SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:15 schreef Limoentjuh het volgende:
Kan je ergens ook de lijst zien van wat er wordt afgespeeld?
Aha oke. Dank je welquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:17 schreef peaceman het volgende:
@:limoentjuh ik post vaak tussendoor wel lijstjes van wat er al is geweest en aan het einde de gehele lijst
Dat laatste weet ik niet, maar de top 2000 zeker niet. al twee jaar niet meer.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:21 schreef Limoentjuh het volgende:
Had deze de top2000 niet gehaald en de net niet top2000 ook niet
Is dit een raadsel?quote:
Kon er weer een Coldplay , ABBA of queen nummer Voor in plaats komenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik niet, maar de top 2000 zeker niet. al twee jaar niet meer.
Mooie ogen? Ik noemde het altijd bolle vissenogen toen ze in Neighbours zatquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:20 schreef peaceman het volgende:
De vrouw met de mooie ogen
2018 voor het laatst
Dat heb ik nooit gekeken...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mooie ogen? Ik noemde het altijd bolle vissenogen toen ze in Neighbours zat
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, mijn mening over de teksten en muziek van Spinvis...
Het had zo een tekst van Spinvis kunnen zijn anders.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, mijn mening over de teksten en muziek van Spinvis...
En de Sugababes ook al niet. Dat is nog een veel grotere schande.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:25 schreef peaceman het volgende:
Nog nooit in de top 2000 dit volgens mij.
welke wil je daarvan in de top 2000 hebben dan? Overload?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En de Sugababes ook al niet. Dat is nog een veel grotere schande.
Ik heb daar wel op gestemdquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En de Sugababes ook al niet. Dat is nog een veel grotere schande.
Klopt.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:25 schreef peaceman het volgende:
Nog nooit in de top 2000 dit volgens mij.
“Push the button” vind ik zelf leukerquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
welke wil je daarvan in de top 2000 hebben dan? Overload?
Allebei spreken in raadsels, dus dat kan wel kloppen...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het had zo een tekst van Spinvis kunnen zijn anders.
Of van Blof.
dat vond radio 2 te bloederig op de dansvloer..quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik heb daar wel op gestemd
Sophie ellis bextor mocht er van mij ook in
Hmm ja snap ik ergens wel. Maar zou ook wel top vermaak zijn met alle zoombeeldenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat vond radio 2 te bloederig op de dansvloer..
Die is tof, maar Freak Like Me en Stronger ook.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
welke wil je daarvan in de top 2000 hebben dan? Overload?
Daar vind ik de grote hits dan weer minder van.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik heb daar wel op gestemd
Sophie ellis bextor mocht er van mij ook in
en ook best schandalig dat deze er niet in staat... ik vind deze leukquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch knap dat de stemmers op FOK! een nummer met George hebben kunnen vinden dat niet in de lijst staat.
Gary Numan & Tubeway Army - Are Friends Electricquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:31 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik vond het vorige nummer leuker. Maar geen idee van wie die was
Ze heeft zoveel leuke nummers. “Love is a camera” de opening daarvan kan zo uit een sherlock holmes film komenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is tof, maar Freak Like Me en Stronger ook.
[..]
Daar vind ik de grote hits dan weer minder van.
Dank je welquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gary Numan & Tubeway Army - Are Friends Electric
Is dus in een mashup gesampled door de Sugababesquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dus in een mashup gesampled door de SugababesFreak Like Me (tekst is origineel van Adina Howard)
Ik zit net te kijken.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:36 schreef peaceman het volgende:
Deze ook al 3 jaar niet meer in de lijst
The Corrsquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit net te kijken.
Bijzonder dat dit verdwenen is.
Hoewel The Corrs het nummer wel verkracht hebben...
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch knap dat de stemmers op FOK! een nummer met George hebben kunnen vinden dat niet in de lijst staat.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:40 schreef MadMaster het volgende:
Waarom staat er (test) achter de tracks?
ow ik zie het al.. is ooit eens ingesteld als streamnaam in Mixxx blijkbaar.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:40 schreef MadMaster het volgende:
Waarom staat er (test) achter de tracks?
All These Things That I've Done is een nummer van de Amerikaanse rockband The Killers uit 2004quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:41 schreef Limoentjuh het volgende:
deze is ook al leuk
kan zowel een oud als nieuw nummer zijn
Zie post hierboven. Heb gezien waar het staat, maar kan het niet wijzigen tijdens een uitzending.quote:
Dat laatste klopt...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zie post hierboven. Heb gezien waar het staat, maar kan het niet wijzigen tijdens een uitzending.
Ik dacht eerst een veel ouder nummer toen hij net begon maar twijfelde iets laters want heeft ook wel iets “nieuws”.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
All These Things That I've Done is een nummer van de Amerikaanse rockband The Killers uit 2004
Zeker eens. 2 meisjes ontbreekt al 6 jaar in de lijstquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:45 schreef peaceman het volgende:
Ook al 3 jaar niet meer in de top 2000 en ik geloof dat er niets meer van Raymond in staat.![]()
2 meisjes mag er wel in.
Liefde voor muziek?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:45 schreef peaceman het volgende:
Ook al 3 jaar niet meer in de top 2000 en ik geloof dat er niets meer van Raymond in staat.![]()
2 meisjes mag er wel in.
Dat stukje over die apen kan echt niet meer.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Liefde voor muziek?
Die heb ik lang niet gehoord, maar hoort toch wel in de lijst thuis? Al is de tekst zwaar gedateerd
Het is ook vooral jeugdsentiment voor mij.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat stukje over die apen kan echt niet meer.
The Girl You Lost To Cocaine van Sia vind ik ook een moderne dance classic die in de lijst mag...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:52 schreef peaceman het volgende:
Ik kende dit nummer maar vaagjes moet ik bekennen, maar sowieso heb ik nog wel nummers op moeten zoeken die ik niet kende en niet had
Serieus?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is ook vooral jeugdsentiment voor mij.
Grappig, ik herinner me dat “kutgroep uit Engeland” vroeger voor ophef zorgde, maar niemand zich druk maakte over de zwarte apen.
We zijn een eind gekomen in 25 jaar. Lange weg te gaan nog
Fixedquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:01 schreef PippenScottie het volgende:
In welke Band zat Robbie Robertson?
THE bandquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:01 schreef PippenScottie het volgende:
In welke band zat Robbie Robertson?
Dat bandje met die toepasselijke naamquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:01 schreef PippenScottie het volgende:
In welke band zat Robbie Robertson?
ja, na jaren afwezigheid en nu weer afwezig.quote:
en dan bedoelt hij 2 jaar geledenquote:
Hmm ik denk niet dat ik dat nummer ken. Zou ik eens moeten opzoeken.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik associeer dit altijd met Don't Give Up On Us van David Soul...
Ja ik ga wel nog een stuk meeluisteren maar FOK!tijd is voorbijquote:
Ah vriendin in aantocht?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik ga wel nog een stuk meeluisteren maar FOK!tijd is voorbij
Starsky. Of was het Hutch?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik associeer dit altijd met Don't Give Up On Us van David Soul...
Dit keer sla ik ze allemaal even op in een word documentquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:07 schreef peaceman het volgende:
08 Phil Lynott - Old Town
09 Killers - All These Things That I've Done
10 Raymond Van Het Groenewoud - Je Veux De L'Amour
11 Deadmau5 & Kaskade - I Remember
12 Robbie Robertson - Somewhere Down The Crazy River
13 Diana Ross - Theme From Mahogany
14 Bjork - Human Behaviour
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm ik denk niet dat ik dat nummer ken. Zou ik eens moeten opzoeken.
Hier heb ik dus nog nooit van gehoord...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:11 schreef Limoentjuh het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HIER HEB IK OP GESTEMD![]()
![]()
YES![]()
![]()
![]()
sowieso al leuk dat je meeluistert straksquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:12 schreef Fred_B het volgende:
Ik luister zometeen hopelijk ook een beetje mee op de achtergrond, maar ik ben wel vrij druk.
Tot straks dan misschienquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:12 schreef Fred_B het volgende:
Ik luister zometeen hopelijk ook een beetje mee op de achtergrond, maar ik ben wel vrij druk.
Blank Space van Taylor Swiftquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier heb ik dus nog nooit van gehoord...
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier heb ik dus nog nooit van gehoord...
Ik kan de titels en uitvoerenden zien en van Taylor Swift heb ik wel gehoord.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Blank Space van Taylor Swift
(ik kende het ook niet)
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Blank Space van Taylor Swift
(ik kende het ook niet)
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan de titels en uitvoerenden zien en van Taylor Swift heb ik wel gehoord.
Maar dit is niet mijn muziek...
Wij zijn bejaard, zo simpel is hetquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
En nu ben ik het die zich dan afvraagt HOE??
HOE KAN JE DIT NUMMER NOU WEER NIET KENNEN
quote:
Kwestie van voorkeur, smaak, leeftijd en interesses...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja ik vind het wel leuk om degene te zijn die het een keertje kan zeggen. En ook nog eens tegen 2 usersquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:15 schreef peaceman het volgende:
[..]uit jouw mond is dit heel grappig
smakelijkquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:16 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga mijn draaihok verlaten en naar de eettafel...
Succes allen!
Eet smakelijk en misschien tot straks weerquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:16 schreef MadMaster het volgende:
Succes allen!
Don't worry, ik zal het niet nog eens luisteren...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel leuk om degene te zijn die het een keertje kan zeggen. En ook nog eens tegen 2 users
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wij zijn bejaard, zo simpel is het
Ik heb een heel groot muziekhiaat omdat ik niet meer uitging, geen radio luisterde op kantoor en in de auto cd’s luisterde.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
Meer pop muziek luisterenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kwestie van voorkeur, smaak, leeftijd en interesses...
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:16 schreef MadMaster het volgende:
Succes allen!
Cd's van Wham?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb een heel groot muziekhiaat omdat ik niet meer uitging, geen radio luisterde op kantoor en in de auto cd’s luisterde.
Maak daar maar 3 vanquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel leuk om degene te zijn die het een keertje kan zeggen. En ook nog eens tegen 2 users
Ja dat heb ik ook. Maar taylor swift let ik wel op of ze een nieuw album heeft uitgebrachtquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb een heel groot muziekhiaat omdat ik niet meer uitging, geen radio luisterde op kantoor en in de auto cd’s luisterde.
dat dansje geoefend achter het stuur?quote:
Ik heb 40 jaar niks anders gedaan, maar ben niet zo van de hedendaagse popmuziek...quote:
Nee, alleen rainbow in the skyquote:
Gelukkig was het concert van Lloyd Cole seatedquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Ik ga even mijn rollator in de bijkeuken zetten
Ach smaken verschillen nou eenmaal. Je kan niet alles leuk vindenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb 40 jaar niks anders gedaan, maar ben niet zo van de hedendaagse popmuziek...
Eten duurt nog even, dacht dat het al na zessen was...
Hahahaquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Ik ga even mijn rollator in de bijkeuken zetten
En in een hele gave zaal.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gelukkig was het concert van Lloyd Cole seated
ow fuck... excusesquote:
Geen probleem uiteraard.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow fuck... excuses
komt omdat daar dan weer geen DJ voor staat
Altijd checken op tracknaam, de naamnotatie in de lijst is niet zo consistent...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow fuck... excuses
komt omdat daar dan weer geen DJ voor staat
zeker niet dus..quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geen probleem uiteraard.
Ik dacht alleen even dat ik de enige was die gek was
dat blijkt. teveel vertrouwen in Radio 2.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Altijd checken op tracknaam, de naamnotatie in de lijst is niet zo consistent...
Kan gebeuren en Gelukkig was het een leuk nummer.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
zeker niet dus..![]()
alleen heb ik bij controle gezocht op artiest en als Radio 2 dan ineens besluit om DJ weg te laten... tja.
Zacht?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klopt het dat dit geluid zo zacht hoort te staan?
is album ripquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klopt het dat dit geluid zo zacht hoort te staan?
van mij hoeft dat niet zo, maar ik gun je dat wel hoor. Ipv Borsatan ofzo.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Als deze in de keuzelijst wordt opgenomen, zou die zomaar op 505 binnen kunnen komen toch
Ow wat vervelend zeg. Dat zijn een hoop slapeloze nachten danquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:29 schreef Rafeiro het volgende:
Vanaf maandaag vrijwel niet geslapen (nee geen drugs) .
In mijn slaapkamer lopen 2 verwarmingsbuizen omhoog (logische plek) en iemand vind het nu leuk om de verwarming 's nachts aan te zetten boven me, dus en warm en dat takke geluid. En geen raam dat open kan, alleen een deur. En dat doe ik niet op de begane grond.
Poolaapjes niet in de hemelse peace top 1000 te vinden nee?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
van mij hoeft dat niet zo, maar ik gun je dat wel hoor. Ipv Borsatan ofzo.
Sunclubje ook wel toch?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:26 schreef MadMaster het volgende:
Robin Albers, die teert op dit ene hitje.
Maar als het op Wooferland door de speakers knalt, dan is het feest...
jawel. Fake Tales of San Francisco wel geloof ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:31 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Poolaapjes niet in de hemelse peace top 1000 te vinden nee?
Kan tussen de vogels in de woonkamer gaan liggen maar das ook niet allesquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow wat vervelend zeg. Dat zijn een hoop slapeloze nachten dan![]()
Andere kamer geen optie ?
Van mij mag het.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Als deze in de keuzelijst wordt opgenomen, zou die zomaar op 505 binnen kunnen komen toch
Drie man, dus sowieso delen.quote:
al een paar jaar niet meer.quote:
Wist ik niet, dat er nog twee bij waren. Nooit te oud om te leren.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Drie man, dus sowieso delen.
Daarnaast heeft het nooit echte blijvende dance classics opgeleverd, wordt ook nooit gedraaid op festivals...
Nee snap het wel. Je wil in je eigen woning natuurlijk ook gwn lekker in je slaapkamer kunnen slapenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kan tussen de vogels in de woonkamer gaan liggen maar das ook niet alles
Ow balen is dat zeg. En als je van dat isolatiemateriaal om de buizen doet? Dat houdt misschien wel wat warmte en geluid tegen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:29 schreef Rafeiro het volgende:
Vanaf maandaag vrijwel niet geslapen (nee geen drugs) .
In mijn slaapkamer lopen 2 verwarmingsbuizen omhoog (logische plek) en iemand vind het nu leuk om de verwarming 's nachts aan te zetten boven me, dus en warm en dat takke geluid. En geen raam dat open kan, alleen een deur. En dat doe ik niet op de begane grond.
A Lovely Day!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:38 schreef PippenScottie het volgende:
Hier heeft mevrouw Pippen op gestemd. Toevallig twee keer gehoord vandaag!
Sinds is hier 3,5 jaar woon nooit last van gehad in de winter niet, dus zullen koudleumen boven me zijn komen wonen. Maar ik ken niemand die 's nachts de verwarming aanzet.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow balen is dat zeg. En als je van dat isolatiemateriaal om de buizen doet? Dat houdt misschien wel wat warmte en geluid tegen.
Fokkers hebben best wel smaakquote:
Het zal de afstand zijn geweestquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wij elkaar nooit eerder ontmoet hebben.
Althans, niet bewust...
De volgende keer je denkbeeldige hond ook laten stemmenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik bedenk nu dat ik niet op Rovers Return van The Korgis gestemd heb...
Kensington, Marco Borsatan, enz. moesten er in van het grote publiek.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:50 schreef brother52 het volgende:
Wat is er met de top2000 gebeurd? Alhoewel ik dit een vreselijk zeilliedje vind, hoort het er gewoon in.
Nooit van gehoord maar dit is wel een lekker rustig nummerquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Korgis stemlijstgenot. Wat een plaat![]()
![]()
Misschien zijn het nachtbrakers... of ze vergeten de cv uit te zetten als ze naar bed gaan.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Sinds is hier 3,5 jaar woon nooit last van gehad in de winter niet, dus zullen koudleumen boven me zijn komen wonen. Maar ik ken niemand die 's nachts de verwarming aanzet.
Jij kwam in de eighties niet veel in Paradiso, gok ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het zal de afstand zijn geweest
Laura dekker zal dit nummer dan vast geweldig vindenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:50 schreef brother52 het volgende:
Wat is er met de top2000 gebeurd? Alhoewel ik dit een vreselijk zeilliedje vind, hoort het er gewoon in.
Wacht maar tot je ons wat beter kentquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:51 schreef Rafeiro het volgende:
Piesman weet wel veel nieuwe gezichten hierheen te lokken, dat is wel tof.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wacht maar tot je ons wat beter kent
Ja toch. Ken je de film Eternal Sunshine of the Spotless Mind met Jim Carrey? Daar zit ook een schitterende versie van deze (door Beck) in. 1 van m'n favoriete films ook sowiesoquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nooit van gehoord maar dit is wel een lekker rustig nummer
Ik heb gestemd, omdat het 'moest'.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De volgende keer je denkbeeldige hond ook laten stemmen
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Laura dekker zal dit nummer dan vast geweldig vinden
Ai, ik moet me laten testen denk ik, heb last van typecovid.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Laura dekker zal dit nummer dan vast geweldig vinden
Ja ik vind hem goed klinken, daarom twijfelde jk eigenlijk een klein beetje of het wel van hen wasquote:
Tsja, meneer wilde zo graag groter worden dan alle anderen...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:54 schreef PippenScottie het volgende:
Tssssk en dan zien er wat er voor Coldplay bagger wél in de lijst staat
Ik vond het een leuke typefoutjequote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ai, ik moet me laten testen denk ik, heb last van typecovid.
nog op tv geweest afgelopen week?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:56 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is wel een lekker random lijstje zo.
en allemaal dankzij onszelfquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:56 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is wel een lekker random lijstje zo.
Neee ken ik nietquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja toch. Ken je de film Eternal Sunshine of the Spotless Mind met Jim Carrey? Daar zit ook een schitterende versie van deze (door Beck) in. 1 van m'n favoriete films ook sowieso
Ik moest gelijk denken aan I'm affraid of americans van Bowiequote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
The Eve Of Destruction was eergisteren nog gaande...
Dan praat je wel over Jim Carrey in een serieuze rol. Daarin laat hij een compleet andere kant van zich zien als acteur. Ben benieuwd wat je van de Beck versie vindtquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Neee ken ik nietMaar ben niet zo’n Jim carrey fan
![]()
Zal wel naar de versie van Beck luisteren.
Ach, er zijn er al zo'n 3000 verdwenen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En nu niet eens meer in de top2000.
erin zou al leuk zijnquote:
Oke. Misschien dan ook maar even wat over de film lezen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dan praat je wel over Jim Carrey in een serieuze rol. Daarin laat hij een compleet andere kant van zich zien als acteur. Ben benieuwd wat je van de Beck versie vindt
Ja klopt. Ook wel begrijpelijk , er zijn zoveel leuke nummers die erin horen. En komen steeds nieuwe nummers bijquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, er zijn er al zo'n 3000 verdwenen.
Alles is tijdig...
Moet ik er dit jaar ook maar op stemmen. Had nu op 7empest gestemd.quote:
geen idee of ie in de keuzelijst stond, maar zou eigenlijk wel moeten.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:03 schreef PippenScottie het volgende:
Dit nummer staat al vanaf het begin hoog in de snob 2000. Nooit de keuzelijst gehaald?
tussen 23.00 en 23.30quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:05 schreef Koen66 het volgende:
tot hoe lang ging je ook alweer door @:peaceman ?
Buffalo Tom - I'm Allowedquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:06 schreef Poppejans het volgende:
Dit klinkt leuk, wie zijn dit wat nu gedraaid wordt?
owwwwww nog ff dusquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
tussen 23.00 en 23.30
Daarna ben ik er ook wel klaar mee denk ik![]()
ik eet achter de PC vandaagquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwwwww nog ff dus
Al is het hier zo etenstijd
Het vorige nummerquote:
Ow dat was Tool - Schismquote:
ja en dan minimaal door 3 fokkers genoemd. We zijn nu nog steeds bezig met 3 maal genoemd. Dat waren er namelijk 43.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:07 schreef livelink het volgende:
Dit zijn dus de nummers van de Fok-stemlijstjes die het niet gered hebben?
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja en dan minimaal door 3 fokkers genoemd. We zijn nu nog steeds bezig met 3 maal genoemd. Dat waren er namelijk 43.
Thanks! Ga ik meer van opzoekenquote:
die band is wel aan jou besteed verwacht ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:10 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Thanks! Ga ik meer van opzoeken
Ken ze dus echt alleen van naam...
Die is wonderlijk genoeg minder vaak genoemd door de fokkers.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Taillights Fade zal misschien ook nog wel komen of niet?
Zoek A Perfect Circle dan ook meteenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:10 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Keuzelijsttactiek he, de ene er wel op de andere niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die is wonderlijk genoeg minder vaak genoemd door de fokkers.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:10 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja, die hebben goed naar Tool geluisterdquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:13 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Dan moet je ook eens naar Soen luisteren als je Tool goed mocht vinden.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:13 schreef MadMaster het volgende:
Een paar jaar geleden heb ik Julien Clerc in Carré gezien, was benieuwd hoe dat live klonk.
De soppende 60+ dames op de eerste rij waren wel schattig daarbij...
Even de versie van Beck geluisterd. Die vind ik wel leuker. Hij heeft een veel diepere en uniekere stemquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dan praat je wel over Jim Carrey in een serieuze rol. Daarin laat hij een compleet andere kant van zich zien als acteur. Ben benieuwd wat je van de Beck versie vindt
Dat begrijp ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:14 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Het ging mij natuurlijk puur om het liedje.
Dit nummer ?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:14 schreef peaceman het volgende:
Hierna wat mij betreft een ultiem top 2000 nummer, wat er al jaren niet meer in staat
dan was ie later gekomen vandaagquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:17 schreef livelink het volgende:
Oké, ik had mijn lijstje niet gepubliceerd, maar bij deze mag je er dus 4 fokkers van maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |