Serieus???quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Doen er wel meer dan zakt hun panty niet af.
Vleespetquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:57 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Theo pit gewoon onder zijn pet .
In Utopia werd daar reclame voor gemaakt.quote:
Leg eens uit aan Belg wat utopia is:?quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In Utopia werd daar reclame voor gemaakt.
De live uitzending duh.quote:
ik heb dat wel eens gezien bij vriendinnen . Dan zakte hun panty niet af.quote:
Vriendquote:
Ik leg aan een Belg niets uit. Behalve Club X en Café Dànvers.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Leg eens uit aan Belg wat utopia is:?
soort big brother?
Ik dacht dat er iemand bij kwam.quote:
Allez, das een klein stukske aarde, dat dan speciaal geprepareerd is met gene spullen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
soort big brother?
Big Brother op een groter terrein met rokende mensen en streams met veel bomen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
soort big brother?
Okquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:58 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
ik heb dat wel eens gezien bij vriendinnen . Dan zakte hun panty niet af.
niet vriendelijk van je. Hopelijk ben je niet in het echte leven zo. Want ik denk dat er dan veel mensen je hatenquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik leg aan een Belg niets uit. Behalve Club X en Café Dànvers.
Zeker mooie rode appelwangen nu .quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:00 schreef Sestra666 het volgende:
Els wilde ook make-uppen ennnnn klaar
Niks ergers dan een afgezakt kruis van je pantyquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:58 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
ik heb dat wel eens gezien bij vriendinnen . Dan zakte hun panty niet af.
Ik zou Naomi wel doen,maar dan wel samen met jou.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:58 schreef engine het volgende:
[..]
Vriend![]()
Naomi vind ik het leukstJij al een favoriet?
Die houd ik liever alleen maar kunnen Liese wel een keer uit elkaar trekken?quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou Naomi wel doen,maar dan wel samen met jou.
Oh please niet hier, doe dat maar in DTSquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou Naomi wel doen,maar dan wel samen met jou.
Liese is niet mijn type.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:02 schreef engine het volgende:
[..]
Die houd ik liever alleen maar kunnen Liese wel een keer uit elkaar trekken?
quote:
Ze lijkt op die reus uit die Bond films. Kom niet op zijn naam.quote:
Twerkenquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Schudden met die kont van links naar rechts
Die spiegel vergroot, ken je dat niet?quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:02 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Nathalie doet makeupen voor de grote spiegel en kijkt dan in een kleine spiegel hoezo dan?
Macho talkquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:02 schreef engine het volgende:
[..]
Met die piepstem?quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:58 schreef engine het volgende:
[..]
Vriend![]()
Naomi vind ik het leukstJij al een favoriet?
Jaws?quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze lijkt op die reus uit die Bond films. Kom niet op zijn naam.
Jawel maar ze staat met haar neus er boven op .quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Die spiegel vergroot, ken je dat niet?
Ja daar is een spiegel voorquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:04 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Jawel maar ze staat met haar neus er boven op .
quote:
Jup, schattig hequote:
Ze zegt net dat ze min -7 heeft, dat verklaart hetquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:04 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Els?quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:05 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind die 2 moekes wel heel leuk trouwens.
Els?quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:05 schreef FreshFruit het volgende:
Is dit een uitnodiging?quote:
Dani lijkt me wel ok ookquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:05 schreef FreshFruit het volgende:
Ze heeft niet voor niets een bril, volgens mij ziet ze weinig zonder.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:04 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dame Puzzie.quote:
Lijkt wel een Utopia bijeenkomst hier...quote:
Heb nog steeds een raar gevoel bij haar.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dani lijkt me wel ok ook
Lastpak is het zekerquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:08 schreef MissyZ het volgende:
Natuurlijk draag je een broekje over je panty. Die krengen zakken altijd af.
![]()
Theo heeft ook veel volgers ........
Ziko schijnt 50.000 volgers te hebben als danser/rapper/lastpak
Jammer van die stempels,maar ik vind het een leuke dame.quote:
Kriebels... of ongemak?quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb nog steeds een raar gevoel bij haar.
Eens broederquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jammer van die stempels,maar ik vind het een leuke dame.
Helemaal met je eens. Ze zit helemaal onder met die vieze plaatjes . Heel jammer.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beetje wat ik verwacht hadquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Lijkt wel een Utopia bijeenkomst hier...
Ongemak, nog steeds het gevoel dat ze anders is als ze zich voordoet. Heb dat bij Els totaal niet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kriebels... of ongemak?
En gehoopt ook.quote:
De vaste kern is weer back...Hoi Puzziequote:
Vooral op die scheenbenen....verschrikkelijk.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:10 schreef IkFok het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Ze zit helemaal onder met die vieze plaatjes . Heel jammer.
Heb geen hekel aan tattoo's maar vind die van haar gewoon niet mooi. Te vol ofzo.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vooral op die scheenbenen....verschrikkelijk.
Die plaatjes hebben wel iets geils..quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gisteren of eergisteren kwam els met de opmerking dat de mensen thuis maar 1 uur gemonteerd krijgen te zien per dag van wat hun 24 uur per dag meemaken. Toen had ik al zoiets van "beseffen ze eigenlijk wel dat er ook gestreamd wordt?"quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:10 schreef MissyZ het volgende:
Blijf het grappig vinden dat ze net doen of ze ineens op tv komen en zich op moeten tutten........
we kijken de hele week mee hoor, als je in je vieze joggingpak op de bank slaapt zien we je al.
Maar doe nog wat Vegan make up op, onder sulfaten.
Haar 2 hondjes ,die over 8 jaar zeker dood zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vooral op die scheenbenen....verschrikkelijk.
Dat jaquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:12 schreef engine het volgende:
[..]
Heb geen hekel aan tattoo's maar vind die van haar gewoon niet mooi. Te vol ofzo.
Ze heeft twee reusachtige tattoos op haar benen met hondenkoppen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die plaatjes hebben wel iets geils..
Vaste kern? Je weet niet waar je over lultquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De vaste kern is weer back...Hoi Puzzie
Nou die belgen niet natuurlijk... de rest.. hmm tja.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gisteren of eergisteren kwam els met de opmerking dat de mensen thuis maar 1 uur gemonteerd krijgen te zien per dag van wat hun 24 uur per dag meemaken. Toen had ik al zoiets van "beseffen ze eigenlijk wel dat er ook gestreamd wordt?"
Klopt, dat weet ik nooit.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Vaste kern? Je weet niet waar je over lult
Die heb ik nog niet gezien...quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:13 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ze heeft twee reusachtige tattoos op haar benen met hondenkoppen.
Oh getver dalijk komt hij terugquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:08 schreef MissyZ het volgende:
Natuurlijk draag je een broekje over je panty. Die krengen zakken altijd af.
![]()
Theo heeft ook veel volgers ........
Ziko schijnt 50.000 volgers te hebben als danser/rapper/lastpak
De streams lopen naar mijn idee niet gelijk.Hier was het vanochtend al licht terwijl het daar nog donker was.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gisteren of eergisteren kwam els met de opmerking dat de mensen thuis maar 1 uur gemonteerd krijgen te zien per dag van wat hun 24 uur per dag meemaken. Toen had ik al zoiets van "beseffen ze eigenlijk wel dat er ook gestreamd wordt?"
En daarnet regende het en was het hier droogquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De streams lopen naar mijn idee niet gelijk.Hier was het vanochtend al licht terwijl het daar nog donker was.
Klik je wel op live rechts onderin?quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De streams lopen naar mijn idee niet gelijk.Hier was het vanochtend al licht terwijl het daar nog donker was.
Die gaat er zeker voor...quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Theo moet gewoon Daantje een beetje wowen... dat is goed voor de streams
Haha,Theo dronk op de eerste dag stream die al 2 dagen over datum was.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En daarnet regende het en was het hier droog
Ik heb beide streams.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Klik je wel op live rechts onderin?
Echt wel!! Straks weer een static fire en morgen gaat ie de lucht inquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Hou je de 9 wel in de gaten?
Een soort John.quote:
20:30.quote:
Da komt wel weifke, zeker en vast, ge moe gewoon wat geduld uitoefenen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt wel!! Straks weer een static fire en morgen gaat ie de lucht in![]()
![]()
Spannond!!![]()
Zo te zien hebben ze het gezellig met elkaar... Ik kan alleen die 2 weke Belgen amper verstaan
Theo is stoerder. John trapte nog niet eens een deuk in een tonquote:
Ik denk dat hun iemand uit het huis mogen kiezen die weg moet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:20 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Er gaat iemand weg vanavond Liesse of Ziko
Is je googel stukquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Theo is stoerder. John trapte nog niet eens een deuk in een ton
Dat is wel cool, maar ook gemeenquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik denk dat hun iemand uit het huis mogen kiezen die weg moet.
Ze hebben de hele dag mogen kijken en moeten dan kiezen.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:21 schreef MissyZ het volgende:
Naoompje ziet er wel gaaf uit met die broek en schoentjes. Voor een vegan chick vind ik haar wel tof hoor. Zolang ze geen honger heeft dan.
quote:
Dat is mooiquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Da komt wel weifke, zeker en vast, ge moe gewoon wat geduld uitoefenen.
Ik geniet van dat Bels.
Spannend als Thomas maar mag blijven .quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik denk dat hun iemand uit het huis mogen kiezen die weg moet.
Ze hebben de hele dag mogen kijken en moeten dan kiezen.
Stomme Elsquote:
Ik dacht dat zij allebei al weg warenquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:20 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Er gaat iemand weg vanavond Liesse of Ziko
Zoals eerder al gezegd.. Australië deed het zo ongeveer.. dus..quote:
Voor nu welquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij allebei al weg waren
Ah zoquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:24 schreef engine het volgende:
[..]
Voor nu welen misschien komen ze terug. Of niet. Of eentje.
Wat is weerwolven?quote:
Leuk om te spelen. Niet om te kijkenquote:
Dat sowieso nietquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:26 schreef engine het volgende:
[..]
Leuk om te spelen. Niet om te kijken
Kun jij daar maanden naar kijken?quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Toch is het beter dan zwijgend bedhangen....
Daar hebben we ook in totaal maanden naar gekeken.
Alle RLS opgeteld hè.,. we kijken nu ook naar bankhangen..quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kun jij daar maanden naar kijken?
En zolang ze niet praatquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:21 schreef MissyZ het volgende:
Naoompje ziet er wel gaaf uit met die broek en schoentjes. Voor een vegan chick vind ik haar wel tof hoor. Zolang ze geen honger heeft dan.
Ja juistquote:
Ik zit aan mijn bureau, voeten omhoog, stoel naar achter..quote:
Afblijven! Ik was eerst!quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ik snap er ook niets van...quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:33 schreef Rhosyn het volgende:
Weerwolven is een kaartspel. Met veel personages en kan heel lang duren.
Wat zij er van gemaakt hebben weet ik niet.
Ik kan ze niet volgen. Gelukkig hebben ze lol.
Heer DGK. Ik heb u gemist.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, nog iets de moeite waard om terug te zoeken ?
Alles wat Theo doet doet hij met volle overtuiging en aandacht.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:33 schreef Ireth het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Theo zorgt er wel voor dat dat weerwolfgedoe nog enigzins te behappen is
Liese en ziko zijn naar een aparte ruimte gebrachtquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, nog iets de moeite waard om terug te zoeken ?
Eerlijk zullen we alles delenquote:
Het spel weerwolven werd ons al door de strot geduwd in UTO 1 door Nicole.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik snap er ook niets van...
Het gaat ook wat langs me heen.
Met een TV/monitor er inquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:35 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Liese en ziko zijn naar een aparte ruimte gebracht
en chipsquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met een TV/monitor er in
En ook toen lette ik op andere dingen. Details, gedrag... zelden naar inhoud zoals dit.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het spel weerwolven werd ons al door de strot geduwd in UTO 1 door Nicole.
13.00-13.30quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iemand een tijdstip bij benadering, moet anders 10 uur materiaal doorzoeken ....
Er waren een paar mooie momenten.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iemand een tijdstip bij benadering, moet anders 10 uur materiaal doorzoeken ....
Niet alleen Thomasquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Thomas is één met het bankstel
He verdorie gemistquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Met lichte tred begeeft Naomi zich naar de gang, en doet daar een dansje.
Al checkend de camera,ze is een muis deze.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Met lichte tred begeeft Naomi zich naar de gang, en doet daar een dansje.
dat was tussen 12.30 en 13.30 toen die twee eruit moestenquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Actie!
Momenten dat er iets gebeurde vandaag.
Ze werkt haar lipstik bij.. licht voorover gebogen naar de spiegel, en schrijd weer terug...quote:
Rond 12 uur dat ze hun koffer moesten pakken.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Fragmenten die de moeite waard zijn.
Ik was even vergeten dat ik gewoon kan terugspoelenquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze werkt haar lipstik bij.. licht voorover gebogen naar de spiegel, en schrijd weer terug...
Plof.
Waarom zou je dat in godsnaam willen en doen?quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat ik gewoon kan terugspoelenHeb het al gevonden
Wong.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bij Wong neemt de spanning zichtbaar ogen toe... ze stuitert op en neer in de bank.
Omdat ik het wil zienquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in godsnaam willen en doen?
Nicequote:
Was en is nog steeds een heldquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:45 schreef waxmask het volgende:
Bob Ross hoe oud zal die wel niet zijn? Daan
Wat schattigquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:45 schreef waxmask het volgende:
Bob Ross hoe oud zal die wel niet zijn? Daan
Goa,wat vindt je van Theo?quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jowi droomt even weg... over zichzelf in een spiegepaleis..
( let wel, ze vertelde zelf dat haar vrienden haar zo noemen )quote:
Theo is wel ok.quote:
De zus van Soul heeft een lookalike als dinnetje. Die noemen ze ook zo.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
( let wel, ze vertelde zelf dat haar vrienden haar zo noemen )
Zijn we het eens.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Theo is wel ok.
Moet je voorstellen dat er geen Theo was !
Moest ff wennen aan hem, hij was ook wat hyperder in het begin. echter waardeer hem steeds meer.
Die mag nog wel ff blijven.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De zus van Soul heeft een lookalike als dinnetje. Die noemen ze ook zo.
Hij is wel oke maar ik denk dat je buiten geen problemen met hem moet makenquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Theo is wel ok.
Moet je voorstellen dat er geen Theo was !
Moest ff wennen aan hem, hij was ook wat hyperder in het begin. echter waardeer hem steeds meer.
Die mag nog wel ff blijven.
Naa, hij laat misschien niet over zich heen lopen, maar hij komt me niet agressief of bedreigend over.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:50 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Hij is wel oke maar ik denk dat je buiten geen problemen met hem moet maken
Ik maak soberso geen problemen met sommige mensen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:50 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Hij is wel oke maar ik denk dat je buiten geen problemen met hem moet maken
Mij welquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Naa, hij laat misschien niet over zich heen lopen, maar hij komt me niet agressief of bedreigend over.
Klusbedrijf "Picobello".quote:
Dat is denk ik ook niet toegestaanquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Naa, hij laat misschien niet over zich heen lopen, maar hij komt me niet agressief of bedreigend over.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mij wel![]()
ik vind het echt een vieze sjappie
Dat magquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mij wel![]()
Dit is geen grap vriend.quote:
De stem van Dieuwertje is wel een stuk aangenamer dan dit gesnerpquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:49 schreef suzi1 het volgende:
nou ik zeg jou, nu lijkt ze alleen maar meer op dieuwertje blok, zo met die krullen
Nieuwe spelvorm,afgekeken van andere BB.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:53 schreef jameshond7 het volgende:
Hoezo zijn die twee zo vroeg weg gehaald?
Hij schijnt een heul klein hartje te hebbenquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mij wel![]()
quote:
Serieus???quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Doen er wel meer dan zakt hun panty niet af.
quote:
Ach beter zijn neus dan iets anders.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:54 schreef Blackprinces het volgende:
Theo veegt zn neus ff af aan het gordijn
quote:
is tattoo mama toch?quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:55 schreef MacDeMarco het volgende:
Big Brother: Danielle kom naar de dagboekkamer
quote:
Ze zijn ook zo druk met vanallesquote:
Wie is Wong?quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wong: Heel kwetsbaar: Ik schaam me voor mijn tekening.
Theo gelijk , heel lomp: Ja , dat zou ik ook doen.
Nee geen zin inquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Raad eens, gebruik al je vooroordelen
Suzyquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Raad eens, gebruik al je vooroordelen
Het was dan ook een afschuwelijk schilderijquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wong: Heel kwetsbaar: Ik schaam me voor mijn tekening.
Theo gelijk , heel lomp: Ja , dat zou ik ook doen.
Ja lekker raden naar wat iemand verzintquote:
Geen idee.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:42 schreef Ireth het volgende:
Ik hoorde "sauna", hebben ze daar eigenlijk al in gezeten?
Ze zaten al helemaal klaar voor de laaifshow.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:01 schreef Ceetje.. het volgende:
Hebben ze zich opgedirkt omdat ze op TV komen ofzo?
Het hele land kan het zien!!quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:01 schreef Ceetje.. het volgende:
Hebben ze zich opgedirkt omdat ze op TV komen ofzo?
Lekker laten zitten nog een dagquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ze zaten al helemaal klaar voor de laaifshow.
Is dit filmpje.quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:04 schreef Ceetje.. het volgende:
leuk zo'n close up van een kachel in de regen
Incassobureau "Binnen Zonder Kloppen" lijkt me ook wel iets voor hem.quote:
Ze dachten dat het al tijd was voor de live show dus nu zijn ze moequote:Op donderdag 7 januari 2021 20:03 schreef diditje64 het volgende:
Ik kijk even niet een iedereen is chagrijnig of slaapt. Watskebeurt?
hoe gekker hoe beterquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Els: "Ik hoop niet dat ze vandaag nog gekke dingen gaan doen".
Keep on dreaming.
Dat is een andere grote vriend .Eef Hoos.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Incassobureau "Binnen Zonder Kloppen" lijkt me ook wel iets voor hem.
Check het topicquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:06 schreef Ceetje.. het volgende:
Effe off topic. Ik probeer net dus die live streams van videoland op m'n tv te kijken.
Kan ik ze nergens vinden op heel videoland niet. Ook niet via de zoekfunctie.Meer mensen last van?
Yup... lukt mij ook nietquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:06 schreef Ceetje.. het volgende:
Effe off topic. Ik probeer net dus die live streams van videoland op m'n tv te kijken.
Kan ik ze nergens vinden op heel videoland niet. Ook niet via de zoekfunctie.Meer mensen last van?
Er is net een nieuwe update geweest. Tenminste voor mijn LG. Dan staan ze in het derde regeltje of vierde.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:06 schreef Ceetje.. het volgende:
Alles wel met je en liefde? En win je nog steeds Tekenen met Tonja?quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Els: "Ik hoop niet dat ze vandaag nog gekke dingen gaan doen".
Keep on dreaming.
https://www.videoland.com(...)Big%20Brother/replayquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:06 schreef Ceetje.. het volgende:
En drankquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zonder gekheid, er moeten minimaal nog 4 tot 6 man bij hoor.
Je hoeft niet te kijken.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:08 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Dat zitten,hangen of liggen vind ik niets . Je kijkt naar mensen die niets doen. Dat is toch saai.
En drugs.quote:
Preciesquote:
Bommen Eefiequote:Op donderdag 7 januari 2021 20:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is een andere grote vriend .Eef Hoos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |