quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:01 schreef Scrummie het volgende:
Volgens mij valt het allemaal reuze mee inmiddels. Iedereen weer naar huis.
Bij Rondo vind ik hem ook een prima gast (in tegenstelling tot Van Halst, Mulder en Waterreus)quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Bassie kan ik eigenlijk alles wel hebben.
Wat ik zei; ik deed slechts verslag van de stream die ik kijk. Dat van die vrouw is wel mooi klote natuurlijk.quote:
Op CNN hebben ze het inmiddels over een Civil War.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat ik zei; ik deed slechts verslag van de stream die ik kijk. Dat van die vrouw is wel mooi klote natuurlijk.
Dat is ook wel lichtelijk overdreven.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Op CNN hebben ze het inmiddels over een Civil War.
Fake news dus wederom.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja,leukquote:Op woensdag 6 januari 2021 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Als er rellen in Nederland zijn worden ze ook ineens voetbalsupporters genoemd dit heeft niks met Trump te maken.
Toch @:Mansjester?
Op CNN zijn ze al een uur aan het zoeken hoe ze het richting racisme kunnen duwen en dan vooral de ongelijkheid.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jammer want in NWS is trollen teveel moeite. Dan moet je straks echt je act een uur volhouden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja,leuk
In deze troll trap ik niet hé
Mooiste is dat de reporters om de zoveel tijd vergeten de beelden al eerder gezien te hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:49 schreef Mansjester het volgende:
Wel echt matig dat CNN maar beelden blijft herhalen.
Weer aan het janken?quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:46 schreef Caland het volgende:
Die zwarte op cnn is weer lekker theatraal aan het doen
Link?quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weer aan het janken?
(ondertussen schraap ik al 20 likes bij elkaar)
Dat is niks. Mike Pence heeft Trump unfollowed op twitter.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:56 schreef Caland het volgende:
Oh er zijn blijkbaar mensen die zeggen dat antifa dit gestaged heeft (lol)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |