Yep... deel 1 was fout van mij.quote:Op donderdag 7 januari 2021 02:00 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Zij was daar toen nog geen onderdeel van. Het was nog geen groepering zoals het later werd. Ik hou ervan om running mates te voorspellen en ik heb haar toen goed voorspelt. Zij was destijds de meest populaire gouverneur van de VS en ze had opgetreden tegen fraude. Ze was bovendien een vrouw en haar man kwam uit een minderheidsgroep. Op papier was ze een prima keuze.
mooie statement, goed gezegdquote:
Mag toch hopen dat ze die hele zaal hebben ontsmetquote:Op donderdag 7 januari 2021 02:09 schreef Dutch_view het volgende:
Een paar uur geleden zat er nog een vieze MAGA yank op die stoel van Pence
En nu heb ik dus zin in een broodje knakworst...quote:Op donderdag 7 januari 2021 02:11 schreef Szura het volgende:
Hoe kun je toch stemmen op deze waardeloze spreker met het charisma van een broodje knakworst?
Op papier was ze prima, maar McCain had haar duidelijk beter moeten doorlichten. Ze was niet de beste keuze die hij had kunnen maken.quote:Op donderdag 7 januari 2021 02:08 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Yep... deel 1 was fout van mij.
Voor de rest: OK... let's agree to disagree.
Kalm aan.quote:Op donderdag 7 januari 2021 02:11 schreef Szura het volgende:
Hoe kun je toch stemmen op deze waardeloze spreker met het charisma van een broodje knakworst?
Ik ook maar bijna al m’n eten is opquote:Op donderdag 7 januari 2021 02:12 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
En nu heb ik dus zin in een broodje knakworst...
Voor iemand die meerent met de fascistische horden heb ik geen respect.quote:
Ja van Schumer val je ook in slaapquote:Op donderdag 7 januari 2021 02:13 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Kalm aan.
Tot nu toe is alles wat hij zegt 180 graden tegengesteld aan wat zijn baasje vanmiddag heeft gezegd. Ik vind dat wel prima.
Voor de rest: helaas zijn zowat al de prominente figuren in de USA-politiek van veel te hoge leeftijd.
Dat herken ik wel. Zowel vreten als drank: gone.quote:Op donderdag 7 januari 2021 02:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik ook maar bijna al m’n eten is op
Die kun je toch altijd nog oppakken? Ik denk dat al die malloten gewoon hun mobiele telefoon bij zich hadden. Die hebben ontzettend veel sporen achtergelaten.quote:Op donderdag 7 januari 2021 02:12 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
WTF zit hier achter. Lijkt wel sabotage joh.
Eerst zien dat dit voor die meute gevolgen gaat hebben.quote:Op donderdag 7 januari 2021 02:15 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Die kun je toch altijd nog oppakken? Ik denk dat al die malloten gewoon hun mobiele telefoon bij zich hadden. Die hebben ontzettend veel sporen achtergelaten.
Hou je ons wel op de hoogte?quote:Op donderdag 7 januari 2021 02:14 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat herken ik wel. Zowel vreten als drank: gone.
Ik ga protesteren. Verdomme.
Hier is geen avondklok. Wie doet me wat?
quote:Op donderdag 7 januari 2021 02:18 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een duif op het balkon uitgescholden.
Justitie en politie zijn veel te soft daar.quote:Op donderdag 7 januari 2021 02:17 schreef svann het volgende:
[..]
Eerst zien dat dit voor die meute gevolgen gaat hebben.
Hooguit voor een enkeling.
Schavuiten.quote:Op donderdag 7 januari 2021 02:19 schreef DonDruiper het volgende:
"Goons and Thugs"
Wat een heerlijke woorden om uit te spreken.
Nee wacht: doerakken.quote:
Toen ze begonnen was het best relaxt hoor. Was het zowaar even 2 minuten eens met McConnell voordat hij weer tergend hypocriet begon te babbelen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 02:20 schreef Dutch_view het volgende:
Het gaat er wel wat rustiger aan toe in vergelijking met 19u gisteravond toen ze begonnen
Geeft iig veel van de Republikeinen een goede gelegenheid om te breken met de Trump-gekte.quote:Op donderdag 7 januari 2021 02:20 schreef Dutch_view het volgende:
Het gaat er wel wat rustiger aan toe in vergelijking met 19u gisteravond toen ze begonnen
Het is rapalje!quote:
Ik heb de reacties op Donald jr.'s tweet voor een deel doorgenomen: ongelooflijk veel mensen die 100 procent overtuigd zijn: hier zat GEEN ENKELE Trump-supporter bij. Alleen maar leftish bastards and Antifa uhhh... schorriemorrie.quote:Op donderdag 7 januari 2021 02:21 schreef crystal_meth het volgende:
Op Fox (Tucker?) gaat het weer over Antifa instigators...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |