Dat zou nog wel eens interessant kunnen worden dan, want een deel van die panden was origineel van hout....quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:06 schreef Jojoke het volgende:
Ik zie die relschoppers er nog wel voor aan dat ze de boel in de hens steken.
https://www.aoc.gov/explore-capitol-campus/capitol-hill-factsquote:What material is the U.S. Capitol made of?
The original building, completed in 1826, was made of brick clad in sandstone. The north and south wings and connecting corridors added in the mid 19th century and the replica of the East Front constructed in the 20th century are made of brick clad in marble; the dome is made of 8,909,200 pounds of cast iron.
Ik moet voortdurend aan Mac en Charlie denken van It's Always Sunny in Philadelphiaquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Als je verwacht had bij een cosplay evenement aan te sluiten...
Er komt nog een prequel.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:22 schreef Rianne84 het volgende:
Slechte film dit, komt er nog een ontknoping?
Bruce Willis, Kiefer Sutherland en Gerard Butler zijn onderweg.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:22 schreef Rianne84 het volgende:
Slechte film dit, komt er nog een ontknoping?
Niet vragen of ze op willen zouten uit het huis van de democratie, nee.... of ze rustig willen blijven.quote:
Beter zegt ie ze gewoon op te rotten....quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:16 schreef Puddington het volgende:
[..]
Sure, "stand back and by" Donald. Flikkerstraal toch een heel eind op.
Oh kut, explosie incoming.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Bruce Willis, Kiefer Sutherland en Gerard Butler zijn onderweg.
En inderdaad, 'of ze rustig willen blijven'. Hij suggereert dus ook dat ze nu rustig zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet vragen of ze op willen zouten uit het huis van de democratie, nee.... of ze rustig willen blijven.
In feite stelt hij simpelweg dat ze daar prima aanwezig kunnen blijven als ze maar niets kapotmaken.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En inderdaad, 'of ze rustig willen blijven'. Hij suggereert dus ook dat ze nu rustig zijn.
Blijkbaar niet, ongelooflijk.quote:
Dit is precies wie ze zijn, altijd zijn geweest en altijd zullen blijvenquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
acting like the other side?
Volgens mij zijn ze van zijn eigen side vooral van het rellen
Tja, normaal zou je denken dit scenario gaat te ver. Maar niks is te gek nu. Kan zomaar dat ze bv de boel in de hens steken straks.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:24 schreef franklop het volgende:
Als je die mensen met tassen naar binnen ziet gaan... weten wij veel wat er nog kan gebeuren
Ik zie vredelievende protesters...quote:
Die gasten horen daar helemaal niet te zijn, mafkees.quote:
Schiet dat smerige volk alsjeblieft af. Inclusief de baas.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kan hier echt wel om janken hoor. Godver
"Great people"quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:26 schreef Bluesdude het volgende:
Trump moet mensen oproepen weg te gaan. Back home
En waarschuwen dat de Nationale Garde er aan komt.
Ik hoorde van Pelosiquote:
Het is een coup. En trump moet natuurlijk aangeklaagd worden ivm landverraad, terrorismequote:Op woensdag 6 januari 2021 21:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
CNN spreekt nu dus over een coup onder leiding van Trump en zijn aanhangers, bij monde van oa. Jake Tapper.
Zit je nou verdorie weer naar beelden van Woodstock te kijken, ouwe hippie?quote:
Tyf jij lekker een teringeind op, zielig mannetjequote:
Weet ik, maar ze lopen gewoon rond...quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die gasten horen daar helemaal niet te zijn, mafkees.
Ik zag oproerkraaiers met politie die met hekken terrein vrij probeerde te maken vechten en de hekken wegrukken.quote:
Precies... nu loopt de andere kant te klagen dat er niet ingegrepen wordt...quote:
Heel wat vredelievender dan de zogenaamd vredelievende 'protesten' van BLM.quote:
Ze verstoren het democratische proces.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:28 schreef Bocaj het volgende:
Weet ik, maar ze lopen gewoon rond...
Ze zullen vast wel weggestuurd worden...
Niet van onderaf.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:29 schreef mootie het volgende:
Die trap kun je toch vrij makkelijk schoonvegen?
Ben jij wel goed bij je hoofd? Vredelievend serieus?quote:
die glaszetter snel weer herstellen, gaat straks weer een stok doorheenquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:29 schreef Nielsch het volgende:
Hele tijd datzelfde raam dat kapot gemaakt wordt...
je bent vergeten dat ze een eigen staat uitgeroepen hebben?quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:28 schreef svann het volgende:
[..]
Die zijn harder aangepakt dan deze lui die het democratische proces verstoren.
Als dit geen coup is, wat is het dan wel?quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:30 schreef svann het volgende:
[..]
Ze verstoren het democratische proces.
Vind jij dit acceptabel?
Die leven buiten op straat, dat mag.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:29 schreef Bocaj het volgende:
Precies... nu loopt de andere kant te klagen dat er niet ingegrepen wordt...
Een coup heeft de steun van een van de staatsinstituties nodig. Daar is geen sprake van. Dit is terrorisme.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:31 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Als dit geen coup is, wat is het dan wel?
Ik zei al eerder, het land is boos... en men luistert niet naar het volk...quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:30 schreef svann het volgende:
[..]
Ze verstoren het democratische proces.
Vind jij dit acceptabel?
ISIS is ook boos, ook maar naar hen luisteren dan?quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik zei al eerder, het land is boos... en men luistert niet naar het volk...
En die stijger kun je ook vrij goed omtrekken volgens mij.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:29 schreef mootie het volgende:
Die trap kun je toch vrij makkelijk schoonvegen?
Zat ik ook al over na te denken ja. Mag wel heel erg goed beveiligd worden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:30 schreef capricia het volgende:
Dat er binnen ook gewoon iemand neergeschoten is.![]()
Gaat een lekkere inauguratie worden straks.
nee, een opstand of een revoltequote:Op woensdag 6 januari 2021 21:32 schreef Confetti het volgende:
[..]
Een coup heeft de steun van een van de staatsinstituties nodig. Daar is geen sprake van. Dit is terrorisme.
Nee, dat is hij niet! Nooit geweest ook.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:30 schreef Olga het volgende:
[..]
Ben jij wel goed bij je hoofd? Vredelievend serieus?
quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:32 schreef Confetti het volgende:
[..]
Een coup heeft de steun van een van de staatsinstituties nodig. Daar is geen sprake van. Dit is terrorisme.
Laten we het hopenquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:32 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ook jij bent deel van het woekerende kanker.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:32 schreef Bocaj het volgende:
quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je onderhandelt niet met terroristen, sneuaap.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Een deel van het land. Een groter deel is helemaal tevreden met de uitslag. En als Trump zich als een vent had gedragen was dit niet gebeurd.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou nou nouquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Gelukkig een Trumpanzee. Not so sad.
"het land" heeft juist een nieuwe president verkozen. En een klein groepje terroristen is ook niet "het volk".quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Coup is met steun vh leger. Dat kunnen deze "demonstranten" wel vergeten.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:31 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Als dit geen coup is, wat is het dan wel?
Daar zijn verkiezingen voor. En die heeft biden met ruime meerderheid gewonnen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Boeiend oude media.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
De NOS was al live, maar dus een extra programmering om 22.30u.
Ik reken er niet op.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:35 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik ben benieuwd of dit een aantal Senatoren er toe kan aanzetten te stoppen met het ondersteunen van dat debiele nepprotest.
ik weet dat dit geen zin gaat hebben, maar er wordt toch naar het volk geluisterdquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het volk heeft Biden gekozen. De rellende minderheid is niet het volk.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je kunt protest aantekenen zonder het formeel op papier te zetten bv. Dan heb je niet die 2 uur beraad.quote:
Met wat potten en pannen slaan bij het torentje, low energy protestje wel vergeleken met wat er nu in Amerika gaande isquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:35 schreef hjansen82 het volgende:
Dan mogen we wel blij zijn dat we in Nederland leven. Hier zijn de mensen ook boos. Eerst de zorg kapot bezuinigen en nu in lockdown vanwege te weinig capaciteit. Maar hier loopt het gelukkig niet snel uit de hand..
Waarom zou dat nodig zijn? Worden er gebouwen in de fik gestoken zoals in de zomer?quote:
Arm kind.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:36 schreef Melleyn het volgende:
Leek op die stretcher wel of die neergeschoten vrouw een zwangerschapsbroek aan had.. hoop niet dat ze echt zwanger is.
Niet ingrijpen en niet de orde handhaven is ook een vorm van steun.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Coup is met steun vh leger. Dat kunnen deze "demonstranten" wel vergeten.
Aan de andere kant: Als dat de ouders zijn waar je mee op moeten groeien..quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:36 schreef Melleyn het volgende:
Leek op die stretcher wel of die neergeschoten vrouw een zwangerschapsbroek aan had.. hoop niet dat ze echt zwanger is.
Men luisterde prima naar het volk, er zijn net de best gecontroleerde verkiezingen ooit geweest.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:32 schreef Bocaj het volgende:
Jouw volk, ons land, jouw fuhrerquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Is de usa, die is gewoon viesdikquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:36 schreef Melleyn het volgende:
Nou ja, politici worden hier ook in toenemende mate bedreigd en lastig gevallen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:35 schreef hjansen82 het volgende:
Dan mogen we wel blij zijn dat we in Nederland leven. Hier zijn de mensen ook boos. Eerst de zorg kapot bezuinigen en nu in lockdown vanwege te weinig capaciteit. Maar hier loopt het gelukkig niet snel uit de hand..
Het leger staat niet achter Trumpquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet ingrijpen en niet de orde handhaven is ook een vorm van steun.
In dat filmpje is ook iemand te zien met een aanvalswapen. Kan me voorstellen dat daarop gereageerd is door de beveiliging.quote:
Er worden overduidelijk dingen vernield.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Waarom zou dat nodig zijn? Worden er gebouwen in de fik gestoken zoals in de zomer?
Die redenatie kon je niet volgen toen het over BLM ging maar nu ineens welquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dan zou ze nog dommer zijn dan de andere idioten daarquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:36 schreef Melleyn het volgende:
Die vreesde oprecht voor het leven van z'n schoonmoeder denk ik...quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:37 schreef JohnBercow het volgende:
Heeft Jinek Michiel Vos al geboekt voor vanavond?
Wie gaat er bovendien hoogzwanger het Capitool bestormen?quote:
We gaan ook veel te soft om met dat soort schijtvolkquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, politici worden hier ook in toenemende mate bedreigd en lastig gevallen.
Niet heel gek natuurlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die vreesde oprecht voor het leven van z'n schoonmoeder denk ik...
Waarom niet? Totaal geschift die lui, dus waarom niet?quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wie gaat er bovendien hoogzwanger het Capitool bestormen?
Extra dom van haar dan. Had je met je zwangere pens maar niet moeten bedenken dat het een goed idee was om het capitool te bestormen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:36 schreef Melleyn het volgende:
OANN bericht dus gewoon niet over de huidige situatie.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:38 schreef heywoodu het volgende:
https://www.oann.com/
[ afbeelding ]
Weinig aan de hand verder, zo te zien!
Op zich wel waar jaquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
We gaan ook veel te soft om met dat soort schijtvolk
Glaszettersbedrijf is onderweg.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:37 schreef Nielsch het volgende:
Nu weten we wel dat dat raam stuk is. Nieuwe actie wil ik zien!
Werd een gewelddadige coup gepleegd in de zomer?quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:37 schreef chroestjov het volgende:
Waarom zou dat nodig zijn? Worden er gebouwen in de fik gestoken zoals in de zomer?
Nouja hoogzwanger zou ik het ook weer niet willen noemen. Maar ja Trump supporters zijn niet de meest intelligente mensen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Van mij mag hij het gewoon terroristen noemen. Wie weet wat ze gedaan hadden al zij nog in de zaal waren geweest.....quote:
Die teringbende mogen ze lekker houden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:41 schreef svann het volgende:
Deze democratie willen ze uitdragen over de wereld?
Zal wel tot de orde worden geroepen door Trumpquote:
fuck op , zak stront dat je bentquote:
Er zijn hier heel wat mensen die Van Haga serieus nemen. Die mensen kan je ook alles laten doen hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:35 schreef hjansen82 het volgende:
Ik zit nu te kijken naar een foto van een man die met ontblote borst en een bondmuts met hoornen op de zetel van de speaker van het huis staat. Dat iemand hoogzwanger het capitool zou bestormen is vandaag niet zo bijzonder hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar kan ik dan wel om lachen. Fox, you reap what you sowquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:42 schreef Dutch_view het volgende:
FOX tv verslaggever wordt live achtervolgd door Trump supporters
Welkom in dit topic Olga, ik zie dat je kennis hebt gemaakt met Bocaj.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:30 schreef Olga het volgende:
[..]
Ben jij wel goed bij je hoofd? Vredelievend serieus?
Je moet wat he als je geen abortus mag van je Fuhrerquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:41 schreef svann het volgende:
Alleen als het ergens naar olie stinktquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:41 schreef svann het volgende:
D.C. eenheden wachten op het telefoontje van Trump voor instructies. Maar het blijft stil...quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:42 schreef TjjWester het volgende:
Toch gek dat een arrestatieteam uit Virginia moet komen, ik weet het ligt vlakbij.
Je zou toch denken dat een belangerijke stad als D.C eenheden binnen de eigen grenzen heeft.
Je weet toch dat DC niet bepaald een plek is waar normaliter grote politiemacht rondlopen?quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:42 schreef TjjWester het volgende:
Toch gek dat een arrestatieteam uit Virginia moet komen, ik weet het ligt vlakbij.
Je zou toch denken dat een belangerijke stad als D.C eenheden binnen de eigen grenzen heeft.
Thierry is gekkie 0.03quote:
Echt waar. wat ziek.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:41 schreef Nielsch het volgende:
Rick Santorum komt t even goedpraten bij CNN
Of Donaldquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Al die idioten die nu stoer rondlopen in die zaal staan wel goed op beeld. Ik ga ervan uit dat die binnenkort Bubba kunnen begroeten, toch?
Gisteren had ik een posting als deze nog als cynisch afgedaan. Vandaag niet.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:43 schreef monkyyy het volgende:
Al reacties hierop van politici uit ons prachtige, superieure, vaderland?
Die wonen allemaal duizenden kilometers verderopquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:44 schreef VacaLoca het volgende:
Het valt nog mee met nieuwe aanwas en extremere groeperingen. Wegen afgesloten?
Het doet mij denken aan een stel pubers die een verzetje willen. Geen idee van wat ze precies gaan doen en vooral veel lollige foto’s maken.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:42 schreef byah het volgende:
Maar het is volgens mij niet heel erg gewelddadig allemaal, ik denk dat ze er straks wel klaar mee zijn.
En ik ook wel, CNN heeft ook geen nieuwe beelden meer
Ik geloof dat een half uurtje geleden iemand op NBC zei: al die lui die vandaag zonder check of toestemming het Capitool hebben betreden, hebben een 'federal crime' gepleegd. Word je daarvoor gepakt en veroordeeld, dan blijft je dat je leven lang achtervolgen. En er zijn er al heel wat herkenbaar op de foto gezet, vooral door hun eigen vrinden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Al die idioten die nu stoer rondlopen in die zaal staan wel goed op beeld. Ik ga ervan uit dat die binnenkort Bubba kunnen begroeten, toch?
Ik lurk al vele topics lang en kwam hem dan tegen. Maar nu kon ik me even niet inhoudenquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Welkom in dit topic Olga, ik zie dat je kennis hebt gemaakt met Bocaj.
Nou ja, eruit zien als een idioot is nog wat anders dan met een kind in je buik op Amerikaanse agenten afstormen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:43 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik zit nu te kijken naar een foto van een man die met ontblote borst en een bondmuts met hoornen op de zetel van de speaker van het huis staat. Dat iemand hoogzwanger het capitool zou bestormen is vandaag niet zo bijzonder hoor.![]()
Hoezo niet?? DC huisvestigt belangerijke gebouwen en personen, inclusief misschien wel de machtigste man ter wereld. Ik weet dat de police de president niet beschermd, no worries.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:44 schreef klappernootopreis het volgende:
J
[..]
Je weet toch dat DC niet bepaald een plek is waar normaliter grote politiemacht rondlopen?
Hm, maar ze stemmen op Biden en Democraten. Lastig lastig. Mischien moeten deze boze mensen gewoon volwassen worden en accepteren dat ze een loser steunen?quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Onze eigen idioot moet ook wat zeggen. Baudet is ook helemaal padje afquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:45 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
They have no power there.
Ze mogen blij zijn als dit niet hun laatste dag blijkt te zijn. Gevaarlijk spel.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:43 schreef Pleun2011 het volgende:
WLM toch?quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:48 schreef monkyyy het volgende:
Pence zei dat alle binnendringers vervolgd zullen worden (bron Nieuwsuur)
🤣quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:48 schreef westwoodblvd het volgende:
Was het nog maar 2020. Dat was zo'n lekker rustig jaar.
Hey! Toch een beetje een COR-gevoel hier.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:48 schreef Unmountable het volgende:
Misschien zijn al die mensen wel op zoek naar een eiersnijder omdat alle winkels dicht zijn?
Zijn ook tweets vanquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:48 schreef monkyyy het volgende:
Pence zei dat alle binnendringers vervolgd zullen worden (bron Nieuwsuur)
Iedereen trolt Amerika de moederquote:
WLM? Windows Live Mail? watquote:
Conway en Michael Cohen hebben gewaarschuwd hiervoor sinds en daarvoor 3 november..quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit had ik ook weer niet verwacht wow
Al zeggen ze hier wel een dat Fvd en PVV referenties een mantra van me is, bevestigd dit natuurlijk wel mijn punt.quote:
Aaahhhquote:
leolinedance en zijn eieresnijders vd Action. Die de Action niet heeftquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:49 schreef Salina het volgende:
[..]
Hey! Toch een beetje een COR-gevoel hier.
Tja veel te laat en duurt veel te lang.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:51 schreef Hexagon het volgende:
De national guard uit zowel Maryland als Virginia zijn onderweg
quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:51 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Zo kom je wel makkelijk binnen ja.
Haha, hier zullen ze van genieten in Turkije.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Iedereen trolt Amerika de moeder
Droevig hoe snel dat land is afgegleden
Kweenie.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:48 schreef Hexagon het volgende:
Kunnen ze de vergadering niet voortzetten in Fort Knox.
Mijn excusesquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:52 schreef Tijger_m het volgende:
[modbreak]Hou het wel civiel hier, aub, er zijn al een flink aantal posts hier over de schreef gegaan[/modbreak]
Ach zo worden ze moequote:Op woensdag 6 januari 2021 21:52 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Tja veel te laat en duurt veel te lang.
Of op z'n minst heel diep verstopt in de onderste lade van de Resolute desk.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:53 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
En zijn telefoon heeft hij uitgezet, hoorde ik.
Waar is het oproepen?quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:52 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Oproepen voor een coup. Dat lijkt me strafbaar.
Lying Ted schijnt er iets mee te maken te hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:53 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Kweenie.
Daar sliep JFK de nacht voordat-ie werd neergelegd... ik zou daar niet rustig zitten.
Vraag van de dag: who killed JFK?
Moi excusequote:Op woensdag 6 januari 2021 21:52 schreef Tijger_m het volgende:
[modbreak]Hou het wel civiel hier, aub, er zijn al een flink aantal posts hier over de schreef gegaan[/modbreak]
Had daar toch een iets ander beeld bij.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:53 schreef Bluesdude het volgende:
Toch interessant al die Law&Order goppies zo te zien.
Eerlijk gezegd had ik het ook verwacht, je hebt stiekem de hoop dat het mee zal vallen maar aangezien we Trump 4 jaar lang bezig hebben gezien, was dit gewoon onvermijdelijk.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Conway en Michael Cohen hebben gewaarschuwd hiervoor sinds en daarvoor 3 november..
Althans” het wordt nog erger “ ...
Binnenkort lekker zeepje rapen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:55 schreef Dutch_view het volgende:
haha die vent hangt lekker in de bureaustoel van nancy
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |