quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:06 schreef Caland het volgende:
[..]
In die contreien snapt men nog niet zo goed wat internet precies is.
Een bijzonder tijdstip, maar ik doe gewoon met je mee.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:00 schreef Caland het volgende:
Tiet voor koffie
@:ggmm @:jojoortje @:buitendam
Bijzonder tijdstip.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een bijzonder tijdstip, maar ik doe gewoon met je mee.
Wat een ondeugend tijdstip.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou, het tijdstip zou ik niet ondeugend willen noemen. ECHTER deze doppio is dat wel degelijk!quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Sushi.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Pics van je moeder?quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:30 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet zometeen bij mijn moeder
Agv
Laat je niet gek maken ouwe reus.quote:
MEN VATTE ZE NIE @Lenny_Leonardquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken ouwe reus.
Je hebt al genoeg te verduren gehad deze week.
nou nou nouquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:zipportal
Deze fluitketel bedoelt "raar tijdstip" natuurlijk.
Die komt pas weer terug als bitcoin 40.000 is.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:46 schreef Wereldgozer het volgende:
Erg mooi dat de sympathieke Elon kwal Jeff heeft ingehaald @:atypisch
Rijst/kip/boontjesquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Tot straks makkerquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:17 schreef aTypisch het volgende:
ik post pas weer op FOK! bij een bitcoin prijs van $40.000
@:el-stinho tot snel
Elon de goatquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:46 schreef Wereldgozer het volgende:
Erg mooi dat de sympathieke Elon kwal Jeff heeft ingehaald @:atypisch
Praat gewoon normaal.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
MEN VATTE ZE NIE @:lenny_leonard
Ik ga maar even een ontdeugend uurtje sporten nu @:ggmm @:onlogisch @:buitendam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |