niet te tellenquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
hoeveel tieten voor het tietentopic zijn er geschoten?
quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:41 schreef Advocaat_ het volgende:
Stream tip
https://watchnewslive.tv/cnn-live-streaming/
?quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:41 schreef Advocaat_ het volgende:
Stream tip
Wasdâh??quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:41 schreef Advocaat_ het volgende:
Stream tip
Wat ben ik een idioot.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:44 schreef JACM het volgende:
Big Brother: klagen over een gevonden poezenhaar en weerwolven
USA: Capitol wordt bestormd
Amaiquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat ben ik een idioot.
"poezenhaar" hebben ze een huisdier dacht ik![]()
Maar je bedoeld iets anders
Oh ja, was ik bijna vergetenquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:41 schreef Advocaat_ het volgende:
Stream tip
aanslagen op 11 september 2001,quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:54 schreef JACM het volgende:
Meanwhile, Rubbycub bij Big Brother. Contrast kon niet groter zijn
Rustaghhhhh....Kalmte kan je redden...quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vermijd bewust het nieuws omdat ik er depressief van kom en jullie gaan het zelfs hier posten?Kan er een modje ingrijpen. Daar hebben we NWS of POL voor.
Ben wel boos ja
Ik heb maar één stream en daar is het erg saai...quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:06 schreef Mazikeen het volgende:
Welke stream is op dit moment boeiend? Kijk nu 1, maar daar is niks aan
Bij stream 1 puzzelen ze, en stream 2 rummikub.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb maar één stream en daar is het erg saai...
geenquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:06 schreef Mazikeen het volgende:
Beide volgens mij niet zoquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:06 schreef Mazikeen het volgende:
Dan mis ik dat allemaal...quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:07 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Bij stream 1 puzzelen ze, en stream 2 rummikub.
nee top
ja dit is best saaiquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:09 schreef suzi1 het volgende:
je kan gewoon beide streams het geluid aanzetten. zo rustig zijn ze
overdag zie je vaak 2 verschillende hoeken van dezelfde plek, dus dan is 1 geluid genoeg.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja dit is best saaiGaat het heel de dag zo?
tis spelletjes, weervolven, rummikutten, geouwehoer en af en toe het tak tak boem boem draaien draaien dansjequote:Op woensdag 6 januari 2021 21:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja dit is best saaiGaat het heel de dag zo?
Heb vage herinneringen maar zette big brother vroeger de bewoners vaker tegen elkaar op?quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tis spelletjes, weervolven, rummikutten, geouwehoer en af en toe het tak tak boem boem draaien draaien dansje
was het bij de vorige Big Brothers anders?
maar niet de eerste paar dagenquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb vage herinneringen maar zette big brother vroeger de bewoners vaker tegen elkaar op?
Herinner me dat er in de Belgische big brother een opdracht was dat iemand suiker moest verwisselen met zout ofzo
Drank is de oplossingquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tis spelletjes, weervolven, rummikutten, geouwehoer en af en toe het tak tak boem boem draaien draaien dansje
was het bij de vorige Big Brothers anders?
zo zou ik ook kijken met dat irriterende getik van ongeduldige theoquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die nathalie kan soms zo boos kijken
Getik? wat is hij aan het doenquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:19 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zo zou ik ook kijken met dat irriterende getik van ongeduldige theo
met zn rummiekutsteentjes op tafel aan t tikken als een zenuwe. heb jij geen geluid?quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Getik? wat is hij aan het doen
Ja, maar hoor het niet echt op de puzzelstreamquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:21 schreef suzi1 het volgende:
[..]
met zn rummiekutsteentjes op tafel aan t tikken als en zenuwe. heb jij geen geluid?
beter. ik heb beide streams geluid aan dus.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja, maar hoor het niet echt op de puzzelstream
Na het pindakaas mysterie in De Bus zijn ze daar heel terughoudend in, te gevaarlijkquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan toch allemaal veel leuker
Bewoner X naar de dagboek kamer:
Ik zie dat Bewoner Y, Z en A aan het puzzelen zijn. Saboteer hun puzzel door stukjes te verstoppen ....
Over enkele uren dan ongeloof dat er stukjes ontbreken
Man moest ik Big brother zijn...
Dat doen ze altijd in het begin en soms tot en met het eindequote:Op woensdag 6 januari 2021 21:37 schreef aswesleep het volgende:
Moet het saai zijn omdat het nu ook de televisie uitzending is?
quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:18 schreef Benny het volgende:
Nominaties:
Nathalie: Liese en Ziko
Thomas: Liese en Ziko
Nick: Els en Nathalie
Danielle: Liese en Ziko
Els: Ziko en Daniëlle
Jowi: Ziko en Liese
Ziko: Theo en Nathalie
Theo: Ziko en Liese
Liese: Theo en Nathalie
Genomineerd: Ziko en Liese
quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:18 schreef Benny het volgende:
Nominaties:
Mooi, Ziko eruit en verder!quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:18 schreef Benny het volgende:
Nominaties:
Hoe kom je hier? Niet via Videoland toch? Zie het al. Fok is traagquote:
Ik mis de stemmen van Noamiquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:18 schreef Benny het volgende:
Nominaties:
Ze had de challenge gewonnen, misschien daarmee te maken? zelf niet weg maar ook niet een ander weg mogen stemmen?quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou je het zegt, die heb ik niet voorbij zien komen.
Nee want Jowi heeft ook immuniteit maar mocht wel stemmen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:29 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ze had de challenge gewonnen, misschien daarmee te maken? zelf niet weg maar ook niet een ander weg mogen stemmen?
Ok, vreemd dan.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee want Jowi heeft ook immuniteit maar mocht wel stemmen.
CNN is weer fakenews en zwaar aan het overdrijven en verhaaltje erbij verzinnen, rellen afgelopen jaar waren vele malen ergerquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:32 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kijk naar CNN.Wat zijn de bewoners van BB dan onbetekenend...
![]()
Afijn, toch maar ff kijken en lezen of er iets is gebeurd...
oh dat wordt wel leuk dan als ze dat wetenquote:
naomi had toch een vrijstelling, immuniteit gewonnen tochquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou je het zegt, die heb ik niet voorbij zien komen.
Net al gekeken, vond het na de speech van Biden en Trump wel even mooi geweest.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:32 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kijk naar CNN.Wat zijn de bewoners van BB dan onbetekenend...
![]()
Afijn, toch maar ff kijken en lezen of er iets is gebeurd...
3 weken alleen in een kamertjequote:Op woensdag 6 januari 2021 22:37 schreef freaky40 het volgende:
Theo denkt er niemand naar huis gestuurd wordt. Mindfuck.
Dat dank ik ook, zal wel een twist komen.
Ja, in ene beseffen ze dat je gewoon de volgende week eruit kan gaan.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:38 schreef freaky40 het volgende:
Oh ze gaan vertellen wie wie gestemd heeft....wordt het toch nog gezellig.
Maar je stem bekend maken deden ze daar wel. Hopelijk doen ze dit hier ook. Misschien morgen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:40 schreef spapaars het volgende:
Als het gaat zoals het ging met Utopia, weet je dat de bewoners worden gemanipuleerd door BB.
Daarom geen nominaties op de livestreams.
Die kunnen toch niet slapen vannachtquote:
Precies.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:42 schreef zodeju het volgende:
Jowi is de enige die zegt dat hij op ze gestemd hebben......de rest houdt zijn mond.
Aha ze weten dus alleen wie op de bank zitten. Niet wie op wie heeft gestemd...?quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:42 schreef zodeju het volgende:
Jowi is de enige die zegt dat hij op ze gestemd hebben......de rest houdt zijn mond.
inderdaad die 2 alpha's moeten clashenquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
behoorlijke freggel op Theo zn bakkes
voor de kijkers links zg maar
. zikko moet blijven . lkkr vervelend
Die Theo laten ze echt niet gaan, het is de knuppel in de hoenderhok.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
behoorlijke freggel op Theo zn bakkes
voor de kijkers links zg maar
. zikko moet blijven . lkkr vervelend
quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:51 schreef freaky40 het volgende:
Begint wel een beetje op een soort 'indoor' Expeditie Robinson te lijken.
Hij is nog niet weg.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:52 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Prima vermaak dit. Bijna zonde dat ik Ziko weggestemd heb
Moet eerlijk zeggen dat het ook bijna niet te doen is......alle snurkers apart in een slaapkamer. Is voor de snurkers ook lekkerder want die durven straks niet eens in slaap te vallenquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:50 schreef Advocaat_ het volgende:
Theo zegt tegen Thomas maak je niet druk wij gaan ons niet aanpassen bij het slapen omdat wij snurken
Ik zag in de uitzending van vanavond dat hij zich er zo aan stoort dat hij oordopjes naar hem gooit
Geweldigquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:18 schreef Benny het volgende:
Nominaties:
die heeft immuniteit dus kan niet weggestemd worden en zal daarom ook niet hebben mogen stemmenquote:
helemaal para brotherquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:51 schreef waxmask het volgende:
wel erg oppervlakkige mensen nu, bij dgk had je wel meer slimmere gesprekken
Nee dat vooral niet neequote:
Geldt ook voor Thomas Jowie en die heeft ook gestemdquote:Op woensdag 6 januari 2021 22:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die heeft immuniteit dus kan niet weggestemd worden en zal daarom ook niet hebben mogen stemmen
Liese heeft toch een vriend?quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:57 schreef freaky40 het volgende:
Ze halen een toekomstig stelletje uit elkaar, ik zeg dat het nog niet klaar is voor die twee.
Jowi heeft toch ook gestemd.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die heeft immuniteit dus kan niet weggestemd worden en zal daarom ook niet hebben mogen stemmen
was toch op tv vanavondquote:Op woensdag 6 januari 2021 23:10 schreef Flow3r het volgende:
Nu graag op beeld laten zien wie er op wie heeft gestemd
okquote:Op woensdag 6 januari 2021 23:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik bedoel op het scherm aan de bewoners
ohhh jij weer heh....jouw schuld...LOLquote:
En Theo en Thomas....Zicco is ook boos op hemquote:Op woensdag 6 januari 2021 23:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik bedoel op het scherm aan de bewoners
Alleen Jowi heeft het opgebiecht
Ik denk wel dat ze blijft.quote:
dat doet Theo idem ruimquote:Op woensdag 6 januari 2021 23:17 schreef IkFok het volgende:
weer schelden met kanker die zicko. looser
Hij kan net zo goed gelijk vragen "publiek, stem mij eruit"quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:17 schreef IkFok het volgende:
weer schelden met kanker die zicko. looser
liese blijft wel maar er mag wel wat meer vuur uit haar komenquote:Op woensdag 6 januari 2021 23:21 schreef TjjWester het volgende:
Wat een gekte vanmiddag zaten ze hier nog massaal op haar lichaam te geilen en nu is iedereen anti liesse.
Ik niet hoor. Liesse is al van in begin mijn favoriet.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:21 schreef TjjWester het volgende:
Wat een gekte vanmiddag zaten ze hier nog massaal op haar lichaam te geilen en nu is iedereen anti liesse.
Vanwege de klik tussen die twee dat ze die laten zitten?quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:23 schreef Benny het volgende:
Ik denk dat er niemand gaat. Dat er alleen 2 nieuwe bijkomen
denk het stiekem ookquote:Op woensdag 6 januari 2021 23:23 schreef Benny het volgende:
Denk het niet. Dan zijn de volgende 2 genomineerden toch weer dezelfde.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:23 schreef Benny het volgende:
Ik vermoed dat degene die wordt weggestemd kan terugkomen met een geheime opdracht.quote:
overdag is het altijd naksquote:Op woensdag 6 januari 2021 23:23 schreef suzi1 het volgende:
dit soort dingen moeten we in de middag hebben. niet zo laat.
Dat doen ze in amsterdam, den haag en waarschijnlijk rotterdam allemaal.quote:
Je valt in herhalingquote:Op woensdag 6 januari 2021 23:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Zij mag in ieder geval niet weg.
[ afbeelding ]
Ik ben een amsterdammert en heb nog nooit het K woord gebruikt...wel tyfus...pleuris en de tering,quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:35 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat doen ze in amsterdam, den haag en waarschijnlijk rotterdam allemaal.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
gunt theo van harte
"kanker in zn smoel
zomaar omdat het kan
Heeft hij, voor een Fries, wel snel aangeleerd.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:35 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat doen ze in amsterdam, den haag en waarschijnlijk rotterdam allemaal.
Als ik me niet vergis woont hij het grootste deel van zijn leven in amsterdam.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:37 schreef Shola het volgende:
[..]
[..]
Heeft hij, voor een Fries, wel snel aangeleerd.
Ach, zo. Zijn accent was wel Amsterdams maar het voelde niet volledig Mokums.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:38 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis woont hij het grootste deel van zijn leven in amsterdam.
Dan ga je toch lekker veel voor dr stemmenquote:Op woensdag 6 januari 2021 23:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Zij mag in ieder geval niet weg.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
gunt theo van harte
"kanker in zn smoel
zomaar omdat het kan
Wat ik begrepen heb is hij opgegroeid in friesland en daarna naar het westen gegaan. Maar dat zullen we vast nog wel horen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:40 schreef Shola het volgende:
[..]
Ach, zo. Zijn accent was wel Amsterdams maar het voelde niet volledig Mokums.
Heb al meer dan genoeg gehoord van hem, als ik heel eerlijk ben.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:41 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb is hij opgegroeid in friesland en daarna naar het westen gegaan. Maar dat zullen we vast nog wel horen.
En hij is gek op Den Haag en Hagenezen. Hij had een schilderswijkbewoner in de groep gewild.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:40 schreef Shola het volgende:
[..]
Ach, zo. Zijn accent was wel Amsterdams maar het voelde niet volledig Mokums.
Wie komt er onder de dekens controleren? Hummie?quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:47 schreef TjjWester het volgende:
Ik lees trouwens dat condooms verplicht zijn(kennelijk willen ze geen BB kind). Betekend dit dat vrij verkrijgbaar zijn?? Ik weet uit een eerder seizoen dat ze gekocht moesten worden.
meer grootmuilen de toko inquote:Op woensdag 6 januari 2021 23:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En hij is gek op Den Haag en Hagenezen. Hij had een schilderswijkbewoner in de groep gewild.
Wat een jankbal ook.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zit filmpje zelf terug te kijken nu, die Liese is er echt wel ziek van ....
Ik denk ook niet dat er iemand vertrekt ... ik vermoed dat de eerste die moet gaan, vertrekt en gelijk kan doorlopen naar de nieuwe geheime kamer en de volgende weekopdracht kan gaan bepalen en daarna zo het huis weer in kan ...quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:23 schreef Benny het volgende:
Dank U insgelijksquote:Op donderdag 7 januari 2021 00:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
gave nick..mooie UI
prima posting
Volgens mij hanger er veel meer camerasquote:Op donderdag 7 januari 2021 00:03 schreef MacDeMarco het volgende:
Zal wel een addertje onder het gras zitten, dat Ziggo een geheime kamer krijgt net als dat filmpje van de Australische Big Brother. Ik hoop echter van niet. Hij moet ophoepelen
Theo er uit sturen dan heeft iedereen rust .... Stoer doen, maar ondertussen stokenquote:Op donderdag 7 januari 2021 00:09 schreef Pokkehandtas het volgende:
Nederlanders zijn mondiger volgens Naomi
quote:
Geen probleem, graag gedaan ...quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:04 schreef snetje het volgende:
BB is nu dus eindelijk begonnen...
Ps: DGK ... ik kan niet DM'en helaas ..maar bedankt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
die kipfilets halen de keuken nietquote:Op donderdag 7 januari 2021 00:17 schreef Pokkehandtas het volgende:
Nick zit er ook als een dooie bij, Febo?
Thomas en Jowi zijn ook al wel van die club, alleen wat subtieler.quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:15 schreef Pokkehandtas het volgende:
Theo is bezig met zieltjes winnen. Beetje dubbele tong
Wil je nu BB of rust? ...quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Theo er uit sturen dan heeft iedereen rust .... Stoer doen, maar ondertussen stoken
rust in je kistquote:Op donderdag 7 januari 2021 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Theo er uit sturen dan heeft iedereen rust .... Stoer doen, maar ondertussen stoken
Don't worry .....quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:26 schreef snetje het volgende:
( Ik zie allemaal dingen rechts onderin mijn schermpje verschijnen) maar weet dat ik ze niet kan lezen en niet kan reageren ...
Wie? ... de "Stem" ...neh dat vind ik ook nietsquote:
Het wordt stoer gemaakt maar de zachte G blijft erin zitten ...quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:28 schreef snetje het volgende:
[..]
Wie? ... de "Stem" ...neh dat vind ik ook niets
die ook niet idd ..quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:28 schreef snetje het volgende:
[..]
Wie? ... de "Stem" ...neh dat vind ik ook niets
Ik denk en vrees dat Theo deze BB gaat winnen ....quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:31 schreef Pokkehandtas het volgende:
Theo gaat met opgehouden hoofd eruit.
Zal eerder Djowie zijnquote:Op donderdag 7 januari 2021 00:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik denk en vrees dat Theo deze BB gaat winnen ....
Ik weet nu waar Liese me nu aan doet denken ... Manon van Utopia ...quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Theo: "Ik dans niet zo goed als hem, maar ik neuk wel beter."
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |