quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dacht dat wij vrienden waren, maar je bent net zo'n rat als ggmm
Oh dan neem ik mijn woorden terug want jou raak ik liever niet aanquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je aan @:onlogisch komt, kom je aan mij!
#teamThomas
quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dan neem ik mijn woorden terug want jou raak ik liever niet aan
Geen geluid kan bijna niet, hdmi goed aangedrukt?quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:18 schreef Lange_Lans het volgende:
Goffetomme. Tv op de slaapkamer naar de gallemiezen. Allemaal strepen door het beeld. Pak ik een andere tv van de zolder, netjes aangesloten maar die heeft geen geluid. En dan staat er ook nog een zonder HDMI dus daar heb ik ook geen kut aan. FML.
@aTypisch kijkt geen tvquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:18 schreef Lange_Lans het volgende:
Goffetomme. Tv op de slaapkamer naar de gallemiezen. Allemaal strepen door het beeld. Pak ik een andere tv van de zolder, netjes aangesloten maar die heeft geen geluid. En dan staat er ook nog een zonder HDMI dus daar heb ik ook geen kut aan. FML.
Ik denk dat de tv zo oud is dat de HDMI niet het geluid doorgeeft.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen geluid kan bijna niet, hdmi goed aangedrukt?
quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:atypisch kijkt geen tv
Nou ja net als jij dus nu
Ah, morgen vroeg op?quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:29 schreef tong80 het volgende:
Morgen de herhaling van Jinek. Met Maarten van Rossum.
Nu oogjes toe. Trusten.
Moet ik jouw posts daar gaan opzoeken?quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:18 schreef Caland het volgende:
Mensen die big brother volgen mogen van mij best corona krijgen.
Ik werd geloktquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moet ik jouw posts daar gaan opzoeken?
quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik werd gelokt
Daarna niet meer gekeken
ripquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:30 schreef Lange_Lans het volgende:
UPDATE: ik heb net de voet van 1 van de tv's gebroken waardoor die gevallen is. Nog steeds geen geluid.
Ik kan nooit slapen. Jaloers op mensen die gaan liggen en meteen vertrokken zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
rip
wel slecht voor je slaap, zo'n scherm op je slaapkamer
Flinke dosis magnesiumquote:Op donderdag 7 januari 2021 23:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan nooit slapen. Jaloers op mensen die gaan liggen en meteen vertrokken zijn.
Heb ik ook. Lig eerst altijd 20min wakker.quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan nooit slapen. Jaloers op mensen die gaan liggen en meteen vertrokken zijn.
beetje mediteren of rukken voor het slapen gaanquote:Op donderdag 7 januari 2021 23:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan onder op de bank in slaap vallen en naar boven gaan en dan nog een halfuur plafonddienst.quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb ik ook. Lig eerst altijd 20min wakker.
Mediteren heb ik geen geduld voor. Rukken ook niet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
beetje mediteren of rukken voor het slapen gaan
Once upon a time in Hollyw... zzzzzzzzzzz ?quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:32 schreef Caland het volgende:
Ik moet juist een serie of iets opzetten voordat ik in slaap val. Soms is zelfs de inleidende scene voldoende.
Kachel op 25 graden zetten en zomergasten op tv kijken, slaap je zo.quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mediteren heb ik geen geduld voor. Rukken ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |