abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197297970
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 23:02 schreef Predator40 het volgende:

[..]

nouja daar beginnen ze nu toch mee ?
en dan willen er nog allerlei andere beroepsgroepen voor de kwetsbaren en ouderen

Ik heb ze aangegeven met zwarte kleuren. Ze zouden eerst de mensen tussen 18-60 met onderliggend lijden moeten vaccineren en daarna de 18-60 jarigen zonder medische achtergrond.
pi_197298003
Is er eigenlijk al iets bekend over het al dan niet vaccineren van kinderen?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_197298017
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 23:01 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

En dan beschrijf jij nog een situatie waarbij de kinderen tenminste aangespoord worden. In hoeveel gezinnen gaat dat essentiële punt al mis?
Hoewel mijn kinderen psychologisch weinig last hebben zie ik echt wel problemen ontstaan. De oudste zit in de brugklas en heeft echt dat sociale aspect nodig voor zijn ontwikkeling. Bij de jongste zien we nu echt dat hij met taal achter gaat lopen ondanks alle inspanningen.

Ik denk dat wij het best prima voor elkaar hebben. Als ik de online meetings zo eens in de verschillende huiskamers kijk dan denk ik echt dat er straks een gigantisch probleem ontstaat als de scholen echt veel langer dicht blijven.
pi_197298032
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 23:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Laat dat aan de Hollanders over. B-)

[ afbeelding ]
Maar ook op andere plekken in de wereld doen ze het B-) Volgens mij zijn ze er in de US mee begonnen/achter gekomen.
pi_197298047
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 23:01 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

En dan beschrijf jij nog een situatie waarbij de kinderen tenminste aangespoord worden. In hoeveel gezinnen gaat dat essentiële punt al mis?
Mijn schoonmoeder had er vanmorgen 1 op school (virtueel). 2 kinderen uit zelfde gezin die sinds de scholen begonnen zijn niet te vinden zijn. Ouders zijn werken, kinderen (7 en 9) alleen thuis, moeten les krijgen. Hebben 1 keer laptop aangezet, na 5 min webcam uit en niets meer gedaan. Die hebben nog geen minuut les gevolgd. Schoonmoeder bij de ouders langs geweest, die zeggen: Ja, ik moet ook werken, dan maar even geen school

...
pi_197298050
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 22:58 schreef Predator40 het volgende:

[..]

AZ gaat het gewoon worden.....boeit ook niet zoveel.
Ik heb liever het meer traditionele AZ dan het experimentele Pfizer.
pi_197298066
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 23:08 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Maar ook op andere plekken in de wereld doen ze het B-) Volgens mij zijn ze er in de US mee begonnen/achter gekomen.
Ja zeg, verstoor jij fijntjes dit moment van nationale trots!
pi_197298091
Misschien dat ze voor de basisscholen wel een uitzondering gaan maken en fysiek open gaan.

Daar zit de meeste druk bij de ouders en is online geen vervanging voor "echt" les lijkt me.
pi_197298112
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 23:08 schreef Nielsch het volgende:

[..]

ik heb liever een S20 dan een nokia 3310 eigenlijk :D
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_197298130
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 23:08 schreef chratnox het volgende:

[..]

Mijn schoonmoeder had er vanmorgen 1 op school (virtueel). 2 kinderen uit zelfde gezin die sinds de scholen begonnen zijn niet te vinden zijn. Ouders zijn werken, kinderen (7 en 9) alleen thuis, moeten les krijgen. Hebben 1 keer laptop aangezet, na 5 min webcam uit en niets meer gedaan. Die hebben nog geen minuut les gevolgd. Schoonmoeder bij de ouders langs geweest, die zeggen: Ja, ik moet ook werken, dan maar even geen school

...
Je staat er niet zo snel bij stil maar deze situatie is toch voor niemand goed? Die ouders kunnen daar toch ook niet gelukkig mee zijn lijkt me.
pi_197298134
quote:
18s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 23:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja zeg, verstoor jij fijntjes dit moment van nationale trots!
https://www.reuters.com/a(...)e-used-idINL4N2IX0BP

Nog voordat wij Pfizer hier was goedgekeurd :6
pi_197298151
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 23:10 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Je wil er een spelshow van maken? Briljant. Met livebeelden vanuit de nazorgkamer.
Een soort Miljoenenjacht, maar dan geen 5 miljoen als hoofdprijs, maar een vaccinatie. Top idee!
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_197298160
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 23:13 schreef Luke83 het volgende:

[..]

Een soort Miljoenenjacht, maar dan geen 5 miljoen als hoofdprijs, maar een vaccinatie. Top idee!
Er is wat voor te zeggen om voorrang te geven aan briljante geesten.
pi_197298165
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 23:08 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik liever het vaccin van Johnson & Johnson, omdat die deels Nederlands is en je er maar een dosis van hoeft te hebben :7 8-)
pi_197298170
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 23:13 schreef Luke83 het volgende:

[..]

De Grote Donor Vaccin Show
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_197298200
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 23:12 schreef Anton91 het volgende:

[..]

https://www.reuters.com/a(...)e-used-idINL4N2IX0BP

Nog voordat wij Pfizer hier was goedgekeurd :6
Ik vind het zo komisch hoe onze pers hierover heeft bericht, alsof we dan eindelijk iets hadden om de pijn van onze gekrenkte trots wat te verzachten.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 23:15:35 #192
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_197298209
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 23:12 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Je staat er niet zo snel bij stil maar deze situatie is toch voor niemand goed? Die ouders kunnen daar toch ook niet gelukkig mee zijn lijkt me.
De toekomst van deze kinderen is een klein offer in de strijd tegen het virus.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_197298225
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 22:51 schreef quirina het volgende:
Als scholen dicht moeten blijven dan moeten ze in Den Haag eens duidelijker en harder zijn betreft de omschrijving essentieel beroep.
Dat doen ze niet. Dus mogen kinderen gewoon gebracht worden.
Voor de lockdown vroegen werkgevers al of degenen met een partner met een vitaal beroep zich konden melden zodat ze door konden werken op kantoor.
Ook sjoemelen mensen met de omschrijving vitaal beroep.
Nou ja waar hebben we het over, kinderen op de kinderopvang tot 4 jaar en een groepje basisschool leerlingen (tot pak hem 10-12 jaar?).

Daarboven zullen ze vast wel zelfstandig genoeg zijn om alleen thuis te blijven.
pi_197298253
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 23:14 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Ik liever het vaccin van Johnson & Johnson, omdat die deels Nederlands is en je er maar een dosis van hoeft te hebben :7 8-)
met een beetje geluk half maart, ze zijn al ver.....
pi_197298261
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 23:15 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind het zo komisch hoe onze pers hierover heeft bericht, alsof we dan eindelijk iets hadden om de pijn van onze gekrenkte trots wat te verzachten.
Ik ben allang blij dat we die extra dosis gebruiken. Volgens mij kregen ziekenhuizen de hoeveelheid dosis geleverd zoals door Pfizer aangegeven en mochten ze de extra dosis gebruiken naar eigen inzichten of wie ze wilden vaccineren. ^O^
pi_197298278
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 23:15 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

De toekomst van deze kinderen is een klein offer in de strijd tegen het virus.
als ik zie hoe dom sommige jeugd nu al is, hou ik echt mijn hart vast.....
pi_197298302
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 23:17 schreef Predator40 het volgende:

[..]

met een beetje geluk half maart, ze zijn al ver.....
Ja alleen kunnen ze volgens mij niet voor Q2 leveren, maar weet ik niet heel zeker. Kan ook nog wel veranderen natuurlijk, maar AZ is wat betreft aantallen wel veel belovender. Heel erg goed nieuws dat ze volgende week goedkeuring willen aanvragen!
pi_197298306
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 23:16 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Nou ja waar hebben we het over, kinderen op de kinderopvang tot 4 jaar en een groepje basisschool leerlingen (tot pak hem 10-12 jaar?).

Daarboven zullen ze vast wel zelfstandig genoeg zijn om alleen thuis te blijven.
Da's geen kleine groep waar je het over hebt, hè? De school van onze kinderen heeft vandaag een oproep aan ouders gedaan om te komen helpen met de noodopvang omdat de leerkrachten het niet kunnen bolwerken om deze leerlingen op te vangen én onderwijs te geven aan de thuisblijvers.
pi_197298309
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 23:12 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Mn schoonmoeder geeft les op een school in een niet al te beste wijk, dus vrij veel kinderen die al met een achterstand beginnen, veel armoede in die wijk. Normaal gesproken heeft ze een handjevol kinderen die extra hulp nodig hebben in taal of rekenen oid, maar inmiddels is ‘t bijna heel groep 4 die een dusdanig grote achterstand heeft dat ze niet het nodige niveau voor groep 5 halen.
pi_197298332
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 23:18 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Ja alleen kunnen ze volgens mij niet voor Q2 leveren, maar weet ik niet heel zeker. Kan ook nog wel veranderen natuurlijk, maar AZ is wat betreft aantallen wel veel belovender. Heel erg goed nieuws dat ze volgende week goedkeuring willen aanvragen!
daar hebben we aardig veel mazzel mee en Hugo ook met het huidige beleid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')