Ook na vele weken. En tot nu tot nooit afstand genomen van de drek uit kamp-Trump. Eigen staatje schoonvegen, wilde nog even zien of er nog net genoeg Trumpanzees kwamen opdagen in Georgia.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:36 schreef Naqin het volgende:
[..]
Hij heeft eerder Biden al gefeliciteerd met de overwinning
Wat een zachte hand zegquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
politie wordt aangevallen
https://twitter.com/Elija(...)881968819105792?s=20
Dit is wel een momentje hoor jezus. Ook makkelijk nu voor China of Rusland om hier nog even heel snel flink te stoken.
Er hoeven maar een paar man rare dingen te gaan doen en die hele meute erachter volgt wel.
Hij gaat wel de handdoek gooien.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:35 schreef Tokus het volgende:
hij klinkt wel alsof hij elk moment in tranen kan uitbarsten.
De ene staat in het huis te speechen, de ander in de senaat. De regie schakelde over.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik volg Mitch niet helemaal, wat is nou zijn punt? Hij onderbrak de mevrouw uit California en eist het recht om te spreken op en vindt dat deze idioterie moet stoppen?
Òhquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:41 schreef Aikara het volgende:
[..]
De ene staat in het huis te speechen, de ander in de senaat. De regie schakelde over.
De toorn die hij over zich heen zal krijgen, komt van de idioten die hij zelf vier jaar lang heeft gelegitimeerd. Medelijden, nah dacht het niet.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:40 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hij gaat wel de handdoek gooien.
En zal een batterij aan tweets van Donald over zich heen krijgen, ondanks dat hij nog eens even de Democraten en de media de schuld geeft van de ellende.
En hij zal, omdat hij toch de handdoek gooit, nog eens extra bescherming nodig hebben, helaas... zijn huis is al beklad.
Ik kan me enorm goed voorstellen dat hij emotioneel is, maar hij heeft 4 jaar lang een onderwereldschurk verdedigd, met z'n volle verstand.
In het begin dacht ik dat ik naar iemand anders zat te kijken, maar zo kennen we 'm weer.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:40 schreef Aikara het volgende:
Mitch McConnell die zegt dat voor double standards geen ruimte is.... Raap mij maar op hoor 😂
Traangas en rubberkogels voor BLM activisten op gepaste afstand. Nu proberen blanke extreemrechtse proud boys het capitool te bestormen en ineens is al het traangas weg.quote:
Erg eng die vlag. Religious nutjobs.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Traangas en rubberkogels voor BLM activisten op gepaste afstand. Nu proberen blanke extreemrechtse proud boys het capitool te bestormen en ineens is al het traangas weg.
[ twitter ]
Geen medelijden mee. Vind McConnell erger dan Trump, want shifty Mitch is geen narcistische volidioot. Good riddance zou ik zeggen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:40 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hij gaat wel de handdoek gooien.
En zal een batterij aan tweets van Donald over zich heen krijgen, ondanks dat hij nog eens even de Democraten en de media de schuld geeft van de ellende.
En hij zal, omdat hij toch de handdoek gooit, nog eens extra bescherming nodig hebben, helaas... zijn huis is al beklad.
Ik kan me enorm goed voorstellen dat hij emotioneel is, maar hij heeft 4 jaar lang een onderwereldschurk verdedigd, met z'n volle verstand.
De stem van bepaalde electors weigeren.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:45 schreef Faraday01 het volgende:
Wat wil Trump dat Pence gaat doen eigenlijk?
De twittertoorn van Trump, inderdaad.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:42 schreef Szura het volgende:
[..]
De toorn die hij over zich heen zal krijgen, komt van de idioten die hij zelf vier jaar lang heeft gelegitimeerd. Medelijden, nah dacht het niet.
Dit dus, net als het lot van alle Republikeinse schoothondjes van Trump die hopelijk nog gaan vallen... met Cruz vooropquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen medelijden mee. Vind McConnell erger dan Trump, want shifty Mitch is geen narcistische volidioot. Good riddance zou ik zeggen.
Wat mij betreft ook: good riddance.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen medelijden mee. Vind McConnell erger dan Trump, want shifty Mitch is geen narcistische volidioot. Good riddance zou ik zeggen.
Over 14 dagen is hij dat account kwijt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:46 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De twittertoorn van Trump, inderdaad.
Heeft hij die macht dan?quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:45 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
De stem van bepaalde electors weigeren.
Natuurlijk niet. Dan was Al Gore wel president geworden in plaats van Bush en had elke president een tweede termijn gehad als ze wilden.quote:
Eens, schandalig. Maar medelijden kan ik niet opbrengen voor deze democratie ondermijnende gluiperd, die de groep die nu buiten rotzooi staat te trappen vier jaar lang heeft gelegitimeerd door de schoothond te spelen van de meest corrupte en verdorven president ooit.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:46 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De twittertoorn van Trump, inderdaad.
Maar de bedreigingen in het publieke domein daarnaast, daar ben ik zeer ongelukkig mee. Of een gekozen volksvertegenwoordiger nu standpunten verkondigd of verdedigd die mij persoonlijk aanstaan of niet, ik blijf tegen het bedreigen van deze mensen. Ook al ben ik het bijvoorbeeld oneens met Wilders, het feit dat hij al zo'n 15 jaar extra bescherming nodig heeft vanwege de (doods)bedreigingen, vind ik een schandaal.
Maar misschien ben ik een watje.
Nee. Dat recht is voorbehouden aan congress en senaat samen.quote:
Dat is de 3d chess strategie van de republikeinen, hopen dat het dan nog 12-0 staat en dan blijft Trump president.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:46 schreef Leandra het volgende:
Onvoorstelbaar dit..... nog even en het tellen van de stemmen moet onderbroken worden omdat ze geëvacueerd moeten worden
Hij heeft al aangegeven dat niet te zullen doen maar Trump wist dat nog niet half uurtje geleden. Pence heeft dat waarschijnlijk niet rechtstreeks tegen Trump durven vertellenquote:
Ik ben helaas een beetje helemaal klaar met begripquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:47 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Wat mij betreft ook: good riddance.
Maar ik begrijp waar zijn emoties vandaan komen, ook al heeft hij de schade voor een fors gedeelte aan zichzelf te wijten.
House of cards schrijvers hadden dit niet eens kunnen verzinnenquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:45 schreef beantherio het volgende:
De 4-jarige shitshow moet nog even een gepaste finale krijgen
Bizar ook dat Trump ongestoord het vuurtje aan kon wakkeren, het met geweld zijn zin doordrukken ziet hij als zijn laatste kans.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sjezus. Hier gaan doden vallen.
Afgelopen nacht werd er bij de rellen kwistig gespoten met traangas overigens. En nu weer. Dus men doet niet niets. Alleen een heel stuk minder dan bij BLM. Maar ze zijn pas net begonnen
Pure berekening ja. Machtshongerquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:52 schreef livelink het volgende:
Zoveel mensen hadden de afgelopen jaren de kans gehad om in te grijpen. Lafheid wordt keihard afgestraft. Hoewel het bij Mitch geen lafheid was, vermoed ik, maar een berekende gok.
Complete waanzin inderdaad.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:54 schreef Isdatzo het volgende:
Hahahha, Tedje die zegt dat iedereen z'n verantwoordelijkheid moet nemen en zich bipartisan moet opstellen.
Iemands emoties begrijpen is niet hetzelfde als medeleven of medelijden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben helaas een beetje helemaal klaar met begripDie man heeft gewoon zelf het trumpisme lopen kweken in de pitri dish van geblokkeerde en niet in stemming gebracht wetsvoorstellen. En dan nu opens van slag zijn? Gimme a break.
Wat hij wil is de stemmen van de achterban van Trump. De rest is bijzaak..quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:55 schreef wdn het volgende:
En nu slaat hij weer los.
Ik neem aan dat hij dit onderzoek wil en dat dan Biden niet nu gekozen wordt?
Of wel Biden kiezen en dan ook dat onderzoek
62-1quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:55 schreef NightDancert het volgende:
Cruz is ook aardig de weg kwijt. Laten we de 56?-1 nederlaag die door tientallen rechters tot stand is gekomen nog eens heroverwegen door een paar politici
Geef het 20 jaar en Texas wordt vanzelf blauwquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:56 schreef Naqin het volgende:
[..]
Wat hij wil is de stemmen van de achterban van Trump. De rest is bijzaak..
Nee die zijn alleen goed als ze meegaan met de GOPquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:53 schreef Faraday01 het volgende:
Electoral commission, want de rechters zijn er voor niets of zo
Allemaal impotent geblaat, Biden is aan het einde van deze onzin gewoon President en daarmee is het Trump boek dicht.quote:
62-1, waarbij die ene maar een kleinigheid betrof als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:55 schreef NightDancert het volgende:
Cruz is ook aardig de weg kwijt. Laten we de 56?-1 nederlaag die door tientallen rechters tot stand is gekomen nog eens heroverwegen door een paar politici
Da's nog erger dan Ajax-Bayern.quote:
We gaan de staten alfabetisch af en we zijn bij de Aquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:58 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Gaan ze elke staat dezelfde tekst opdreunen?
Trump gaat over 4 jaar misschien weer meedoen. Kleine kans gezien z'n leeftijd, en aanklachten die hij de komende tijd aan z'n broek krijgt, maar toch. Een andere mogelijkheid (gerucht) is dat hij een tv zender begint ala Fox News.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Allemaal impotent geblaat, Biden is aan het einde van deze onzin gewoon President en daarmee is het Trump boek dicht.
Dat horen we al geruime tijd maar er gebeurt nooit wat.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:00 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Trump gaat over 4 jaar misschien weer meedoen. Kleine kans gezien z'n leeftijd, en aanklachten die hij de komende tijd aan z'n broek krijgt, maar toch. Een andere mogelijkheid (gerucht) is dat hij een tv zender begint ala Fox News.
Dat begrijp ik maar zouden ze voor elke staat min of meer dezelfde teksten uitspreken of voor elke staat een nieuwe speech hebben?quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:59 schreef wdn het volgende:
[..]
We gaan de staten alfabetisch af en we zijn bij de A
Deze zijn gewoon blank. Blijft bij pepperspray/traangasquote:Op woensdag 6 januari 2021 20:00 schreef Bluesdude het volgende:
Mij lijkt,, als reltrappers in grote groepen het Capitool binnendringen dan worden ze neergeschoten.
Biden is inderdaad president vanaf 20-1.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Allemaal impotent geblaat, Biden is aan het einde van deze onzin gewoon President en daarmee is het Trump boek dicht.
Ja.quote:Op woensdag 6 januari 2021 20:01 schreef miss_sly het volgende:
Wat betreft de procedure: over twee uur max gaan ze verder en zullen, hoogstwaarschijnlijk Arizona certificeren. Dan gaan ze verder, en dan komt de volgende staat die naar Biden gaat en waar bezwaar tegen genaakt wordt. En dan? Gaan ze weer twee uit in debat en gaan de senatoren weer allerlei speeches houden?
Ik hoop het zo ontzettend. Wat er nu gebeurt is triest en gevaarlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |