Ze lopen door the Capitol alsof ze in een museum hobbelen en nemen wat stukken mee naar huis.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is toch een leuke kandelaar voor in huis?
Bij twijfel, altijd Jezus!quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:57 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet van gekkigheid niet wat ik allemaal moet volgen
Zielig ditquote:
Het zijn geen aanhangers van Democraten he, dan moet je ze heel voorzichtig behandelen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze lopen door the Capitol alsof ze in een museum hobbelen en nemen wat stukken mee naar huis.
HÓE? Ik snap het oprecht niet, hoe zijn die lui bv niet eens in hun poten geschoten?
Ik zei nog voordat ze binnen waren, als ze binnen komen zal er wel geschoten worden...quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze lopen door the Capitol alsof ze in een museum hobbelen en nemen wat stukken mee naar huis.
HÓE? Ik snap het oprecht niet, hoe zijn die lui bv niet eens in hun poten geschoten?
Ja dit. Cnn en twitter #Capitol lezen en hier tegelijk is al niet te doen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:57 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet van gekkigheid niet wat ik allemaal moet volgen
Arme ziel, die wanhopige blikquote:
het zegt genoeg over de corruptheid van het politieapparaat daarquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zijn geen aanhangers van Democraten he, dan moet je ze heel voorzichtig behandelen.
?quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:57 schreef Dave het volgende:
Bom in hoofdkantoor Republikeinse partij?
Maar twee regeltjes voor "overig nieuws"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |