Ik kan onder op de bank in slaap vallen en naar boven gaan en dan nog een halfuur plafonddienst.quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb ik ook. Lig eerst altijd 20min wakker.
Mediteren heb ik geen geduld voor. Rukken ook niet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
beetje mediteren of rukken voor het slapen gaan
Once upon a time in Hollyw... zzzzzzzzzzz ?quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:32 schreef Caland het volgende:
Ik moet juist een serie of iets opzetten voordat ik in slaap val. Soms is zelfs de inleidende scene voldoende.
Kachel op 25 graden zetten en zomergasten op tv kijken, slaap je zo.quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mediteren heb ik geen geduld voor. Rukken ook niet.
jouw probleemquote:Op donderdag 7 januari 2021 23:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mediteren heb ik geen geduld voor. Rukken ook niet.
Ik heb precies hetzelfde.quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan onder op de bank in slaap vallen en naar boven gaan en dan nog een halfuur plafonddienst.
Als je niet heel snel je bek houdt, maak ik er jouw probleem van, met je rabarberneus.quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je niet heel snel je bek houdt, maak ik er jouw probleem van, met je rabarberneus.
Sorry makker, ik liet me even gaan. (slaaptekort hè.)quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
rustig, denk aan je slaap
zet de tv nog maar effe rustig aan
geen probleemquote:Op donderdag 7 januari 2021 23:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sorry makker, ik liet me even gaan. (slaaptekort hè.)
prima seriequote:Op donderdag 7 januari 2021 23:56 schreef Lange_Lans het volgende:
@:coco
The Expansie aan het kijken. Hekel aan een van de hoofdpersonen. Verpest heel die serie voor me.
Dat levert dan echt enorm veel nieuwe besmettingen op, zo gaan die kroegen nooit meer open.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:18 schreef Caland het volgende:
Mensen die big brother volgen mogen van mij best corona krijgen.
Goeiemorgen.quote:
Wat een prachtig plaatje Lenny.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goedemorgen user Scrummie
[ afbeelding ]
ben al 10 maanden thuis (lol)quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goedemorgen user Scrummie
[ afbeelding ]
Hoe zou het met hem zijn?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niks mis mee maat.
[ afbeelding ]
Ik ben alweer vanaf 6u bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |