Hopelijk wel, denk dat het wel ter sprake komt in de volgende meeting, als het Capitol er nog staat na vanavond.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:11 schreef DaMart het volgende:
Zouden ze Trump nu niet versneld kunnen afzetten wegens aanzetten tot terreur?
25th amendementquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:11 schreef DaMart het volgende:
Maar past wel helemaal bij de stijl van het verlies niet erkennen tot er echt de pleuris uitbreekt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het is nog treuriger dat president Trump zijn aanhang niet oproept naar huis te gaan.
Die zijn onderweg naar the White House om de grootste terrorist eruit te trekkenquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:11 schreef Chia het volgende:
Maar hoe zit het nu met die National Guard dan? Behalve dan dat ze onderweg zouden zijn, want dat is al een poosje zo.
Er zijn al lieden die morgen de impeachment willen opstartenquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:11 schreef DaMart het volgende:
Je snapt mijn post heus welquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
1) Wat kan er dan verkeerd opgevat worden?
2) Net zeg je dat die lui er toch niet naar luisteren.
De laatste tranenquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:12 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
We spreken elkaar wel over een paar jaar. Als hij die uberhaupt haalt.
Het is allemaal de schuld van Big Brotherquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:14 schreef Jimbo het volgende:
godverdomme wat doet fok het weer kut nu er meer dan 10 gebruikers in een topic zitten
Tijdens de Top 2000 had ik nergens last van hoor, dus daar ligt het niet aan.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:14 schreef Jimbo het volgende:
godverdomme wat doet fok het weer kut nu er meer dan 10 gebruikers in een topic zitten
Met kleine handjes lijkt alles wat je vastpakt grootquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:13 schreef BrandX het volgende:
Trump zit nu met een klein stijfje voor de buis gekluistert.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:14 schreef Fugue het volgende:
[..]
Met kleine handjes lijkt alles wat je vastpakt groot
Echt hè.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het is nog treuriger dat president Trump zijn aanhang niet oproept naar huis te gaan.
ja! Pak ze!quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:14 schreef Chia het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Big Brother
The Boys Homelander style, yepquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:13 schreef BrandX het volgende:
Trump zit nu met een klein stijfje voor de buis gekluistert.
Zou me niets verbazen als ze hem moeten uitzettenquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:15 schreef summer2bird het volgende:
20 januari gaat prachtig worden zo te zien.
Ik hoop dat ze de aftreding gaan livestreamen
Ja, de vonken vlogen er niet van af.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:15 schreef butz0rs het volgende:
Goede speech van Biden. Maar ik snap nu wel waar Sleepy Joe nickname vandaan komt.
Denk je echt dat hij komt opdagen die dag?quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:15 schreef summer2bird het volgende:
Ik ook als je oranje en mentaal 11 bent en voor iedereen bijnamen gaat verzinnen die slimmer is dan jij.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:15 schreef butz0rs het volgende:
Goede speech van Biden. Maar ik snap nu wel waar Sleepy Joe nickname vandaan komt.
Lets hope so.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:15 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als ze hem moeten uitzetten
En daar ging wat wijnquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:14 schreef Fugue het volgende:
[..]
Benieuwd hoe ze hem met het vuilnis naar buiten kieperen als ie niet weg wilquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:15 schreef summer2bird het volgende:
Als hij dan niet al naar een ander land gevlucht isquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Denk je echt dat hij komt opdagen die dag?Die gaat stilletjes met tranende oogjes via de achterdeur weg
Alleen maar nog meer olie op het vuur door dat te zeggen johquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:14 schreef Fugue het volgende:
[..]
Bijna file daarquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:16 schreef R-woud93 het volgende:
Dat zijn veel blauwe lampjes, de tering
Maar dan miste je dit vanavond dus wel.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Het blijft toch jammer dat Trump niet nog een termijn in het WH kon gaan zitten. Dan hadden we nog 4 jaar een topshow gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus dems hebben nu alles behalve de rechtersquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
Senaat gaat nu iig naar democraten (wat er nog van over is).
Voor z'n leeftijd nog aardig fit.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:15 schreef butz0rs het volgende:
Trump?quote:
Klopt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:17 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dus dems hebben nu alles behalve de rechters
Dat is waar, maar als Ivanka niet had gewonnen in 2024 had het nog wel gekund.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar dan miste je dit vanavond dus wel.
Vuurpijlen hebben ook nog nooit voor gewonden gezorgd iddquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:17 schreef Skwish het volgende:
"Vuurpijlen in hun rugzakken" -> "bewapend"![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:17 schreef myShizzle het volgende:
Ik vond dit het minst leuke segment in deze verder geweldige komedieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zijn toch geen wapens?quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:17 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Vuurpijlen hebben ook nog nooit voor gewonden gezorgd idd
Afzetten bedoel jequote:Op woensdag 6 januari 2021 22:15 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als ze hem moeten uitzetten
Hoeft ook niet, hij voert zijn functie uit.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, de vonken vlogen er niet van af.
Behalve dat het voor de Amerikaanse bevolking weinig lol isquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Trump?
Voor de lol die het oplevert wel. Voor het serieuze vlak sinds de verkiezingen niet meer.
Een nieuwjaarswens?quote:
Wedden dat hij het niet gaat veroordelen maar het peaceful protestors noemtquote:
Hebben ze ook die tweede zetel gewonnen nu?quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
Senaat gaat nu iig naar democraten (wat er nog van over is).
quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Voor z'n leeftijd nog aardig fit.
Sport iedere ochtend, fietst regelmatig.
Op de 100 meter loopt hij Trump er dik uit (nu zou een kleuter dat nog kunnen maar toch).
Ja, dan is een ontbijtbord ook een wapen.quote:
Waarbij je er voor het gemak aan voorbij gaat dat de helft van die bevolking op hem gestemd heeft.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve dat het voor de Amerikaanse bevolking weinig lol is
allebei in Georgiaquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:18 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Hebben ze ook die tweede zetel gewonnen nu?
Werd tijdquote:
15 pogingen nodig een serieuze toon te behouden terwijl hij het stiekem prachtig vindt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:18 schreef myShizzle het volgende:
Oo
[..]
oooooohhhh spann0nt
Waaom taped; istie al onderweg naar Schotland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |