan kan er dikke ellende van komen. Ik vermoed dat er, na 2 dagen onderzoek, in en rondom het Capitool en bij betrokken relschoppers en organisaties misschien ook al meer en zwaarder wapentuig is aangetroffen dan 'we' tot nu toe hebben vernomen.
En Biden en Harris krijgen nu natuurlijk ook hun intelligence briefings dus ik neem aan dat de veiligheids-aspecten voor de komende 2 weken grondig zijn doorgenomen.

Edit: ja dit zijn geen feiten! :D

[ Bericht 9% gewijzigd door Kijkertje op 09-01-2021 06:32:59 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')