Dat zou nog wel eens interessant kunnen worden dan, want een deel van die panden was origineel van hout....quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:06 schreef Jojoke het volgende:
Ik zie die relschoppers er nog wel voor aan dat ze de boel in de hens steken.
https://www.aoc.gov/explore-capitol-campus/capitol-hill-factsquote:What material is the U.S. Capitol made of?
The original building, completed in 1826, was made of brick clad in sandstone. The north and south wings and connecting corridors added in the mid 19th century and the replica of the East Front constructed in the 20th century are made of brick clad in marble; the dome is made of 8,909,200 pounds of cast iron.
Ik moet voortdurend aan Mac en Charlie denken van It's Always Sunny in Philadelphiaquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Als je verwacht had bij een cosplay evenement aan te sluiten...
Er komt nog een prequel.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:22 schreef Rianne84 het volgende:
Slechte film dit, komt er nog een ontknoping?
Bruce Willis, Kiefer Sutherland en Gerard Butler zijn onderweg.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:22 schreef Rianne84 het volgende:
Slechte film dit, komt er nog een ontknoping?
Niet vragen of ze op willen zouten uit het huis van de democratie, nee.... of ze rustig willen blijven.quote:
Beter zegt ie ze gewoon op te rotten....quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:16 schreef Puddington het volgende:
[..]
Sure, "stand back and by" Donald. Flikkerstraal toch een heel eind op.
Oh kut, explosie incoming.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Bruce Willis, Kiefer Sutherland en Gerard Butler zijn onderweg.
En inderdaad, 'of ze rustig willen blijven'. Hij suggereert dus ook dat ze nu rustig zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet vragen of ze op willen zouten uit het huis van de democratie, nee.... of ze rustig willen blijven.
In feite stelt hij simpelweg dat ze daar prima aanwezig kunnen blijven als ze maar niets kapotmaken.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En inderdaad, 'of ze rustig willen blijven'. Hij suggereert dus ook dat ze nu rustig zijn.
Blijkbaar niet, ongelooflijk.quote:
Dit is precies wie ze zijn, altijd zijn geweest en altijd zullen blijvenquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
acting like the other side?
Volgens mij zijn ze van zijn eigen side vooral van het rellen
Tja, normaal zou je denken dit scenario gaat te ver. Maar niks is te gek nu. Kan zomaar dat ze bv de boel in de hens steken straks.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:24 schreef franklop het volgende:
Als je die mensen met tassen naar binnen ziet gaan... weten wij veel wat er nog kan gebeuren
Ik zie vredelievende protesters...quote:
Die gasten horen daar helemaal niet te zijn, mafkees.quote:
Schiet dat smerige volk alsjeblieft af. Inclusief de baas.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kan hier echt wel om janken hoor. Godver
"Great people"quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:26 schreef Bluesdude het volgende:
Trump moet mensen oproepen weg te gaan. Back home
En waarschuwen dat de Nationale Garde er aan komt.
Ik hoorde van Pelosiquote:
Het is een coup. En trump moet natuurlijk aangeklaagd worden ivm landverraad, terrorismequote:Op woensdag 6 januari 2021 21:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
CNN spreekt nu dus over een coup onder leiding van Trump en zijn aanhangers, bij monde van oa. Jake Tapper.
Zit je nou verdorie weer naar beelden van Woodstock te kijken, ouwe hippie?quote:
Tyf jij lekker een teringeind op, zielig mannetjequote:
Weet ik, maar ze lopen gewoon rond...quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die gasten horen daar helemaal niet te zijn, mafkees.
Ik zag oproerkraaiers met politie die met hekken terrein vrij probeerde te maken vechten en de hekken wegrukken.quote:
Precies... nu loopt de andere kant te klagen dat er niet ingegrepen wordt...quote:
Heel wat vredelievender dan de zogenaamd vredelievende 'protesten' van BLM.quote:
Ze verstoren het democratische proces.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:28 schreef Bocaj het volgende:
Weet ik, maar ze lopen gewoon rond...
Ze zullen vast wel weggestuurd worden...
Niet van onderaf.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:29 schreef mootie het volgende:
Die trap kun je toch vrij makkelijk schoonvegen?
Ben jij wel goed bij je hoofd? Vredelievend serieus?quote:
die glaszetter snel weer herstellen, gaat straks weer een stok doorheenquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:29 schreef Nielsch het volgende:
Hele tijd datzelfde raam dat kapot gemaakt wordt...
je bent vergeten dat ze een eigen staat uitgeroepen hebben?quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:28 schreef svann het volgende:
[..]
Die zijn harder aangepakt dan deze lui die het democratische proces verstoren.
Als dit geen coup is, wat is het dan wel?quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:30 schreef svann het volgende:
[..]
Ze verstoren het democratische proces.
Vind jij dit acceptabel?
Die leven buiten op straat, dat mag.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:29 schreef Bocaj het volgende:
Precies... nu loopt de andere kant te klagen dat er niet ingegrepen wordt...
Een coup heeft de steun van een van de staatsinstituties nodig. Daar is geen sprake van. Dit is terrorisme.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:31 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Als dit geen coup is, wat is het dan wel?
Ik zei al eerder, het land is boos... en men luistert niet naar het volk...quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:30 schreef svann het volgende:
[..]
Ze verstoren het democratische proces.
Vind jij dit acceptabel?
ISIS is ook boos, ook maar naar hen luisteren dan?quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik zei al eerder, het land is boos... en men luistert niet naar het volk...
En die stijger kun je ook vrij goed omtrekken volgens mij.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:29 schreef mootie het volgende:
Die trap kun je toch vrij makkelijk schoonvegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |