Ik heb ook ergens gelezen, ik weet niet waar, dat er een heldere Trumpeteer zichzelf in zijn kloten had getazerd en er aan is overleden. Die staat voor mij met stip op een!quote:[img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/Ik had ook al ergens gelezen dat er een zichzelf getazerd img] Op vrijdag 8 januari 2021 23:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het wordt druk bij de Darwin awards dit jaar
Dat is inderdaad het enige wat ertoe doet op conservatief rechts. Dat zwaaien met den Bijbel is vooral voor de show.quote:
klopt. En er verschuilen zich veel gradaties van politieke stromingen bij de GOP.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het gros van de Republikeinen is geen neo-nazi, het gros is een achter de bijbel verschuilende vrije markt-fetisjist.
Was het maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het enige wat ertoe doet op conservatief rechts. Dat zwaaien met den Bijbel is vooral voor de show.
Ik maak geen onderscheid tussen links/rechts, als iemand een paardenlul is dan benoem ik dat gewoon, ongeacht zijn politieke achtergrond.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik doe, net als onder meer @:LTVDK, toch best wel eens mijn best om een meer realistische kijk erop te zetten. Gelukkig begint dat iets vaker voor te komen dan het uiterst rechtse/eenzijdige/Trumpisgeweldig-achtige geluid (wat er ook gewoon mag staan natuurlijk, maar ja).
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik maak geen onderscheid tussen links/rechts, als iemand een paardenlul is dan benoem ik dat gewoon, ongeacht zijn politieke achtergrond.
Hij gaat niet uit eigen beweging opstappen volgens ingewijden las ik op CNN. Hij zal ook nog wel wat pardons willen uitdelen aan deze en genequote:
Ja, dat is in deze tijden vaak dus wat ik bedoel met 'meer realistisch'.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik maak geen onderscheid tussen links/rechts, als iemand een paardenlul is dan benoem ik dat gewoon, ongeacht zijn politieke achtergrond.
"realistisch" betekent tegenwoordig soms heel wat andersquote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dat is in deze tijden vaak dus wat ik bedoel met 'meer realistisch'.
Indrukwekkend.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:10 schreef Dutch_view het volgende:
Mensen maken serieus werk om die gek met tie-wraps te identificeren
[ twitter ]
Parler moet zich ook aan bepaalde voorwaarden gaan houden, anders verdwijnen ze uit de Apple store.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:29 schreef The_Playmaker het volgende:
Twitter is nu echt met een QAnon purge bezig. Een hoop influencer accounts zijn al verwijderd en ze zijn nog lang niet klaar. Parler gaat het dit weekend heel erg druk krijgen met nieuwe leden.
Laffe angsthazen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:29 schreef The_Playmaker het volgende:
Twitter is nu echt met een QAnon purge bezig. Een hoop influencer accounts zijn al verwijderd en ze zijn nog lang niet klaar. Parler gaat het dit weekend heel erg druk krijgen met nieuwe leden.
Laat ze maar naar Parler gaan, dan vermengen ze zich ook niet met de mainstream die ze zo verfoeien.quote:
Boos omdat ze het berhaupt doen of omdat ze het nu pas doen?quote:
Ik kan hier niet 10 minuten naar luisteren. Ik begrijp alleen niet waarom mensen die dit allemaal geloven juist in Trump hun redder zien.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:28 schreef Harvest89 het volgende:
Heb deze al een paar keer bekeken en is hier vast al eens voorbij gekomen:
Het is alsof die gozer alle bestaande complottheorien heeft verzameld, op een hoop heeft gegooid, en daar een eigen draai aan heeft gegeven. Het erge (of grappige) is dat hij die bullshit ook allemaal gelooft.
Is hij al opgepakt?
Het past juist prima in de brei nonsens, vind ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan hier niet 10 minuten naar luisteren. Ik begrijp alleen niet waarom mensen die dit allemaal geloven juist in Trump hun redder zien.
Mag hopen dat al die troep van zo’n Lin Wood is gearchiveerd, zijn online gedrag is strafbaarquote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:29 schreef The_Playmaker het volgende:
Audit our votesquote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:15 schreef Bluesdude het volgende:
Is dit filmpje al geplaatst hier ?
[ twitter ]
Wederom hysterische neigingen van Trumpaanhangers.
Hij had kritiek op Trump... een soort heiligschennis voor hen ?
Trump moet dit soort fanatisme veroordelen. Doet hij natuurlijk niet
Wat schreeuwt die dame? Arnie annon ?
Interessant, ik ben benieuwd hoe ver deze censorship zal gaan in de (nabije) toekomst. Ik vrees zeer ver ..quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Parler moet zich ook aan bepaalde voorwaarden gaan houden, anders verdwijnen ze uit de Apple store.
[ twitter ]
Tsja, lijkt toch wel op een soort van staatsgreepje van de beste man.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:38 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Hij had het er maar druk mee.
Zoals ik al zei, een hoop aaneenschakelende megaonzin, 10 minuten lang. Hilarisch.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan hier niet 10 minuten naar luisteren. Ik begrijp alleen niet waarom mensen die dit allemaal geloven juist in Trump hun redder zien.
Dat laatstequote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Boos omdat ze het berhaupt doen of omdat ze het nu pas doen?
Pedofiel genootschap, ik vraag me nu toch af waar al die kinderen zijn gebleven die ze bij de grens weg hebben gemoffeld..quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, een hoop aaneenschakelende megaonzin, 10 minuten lang. Hilarisch.
Heb stiekem met hem te doen. Lijkt me geen kwade gast, maar compleet van het padje af. Brainwashed.
Wat ik van die Qanon complotten heb begrepen is dat Trump een soort messias is die een geheim elitair pedofiel genootschap gaat aanpakken. En daarom wil die elite van Trump af.
Ja dat is al langer bekend. Als je daar helemaal in gelooft is het niet zo gek dat je ver wil gaan om de elite af te zetten. Maar je mag wel eens bij jezelf te rade gaan hoe het zo ver heeft kunnen komenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, een hoop aaneenschakelende megaonzin, 10 minuten lang. Hilarisch.
Heb stiekem met hem te doen. Lijkt me geen kwade gast, maar compleet van het padje af. Brainwashed.
Wat ik van die Qanon complotten heb begrepen is dat Trump een soort messias is die een geheim elitair pedofiel genootschap gaat aanpakken. En daarom wil die elite van Trump af.
Yup. Evenals Giuliani die belde om te proberen bezwaar tegen elke staat aan te tekenen om zo tijd te winnen nog meer leden van Congress over te halen de legitieme uitslag van de verkiezing te verwerpen, terwijl het parlement bestormd werd.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Tsja, lijkt toch wel op een soort van staatsgreepje van de beste man.
Wat bedoelt ze met ‘25th amendment legislation’? Het is toch Pence die daarmee moet beginnen?quote:
Wetgeving die een Congres-commissie in staat stelt Trump het presidentschap te ontnemen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat bedoelt ze met ‘25th amendment legislation’? Het is toch Pence die daarmee moet beginnen?
Daarom eerst wetgeving. Dat is ze al een tijdje van plan zo te zien:quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat bedoelt ze met ‘25th amendment legislation’? Het is toch Pence die daarmee moet beginnen?
De vraag is dan: Zat Trump daar dan achter of toch stiekem dat cabal? En heeft Trump er misschien achter de schermen tevergeefs alles aan gedaan om die kinderhandel te stoppen?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:52 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Pedofiel genootschap, ik vraag me nu toch af waar al die kinderen zijn gebleven die ze bij de grens weg hebben gemoffeld..
Oh, wacht dat gebeurde tijdens de Trump regering toch?
Ja gelukkig is het niet enkel kommer en kwel maar het blijft soms wel bizar. Dat je als site met in het merendeel extreem-rechtse users, extreem-rechts geluid ruim baan wil geven snap ik best. Ik snap niet waarom je als site racistische redacteuren zou willen die aanzetten tot rassenhaat en BLM consequent Burn Loot Murder noemen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik doe, net als onder meer @:LTVDK, toch best wel eens mijn best om een meer realistische kijk erop te zetten. Gelukkig begint dat iets vaker voor te komen dan het uiterst rechtse/eenzijdige/Trumpisgeweldig-achtige geluid (wat er ook gewoon mag staan natuurlijk, maar ja).
Echt he! Ze doen gewoon de deur openquote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:08 schreef The_Playmaker het volgende:
[ twitter ]
De politie staat erbij als een stelletje leraren tijdens een schoolreisje.
Oe, dit vind ik toch een stuk boeiender dan die act van Lindsay Graham gisteren.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:09 schreef beantherio het volgende:
[ twitter ]
Alhoewel ik een impeachment kansloos acht is de boel toch wel volop in beweging bij de Republikeinen. Ik begin me af te vragen hoe ver dit soort dingen moeten gaan om echt serieuze scheuringen in de partij te veroorzaken.
Lindsay Graham draait zo vaak dat hij zich bijkans richting China heeft geboord. En als hij daar opduikt heeft hij heel wat uit te leggen en een goede tolk nodig.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:12 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Oe, dit vind ik toch een stuk boeiender dan die act van Lindsay Graham gisteren.
De politie was binnen heel vijandig tegenover journalisten. Als je sommige ooggetuigenissen hoort dan dachten sommige journalisten echt dat ze doodgeschoten zouden worden.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:16 schreef Dutch_view het volgende:
Agent tegen journalist in Capitol: "No you cant come in, nobody comes in!"
Terwijl de MAGA bende gewoon voorbij loopt![]()
Het zou een scene uit Jiskefet kunnen zijn
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wetgeving die een Congres-commissie in staat stelt Trump het presidentschap te ontnemen.
Ah, moet ook nog maar zien wat daarvan terechtkomtquote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:05 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Daarom eerst wetgeving. Dat is ze al een tijdje van plan zo te zien:
Pelosi to introduce legislation related to the 25th Amendment
Die zelfgenoegzame lachjes...quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:13 schreef The_Playmaker het volgende:
[ twitter ]
MAGA zijn echte patriots. Die dragen geen masker. Dat ze later meestal COVID hebben is een onbelangrijke bijzaak.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:16 schreef klappernootopreis het volgende:
Lindsay Graham draait zo vaak dat hij zich bijkans richting China heeft geboord.
Nou ja, het zou in elk geval in de officile bronnen gearchiveerd moeten worden, gezien de wijze waarop het gebruikt is.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:23 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]Kerel in de WP betoogt dat Trumps account naar de overheid moet gaan, omdat hij het gebruikte voor officile boodschappen
Mooi zo!quote:
Nice. Jaren te laat, maar alsnog: nice.quote:
Eigenlijk veel te laat. Het is toch te gek voor woorden dat een president het volk al vier jaar aan het voorliegen en aan het opruien is.quote:
Scalise is al eens halfdood geschoten, die lacht om een griepje als covidquote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:13 schreef The_Playmaker het volgende:
[ twitter ]
MAGA zijn echte patriots. Die dragen geen masker. Dat ze later meestal COVID hebben is een onbelangrijke bijzaak.
Hij heeft oorlogsdreigingen geuit richting Noord-Korea via Twitter, het is bizar dat er zelfs toen niks gebeurdequote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:29 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Eigenlijk veel te laat. Het is toch te gek voor woorden dat een president het volk al vier jaar aan het voorliegen en aan het opruien is.
Kan iemand nu een camera op Ome Donald zetten?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:31 schreef Dutch_view het volgende:
Ik denk dat Trump nu bijna ontploft is
Zou nog beter zijn als ze hem wel zij eigen tweets laten zien, die hij ook kan maken. Maar dat verder geen volger ze ziet.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:31 schreef Dutch_view het volgende:
Je hebt het wel over een man die maar niet kon bevatten waarom zijn omgeving niet zo enthousiast als hij was over een couppoging die aan de gang was h.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:31 schreef Dutch_view het volgende:
https://www.vox.com/2021/(...)storming-impeachmentquote:“And I’m sure you’ve also had conversations with other senior White House officials, as I have,” Sasse continued. “As this was unfolding on television, Donald Trump was walking around the White House confused about why other people on his team weren’t as excited as he was as you had rioters pushing against Capitol Police trying to get into the building.”
Als een app uit de store verwijdert wordt, is die dan compleet down of nog wel bruikbaar voor huidige gebruikers?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:35 schreef L_auteur het volgende:
Twitter is bezig met een massale purge van conservatieven. Ze krijgen ook geen kans om te hergroeperen op Parler omdat Apple en Google de app waarschijnlijk binnenkort uit de stores gaan verwijderen.
Daar kunnen ze al z’n tweets archiverenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die Trump Presidential Library zal er ook niet komen vermoed ik zo.
Komt er zo uit te zienquote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die Trump Presidential Library zal er ook niet komen vermoed ik zo.
Geloof me, er zijn al miljoenen Twitter-accounts voor veel minder opgeschort.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:29 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Eigenlijk veel te laat. Het is toch te gek voor woorden dat een president het volk al vier jaar aan het voorliegen en aan het opruien is.
+ 18 holes buiten, Russische hoertjes binnen en coke op de WC's.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Daar kunnen ze al z’n tweets archiveren
Nog steeds bruikbaar als je de app (apk) al op je mobiel hebt staan.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:37 schreef -0- het volgende:
[..]
Als een app uit de store verwijdert wordt, is die dan compleet down of nog wel bruikbaar voor huidige gebruikers?
And nothing of value was lost.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:35 schreef L_auteur het volgende:
Twitter is bezig met een massale purge van conservatieven. Ze krijgen ook geen kans om te hergroeperen op Parler omdat Apple en Google de app waarschijnlijk binnenkort uit de stores gaan verwijderen.
Zeg maar megafoon:quote:
Ik heb dat nooit begrepen. Het is juist veel gevaarlijker als een president systematisch het volk kan opruien.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:40 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Geloof me, er zijn al miljoenen Twitter-accounts voor veel minder opgeschort.
Omdat de lamlul POTUS was, kon hij ermee wegkomen.
Een ding is zeker, het is heel effectief.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Ben normaal geen fan van cancel culture maar dit is toch wel mooi.
Ja de hele Trump familie had zich net aangemeld.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:43 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Zeg maar megafoon:
Zou Trump ook een Parler account hebben?
Dit is geen ‘cancel culture’, dit is iemand weren die de gebruikersvoorwaarden keer op keer met voeten treedtquote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Ben normaal geen fan van cancel culture maar dit is toch wel mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |