SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:15 schreef Limoentjuh het volgende:
Kan je ergens ook de lijst zien van wat er wordt afgespeeld?
Aha oke. Dank je welquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:17 schreef peaceman het volgende:
@:limoentjuh ik post vaak tussendoor wel lijstjes van wat er al is geweest en aan het einde de gehele lijst
Dat laatste weet ik niet, maar de top 2000 zeker niet. al twee jaar niet meer.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:21 schreef Limoentjuh het volgende:
Had deze de top2000 niet gehaald en de net niet top2000 ook niet
Is dit een raadsel?quote:
Kon er weer een Coldplay , ABBA of queen nummer Voor in plaats komenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik niet, maar de top 2000 zeker niet. al twee jaar niet meer.
Mooie ogen? Ik noemde het altijd bolle vissenogen toen ze in Neighbours zatquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:20 schreef peaceman het volgende:
De vrouw met de mooie ogen
2018 voor het laatst
Dat heb ik nooit gekeken...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mooie ogen? Ik noemde het altijd bolle vissenogen toen ze in Neighbours zat
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, mijn mening over de teksten en muziek van Spinvis...
Het had zo een tekst van Spinvis kunnen zijn anders.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, mijn mening over de teksten en muziek van Spinvis...
En de Sugababes ook al niet. Dat is nog een veel grotere schande.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:25 schreef peaceman het volgende:
Nog nooit in de top 2000 dit volgens mij.
welke wil je daarvan in de top 2000 hebben dan? Overload?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En de Sugababes ook al niet. Dat is nog een veel grotere schande.
Ik heb daar wel op gestemdquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En de Sugababes ook al niet. Dat is nog een veel grotere schande.
Klopt.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:25 schreef peaceman het volgende:
Nog nooit in de top 2000 dit volgens mij.
“Push the button” vind ik zelf leukerquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
welke wil je daarvan in de top 2000 hebben dan? Overload?
Allebei spreken in raadsels, dus dat kan wel kloppen...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het had zo een tekst van Spinvis kunnen zijn anders.
Of van Blof.
dat vond radio 2 te bloederig op de dansvloer..quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik heb daar wel op gestemd
Sophie ellis bextor mocht er van mij ook in
Hmm ja snap ik ergens wel. Maar zou ook wel top vermaak zijn met alle zoombeeldenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat vond radio 2 te bloederig op de dansvloer..
Die is tof, maar Freak Like Me en Stronger ook.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
welke wil je daarvan in de top 2000 hebben dan? Overload?
Daar vind ik de grote hits dan weer minder van.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik heb daar wel op gestemd
Sophie ellis bextor mocht er van mij ook in
en ook best schandalig dat deze er niet in staat... ik vind deze leukquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch knap dat de stemmers op FOK! een nummer met George hebben kunnen vinden dat niet in de lijst staat.
Gary Numan & Tubeway Army - Are Friends Electricquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:31 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik vond het vorige nummer leuker. Maar geen idee van wie die was
Ze heeft zoveel leuke nummers. “Love is a camera” de opening daarvan kan zo uit een sherlock holmes film komenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is tof, maar Freak Like Me en Stronger ook.
[..]
Daar vind ik de grote hits dan weer minder van.
Dank je welquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gary Numan & Tubeway Army - Are Friends Electric
Is dus in een mashup gesampled door de Sugababesquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dus in een mashup gesampled door de SugababesFreak Like Me (tekst is origineel van Adina Howard)
Ik zit net te kijken.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:36 schreef peaceman het volgende:
Deze ook al 3 jaar niet meer in de lijst
The Corrsquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit net te kijken.
Bijzonder dat dit verdwenen is.
Hoewel The Corrs het nummer wel verkracht hebben...
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch knap dat de stemmers op FOK! een nummer met George hebben kunnen vinden dat niet in de lijst staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |