Hij zei slechts dat het alweer over was gebaseerd op niks.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
Uiteindelijk een mooi vreedzaam protest dus.
@:scrummie wat ben je ook een idioot soms hé.
Dit zei hij net in het NWS topic.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij zei slechts dat het alweer over was gebaseerd op niks.
Lekker gewerkt Scrummiequote:Op woensdag 6 januari 2021 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit zei hij net in het NWS topic.
Ik doe slechts verslag van een stream ouwe reus.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij zei slechts dat het alweer over was gebaseerd op niks.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
Uiteindelijk een mooi vreedzaam protest dus.
@:scrummie wat ben je ook een idioot soms hé.
mimimimi hunnie doen het ook.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik doe slechts verslag van een stream ouwe reus.
[..]
Wat.
De hele zomer worden er steden in de fik gezet en zijn het vreedzame protesten. Nu noem ik dit zo en ben ik een idioot.
Soms duurt het even he, heb ik ook wel eens last van.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
Maar als het een troll was (sorry bij jou twijfelde ik even) dan keur ik het goed.
slechts 'in the chest'quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:27 schreef AFCNiels het volgende:
Oh, er is net een vrouw vreedzaam neergeschoten.
De servers schroeien.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Is fok bij jullie ook aan het sterven?
Ja, de laatste stuiptrekkingen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Blijkbaar moet je als eigenaar van deze site al je boodschappen uit de budgetbak halenquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh, dan ga ik dat zo maar even kijken.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1-1 al, net een mooie kool. (met schelvecchio)
Ze haten hem daar echt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
CNN schuwt de kans om los te gaan over Trump niet he? (Niet geheel onterecht)
BLM rellen worden nu ook maar even genuanceerd.quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:01 schreef Scrummie het volgende:
Volgens mij valt het allemaal reuze mee inmiddels. Iedereen weer naar huis.
Bij Rondo vind ik hem ook een prima gast (in tegenstelling tot Van Halst, Mulder en Waterreus)quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Bassie kan ik eigenlijk alles wel hebben.
Wat ik zei; ik deed slechts verslag van de stream die ik kijk. Dat van die vrouw is wel mooi klote natuurlijk.quote:
Op CNN hebben ze het inmiddels over een Civil War.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat ik zei; ik deed slechts verslag van de stream die ik kijk. Dat van die vrouw is wel mooi klote natuurlijk.
Dat is ook wel lichtelijk overdreven.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Op CNN hebben ze het inmiddels over een Civil War.
Fake news dus wederom.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja,leukquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Als er rellen in Nederland zijn worden ze ook ineens voetbalsupporters genoemd dit heeft niks met Trump te maken.
Toch @:Mansjester?
Op CNN zijn ze al een uur aan het zoeken hoe ze het richting racisme kunnen duwen en dan vooral de ongelijkheid.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jammer want in NWS is trollen teveel moeite. Dan moet je straks echt je act een uur volhouden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja,leuk
In deze troll trap ik niet hé
Mooiste is dat de reporters om de zoveel tijd vergeten de beelden al eerder gezien te hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:49 schreef Mansjester het volgende:
Wel echt matig dat CNN maar beelden blijft herhalen.
Weer aan het janken?quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:46 schreef Caland het volgende:
Die zwarte op cnn is weer lekker theatraal aan het doen
Link?quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weer aan het janken?
(ondertussen schraap ik al 20 likes bij elkaar)
Dat is niks. Mike Pence heeft Trump unfollowed op twitter.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:56 schreef Caland het volgende:
Oh er zijn blijkbaar mensen die zeggen dat antifa dit gestaged heeft (lol)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |