Jemig, dat gaat dus sowieso nog even duur. Wat een vertoning.quote:
Ja. En kijk nu eens hoeveel staten voor Biden hebben gestemdquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:01 schreef miss_sly het volgende:
Wat betreft de procedure: over twee uur max gaan ze verder en zullen, hoogstwaarschijnlijk Arizona certificeren. Dan gaan ze verder, en dan komt de volgende staat die naar Biden gaat en waar bezwaar tegen genaakt wordt. En dan? Gaan ze weer twee uit in debat en gaan de senatoren weer allerlei speeches houden?
Weet je nog, dat Trump en de Republikeinen zich vorig jaar zo opwonden over die extreem gewelddadige ‘radical left antifa mobs’?quote:
Hey kijk is dat nou antifaquote:
Het zal voornamelijk om de swing-stayed gaan, zoals Toomey ook aangaf. Dus dit nog 5 keer, zoiets?quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja. En kijk nu eens hoeveel staten voor Biden hebben gestemd
Ja, gaat alleen bij contested states gebeuren (hoop ikquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het zal voornamelijk om de swing-stayed gaan, zoals Toomey ook aangaf. Dus dit nog 5 keer, zoiets?
Op NBC news lijkt de politie zich te moeten terugtrekken aan de oostzijde vh Capitool.quote:
Ja. Naja, het gaat alleen om een vijftal swingstates is de verwachting, dus een uur of 10 onzin, als ze dat vol houden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jemig, dat gaat dus sowieso nog even duur. Wat een vertoning.
Wat een figurenquote:
Veel dagjes mensen die er tussen staan. Van OK?? LETS GO TRUMP!!quote:
Een minuut of 10 geleden vertelde een NBC reporter dat er geruchten gaan dat Trump zich bij de demonstratie zou willen aansluiten. Nou ja, ze doen de ronde bij zijn aanhangers... het kan slechts wishfull thinking zijn. Laten we het hopen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:11 schreef Dutch_view het volgende:
Ik zie de stemming nog opgeschort worden door de dreiging
Gelukkig doet men tegenwoordig vooral meteen met mobieltje filmen ipv wapen in de handquote:
Kunnen ze dit via zoom of teams afrondenquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:11 schreef Dutch_view het volgende:
Ik zie de stemming nog opgeschort worden door de dreiging
Buiten dat ik niet geloof dat hij dat zou doen, maar het zou toch ook beyond everything zijn?quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:12 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Een minuut of 10 geleden vertelde een NBC reporter dat er geruchten gaan dat Trump zich bij de demonstratie zou willen aansluiten. Nou ja, ze doen de ronde bij zijn aanhangers... het kan slechts wishfull thinking zijn. Laten we het hopen.
vorige week al, die staan al klaar, ze zitten in een spagaat want hun plicht is om amerika te beschermen, maar hun opperbaas is Donniequote:
Als dit tijdens een BLM-demonstratie was geweest dan had alles er heel anders uitgezien.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:13 schreef SnertMetChoco het volgende:
Tijd om zwaarder geschut in te zetten, de politici zitten daarbinnen te vergaderen.
Ja, ik zit naar NBC te kijken... heb die dame die ertussen stond dit zojuist horen zeggen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:13 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ten minste 1 persoon gewond
Ze mogen het Kent State Chapter wel invliegenquote:
Donnie, la gente esta muy locaquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:14 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
vorige week al, die staan al klaar, ze zitten in een spagaat want hun plicht is om amerika te beschermen, maar hun opperbaas is Donnie
Er werden zo'n 30.000 mensen 'verwacht' door de politie... zei een reporter van de NBC ongeveer 30 minuten geleden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:17 schreef zalkc het volgende:
Zoveel lijken het er nu ook weer niet. 20-30k zo'n beetje?
Grappig. De NBC zei dat zoiets nauwelijks mogelijk was.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:21 schreef Dutch_view het volgende:
De eersten zijn al binnen!![]()
[ twitter ]
Als ze maar vaak genoeg bovenop elkaar gaan staan de komende tijd komen we er vanzelf wel vanafquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:19 schreef Hexagon het volgende:
Al dat volk dat staat de rellen moet gewoon uit de samenleving worden verwijderd. Mooie nieuwe bestemming voor Guantanamo Bay.
De hele regering zit daar, en de volgende regering. Alleen Trump zelf is daar niet binnen geloof ik.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:13 schreef SnertMetChoco het volgende:
Tijd om zwaarder geschut in te zetten, de politici zitten daarbinnen te vergaderen.
Dit, Trump is een idioot, maar dat het zo ver heeft kunnen komen is bizar. Bedankt Donnyquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:23 schreef Leandra het volgende:
Ik ben gewoon verbijsterd over wat hier gebeurt:
[ twitter ]
Als het zwarte waren geweest waren ze al neergeschoten.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik ben nooit zo van 'als het zwarte waren geweest waren ze al neergeschoten' maar nu ze binnen zijn vind ik het wel idd erg apart dat ze niet meteen weggeveegd worden.
Echt, ongehoord dit..... ik heb hier geen woorden voor, ik zit letterlijk hoofdschudden naar mijn laptop en TV te kijken en denk alleen maar "HOE DAN???"quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Dit, Trump is een idioot, maar dat het zo ver heeft kunnen komen is bizar. Bedankt Donny
Ja dat is wel zeker ja, die hadden nog niet op 50 meter van het gebouw gekomenquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:25 schreef Szura het volgende:
Zwarte demonstranten waren allang eraf geramd en geschoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |