abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197249362
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 18:47 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Op het moment dat de besmettelijkheid van gevaccineerde mensen niet (enorm) minder is, dan gaat die R niet omlaag want dan zijn gevaccineerde mensen net zo gevaarlijk als asymptomatische besmettingen.

Kan die strategie van vaccinatiebewijzen wel gelijk de prullenbak in.
Dat klopt, en dat moet dus blijken.

Er wordt hier een hele hoop in het luchtledige geluld alsof dat allemaal al bekend is, maar hier is gewoon nog geen data van. Bovendien is het niet zwart of wit.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_197249381
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 18:46 schreef BlackLining het volgende:
Hoe vaak is er in dit topic nou al uitgelegd of nog helemaal niet zeker is of, en in welke mate je nog besmettelijk kunt zijn na een vaccinatie? :')

Mensen lezen echt wat ze willen lezen.

Er is helemaal nog geen onderzoek gedaan naar hoe dat zit, en sowieso kunnen regels pas worden afgebouwd als zo veel mensen immuun zijn dat het virus niet meer zo makkelijk rond kan springen.

Het is geen alles of niets :') dat snapt toch elk weldenkend mens. Wat er gaat gebeuren is dat de R-waarde, onder invloed van de gevaccineerde populatie, langzaam gaat dalen. Wanneer je maatregelen opheft, stijgt die weer. De truc is om de R-waarde onder de 1 te houden en hoe meer mensen gevaccineerd zijn (de R gaat omlaag) hoe meer maatregelen er versoepeld kunnen worden (de R gaat omhoog) zonder dat die onder de streep boven de 1 uitkomt.

Zo moelijk is dat toch niet, of wel? :')

Dingen die Van Haga zegt kun je over het algemeen het beste gewoon negeren. Er zal zo nu en dan best eens (per ongeluk) iets zinnigs tussen zitten, maar dat verneem je dan ook wel van normale bronnen.
Wat zou een hoge R eigenlijk uitmaken als men nauwelijks ziek wordt door een vaccinatie, mochten mensen alsnog besmet raken?
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_197249387
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 18:43 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Quick, voor ik ga kijken:

Heeft A) de user het verkeerd begrepen, of B) de media, nos hier, het weer eens royaal verkloot in een artikel doordat verslaggevers geen flauw idee hebben waar ze over praten?

Want B) gebeurt dieptriest vaak -_-
Dat valt reuze mee. Niet alles geloven wat de Engeltjes van deze wereld je vertellen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_197249399
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 18:45 schreef Momo het volgende:
En zo ze je dus hoe een verhaal een eigen leven gaat leiden _O-
Inderdaad.. vreselijk eigenlijk om te merken hoe binnen minuten/uren weer hele nieuwe complotten geboren kunnen worden en hoeveel mensen daar blindelings in mee lijken te gaan.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_197249413
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2021 18:49 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Wat zou een hoge R eigenlijk uitmaken als men nauwelijks ziek wordt door een vaccinatie, mochten mensen alsnog besmet raken?
Dat de IC's vol komen te liggen met wappies en dat daarom normale mensen nog steeds in lockdown moeten blijven.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_197249415
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 18:21 schreef Kickinalfa het volgende:
Pff wel moedeloos dat we nu al weer tegen een verlenging aanhinken.

Gekloot dat ons hele leven beheerst wordt door hoeveel capaciteit er is in de ziekenhuizen.

Capaciteit die alleen maar lijkt te krimpen notabene.
Meer door de generieke regeltjes, ben benieuwd als er volgend jaar een virus komt wat <12 treft of ze dan het bejaardenhuis op slot doen zodat de kleuterschool open kan blijven.
  woensdag 6 januari 2021 @ 18:51:33 #157
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_197249442
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2021 18:49 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Dat is naar voor de mensen die (nog) niet gevaccineerd zijn en voor de mensen bij wie de vaccinatie niet afdoende bescherming bood (5-10% wordt alsnog ziek).
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 6 januari 2021 @ 18:51:43 #158
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197249448
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 18:49 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat klopt, en dat moet dus blijken.

Er wordt hier een hele hoop in het luchtledige geluld alsof dat allemaal al bekend is, maar hier is gewoon nog geen data van. Bovendien is het niet zwart of wit.
Wat ik al eerder zei dat laatste is ook niet waar.

Ze willen waarschijnlijk eerst wachten op alle data en het hele onderzoek voordat ze hier harde conclusies aan gaan verbinden.
pi_197249453
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 18:41 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

We kunnen het wel nodeloos opschroeven hoor de komende jaren, maar dat gaan we met z’n allen dik en dik betalen. Willen we dat?
De Nederlandse bevolking groeit nog altijd explosief, dus zou uitbreiding van het aantal IC en reguliere ziekenhuisbedden juist logisch moeten zijn. Of hoeven al die expats en oost-Europese arbeiders geen wettelijk verplichte zorgverzekering in Nederland af te sluiten?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_197249481
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 18:51 schreef Momo het volgende:

[..]

Wat ik al eerder zei dat laatste is ook niet waar.
[ afbeelding ]
Ze willen waarschijnlijk eerst wachten op alle data en het hele onderzoek voordat ze hier harde conclusies aan gaan verbinden.
Precies: "dat moet dus nog blijken".

Als een wetenschapper zegt: "Er is geen bewijs dat een vaccinatie besmettelijkheid voorkomt" dan lezen mensen "vaccinaties helpen niet tegen besmettelijkheid". Dat is gewoon lezen wat je wilt lezen.
pi_197249524
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 18:43 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Quick, voor ik ga kijken:

Heeft A) de user het verkeerd begrepen, of B) de media, nos hier, het weer eens royaal verkloot in een artikel doordat verslaggevers geen flauw idee hebben waar ze over praten?

Want B) gebeurt dieptriest vaak -_-
A. Die genterviewde had het over minstens 3 maanden. Maar wetenschappers of experts doen nooit uitspraak over het onbekende. Een voorbeeld is de uitspraak over immuniteit en antistoffen. De pandemie duurt nog maar iets van 10 maanden, dus het is nog maar voor minstens 10 maanden bekend dat de antistoffen aanhouden. Ze kunnen geen onderzoek doen in de toekomst en dit hard maken.
  woensdag 6 januari 2021 @ 18:54:08 #162
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_197249525
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 18:52 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Precies: "dat meot dus nog blijken".

Als een wetenschapper zegt: "Er is geen bewijs dat een vaccinatie besmettelijkheid voorkomt" dan lezen mensen "vaccinaties helpen niet tegen besmettelijkheid". Dat is gewoon lezen wat je wilt lezen.
Ik lees daar vooral in "Vaccinatie is geen garantie dat je niet besmettelijk bent" en dat daardoor bepaalde privileges voor gevaccineerde mensen dus compleet van de pot gerukt zijn.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_197249526
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2021 18:44 schreef aTypisch het volgende:

[..]

tuurlijk, net alsof het nooit gebeurd is straks

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhm, ja, we hebben nu tijdelijke die 1,5m helsregel etc, maar dat hangt allemaal onder die wet die elke 3 maanden verlengd moet worden, en zoals al 123,456,789,000,000 keer is uitgelegd door alles en iedereen, zodra ~75% gevaccineerd is is het geen pandemie meer, worden er nog maar heel weinig mensen ziek en overlijd er bijna niemand meer, en dan is het dus einde 1,5m en andere maatregelen. Je weet wel, zoals Rutte, De Jonge, Van Dissel, Koopmans, Cecile van Els, Vossen, Kluytmans, Osterhaus, Roosendaal, Kikkert, elke andere expert in dit land, en die 5 ofzo bekenden in Belgi ook al 034783274 keer hebben uitgelegd.

Wat waren de stadions en kroegen tijdens de (10x ergere) Spaanse Griep? Leeg.
Wat kwam daarna? de roaring twenties.

En als het al geen overdracht stopt, wat het waarschijnlijk wel doet verwacht iedereen maar dat kan je gewoon niet testen in zo'n phase 3, dan vaccineer je alle risicogroepen en iedereen die verder wil, en als iedereen dan eens kans heeft gehad, kan je nog steeds (duurt het dus alleen paar maanden langer) alle maatregelen opheffen omdat de zorg dan niet meer kan overstromen (verreweg de meeste kwetsbaren zullen het nemen en de rest komt er bijna nooit), en alle geteste vaccins tot nu toe letterlijk 100% beschermen tegen ernstige ziekte, ook ondre 65+'ers/kwetsbaren. Dan is het dus jouw keuze om het risico te nemen om niet het gratis vaccin te nemen, ipv dat andere zich aan grote beperkingen moeten houden/niet normaal vrij kunnen leven omdat jij anders ziek wordt.

Dus ja, het plan van (bijna) elke expert in dit land, en de tweede kamer, en de regering, en de rest van de landen op de planeet Aarde, is idd om straks weer de 1,5m etc beperkingen af te schaffen, en dat weet jij ook wel. Tenzij je in complottheorien gelooft, ik heb je posts verder niet gelezen...
#WeesGeenWhales
pi_197249543
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2021 18:54 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

A. Die genterviewde had het over minstens 3 maanden. Maar wetenschappers of experts doen nooit uitspraak over het onbekende. Een voorbeeld is de uitspraak over immuniteit en antistoffen. De pandemie duurt nog maar iets van 10 maanden, dus het is nog maar voor minstens 10 maanden bekend dat de antistoffen aanhouden. Ze kunnen geen onderzoek doen in de toekomst en dit hard maken.
Hoe weten ze dan eigenlijk wel dat het minstens drie maanden is?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  woensdag 6 januari 2021 @ 18:55:09 #165
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_197249547
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 18:54 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Omdat het onderzoek wel langer dan 3 maanden loopt?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  woensdag 6 januari 2021 @ 18:55:27 #166
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197249553
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 18:54 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Als je kijkt naar het plaatje wat ik net heb gepost
pi_197249563
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 18:13 schreef Nia het volgende:
Ik verneem net op het NOS journaal dat het vaccin maar zo'n 3 maanden bescherming biedt. Dat is niet lang zeg!
Ik heb het even teruggekeken en wat ze letterlijk zegt is:

Vraag: "Hoe lang biedt het vaccin bescherming?"

Antwoord: "Wat we daar nu over weten, is dat je zeker 3 maanden beschermd bent. Hoe lang het daarna aanhoudt, die bescherming, dat weten we nog niet. Dus dat is ook iets wat de komende maanden duidelijk moet worden."

https://www.npostart.nl/nos-journaal/06-01-2021/POW_04819398 op 6:07

Dus niet "maar zo'n 3 maanden". :)
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
pi_197249574
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 18:50 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat de IC's vol komen te liggen met wappies en dat daarom normale mensen nog steeds in lockdown moeten blijven.
Nee, je kan er ook gewoon voor kiezen die niet meer op te nemen. Ze hebben een kans op bescherming gehad, dan hoef je niet meer de samenleving in lockdown te gooien voor antivaxxers. Gevalletje eigen schuld.
  woensdag 6 januari 2021 @ 18:56:54 #169
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197249588
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 18:55 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Omdat het onderzoek wel langer dan 3 maanden loopt?
Heb je linkjes naar de onderzoekresultaten van maand 4 en 5?
pi_197249589
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 18:51 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

De Nederlandse bevolking groeit nog altijd explosief, dus zou uitbreiding van het aantal IC en reguliere ziekenhuisbedden juist logisch moeten zijn. Of hoeven al die expats en oost-Europese arbeiders geen wettelijk verplichte zorgverzekering in Nederland af te sluiten?
Onder normale omstandigheden hebben we meer dan voldoende capaciteit lijkt me. En zo explosief stijgt ons aantal in NL helemaal niet. Pas over 30 jaar zijn we waarschijnlijk met 20-22 miljoen.
pi_197249600
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 18:54 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Ik lees daar vooral in "Vaccinatie is geen garantie dat je niet besmettelijk bent" en dat daardoor bepaalde privileges voor gevaccineerde mensen dus compleet van de pot gerukt zijn.
Vaccinatie helpt natuurlijk ook of je wel of geen symptomen krijgt of er ernstig ziek van wordt. Als dat op langer termijn ook niet gebeurt (daar zijn best veel goeie onderzoeken naar die dat aantonen) dan legen we echt niet de wereld plat voor een verkoudheidje mag ik hopen.
pi_197249605
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 18:47 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

In de zomer hebben ze ook zo goed alles open gegooid.

Ik zie niet in waarom ze dat nu niet weer gaan doen.

Maar goed.. blijf maar lekker hangen in het waanzinnige idee dat de overheid al je vrijheden blijvend wil afpakken.
Wat mij het meest verbaasd is dat deze mensen negeren dat de oiverheid actief zelf het meeste geld/inkomsten verliest door dit circus in stand te houden.

Idd dat voor de zomer, in eerste instantie nog zoals afgelopen zomer met de 1,5m circusvertoning, mij nog niet teveel gezien lol gaan lol aan dan, en tegen einde van het jaar (of whenever iedereen gevaccineerd is die wil, bereidheid stijgt en is nu al 75 tot 85% dus komt ruim goed), gewoon weer zonder beperkingen net als tot maart vorig jaar.

Maar sommigen schijnen idd te denken dat de overheid wil dat we voor altijd mondvodden dragen en 1,5m houden en nooit meer naar een nachtclub gaan ofzo. Daarom natuurlijk ook die 90% steun nu weer voor discotheken, ze hebben geld over. Of nee, dat zal wel per ongeluk zijn omdat de lizard people ons geld niet begrijpen.

*Diepe zucht*
#WeesGeenWhales
pi_197249630
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2021 18:55 schreef Momo het volgende:

[..]

Als je kijkt naar het plaatje wat ik net heb gepost
Owh jah :Y
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  Moderator woensdag 6 januari 2021 @ 18:59:19 #174
446930 crew  ESF1Gamer
pi_197249643
quote:

[..]

Ik weet bij mijn vorige werk dat expats een zorgverzekering moeten hebben. Meestal wordt dat betaald door de werkgever (Meestal is dat zo'n tussenpartij)
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_197249694
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2021 18:54 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Vanuit het perspectief van de wetenschap logisch en correct. Jammer dat er alleen allemaal'wakkere' mensen mee aan de haal gaan die er niks van begrijpen en het verdraaien tot zie je wel het vaccin werkt niet en is puur om je onder controle te houden en big Pharma macht te geven!!!!
pi_197249705
En als het 3 maanden en 12 dagen is dan gaan ze maar om de 3 dagen en 12 dagen een spuit halen.
Ik ga elke maand waxen dus dan valt een prik halen nog reuze mee.
Go hard or go home
pi_197249715
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 18:54 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Privileges voor gevaccineerde mensen zolang nog niet iedereen de kans heeft gehad zijn natuurlijk sowieso onmogelijk vol te houden.
pi_197249717
Ze zei inderdaad zeker 3 maanden bescherming. "Hoelang het daarna nog aanhoudt, die bescherming, dat weten we nog niet. Dus dat is ook iets wat in de komende maanden duidelijk moet worden". (item begint op 5.30 min in de video):
https://www.npostart.nl/nos-journaal/06-01-2021/POW_04819128
pi_197249786
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2021 18:56 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Nee, je kan er ook gewoon voor kiezen die niet meer op te nemen. Ze hebben een kans op bescherming gehad, dan hoef je niet meer de samenleving in lockdown te gooien voor antivaxxers. Gevalletje eigen schuld.
Nou, liever niet.

Ik zou, hoe treurig ik de wappies ook vind, niet graag in een land leven waar je politieke voorkeur bepaalt of je een ziekenhuisbed krijgt of niet :{
pi_197249794
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 18:56 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Onder normale omstandigheden hebben we meer dan voldoende capaciteit lijkt me. En zo explosief stijgt ons aantal in NL helemaal niet. Pas over 30 jaar zijn we waarschijnlijk met 20-22 miljoen.
Ik vind het eerlijk gezegd nogal frappant dat er, ondanks die (al dan niet explosief) groeiende bevolking in de voorbije jaren duizenden ziekenhuisbedden wegbezuinigd zijn, terwijl tijdens de griepgolven van 2016 en 2018 al gebleken is dat Nederland eenvoudigweg echt veel te weinig IC bedden heeft. Er is daarna niet eens begonnen die te lage capaciteit op te hogen.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_197249845
quote:

[..]

Zover ik weet hebben de oostblokkers een collectieve verzekering voor spoedhulp, de rest moeten ze in eigen land regelen.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  woensdag 6 januari 2021 @ 19:12:12 #182
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_197249940
Ik begrijp dat deze maand maatschappelijk gezien alweer door de plee gespoeld kan worden?
pi_197249968
quote:
9s.gif Op woensdag 6 januari 2021 19:12 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik begrijp dat deze maand maatschappelijk gezien alweer door de plee gespoeld kan worden?
De volgende maand vermoedelijk ook. Scheelt dan nog dat die 3 dagen korter is.
pi_197250006
quote:
Tot september kan je het jaar alvast wel vast doorspoelen.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_197250059
quote:
Eind maart, begin april gaat het aantal cases weer afnemen. Natuurlijk door de maandenlange lockdown maatregels.

Of zou het toch komen omdat het weer dan beter wordt. :')
  woensdag 6 januari 2021 @ 19:18:55 #186
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_197250067
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 19:18 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Eind maart, begin april gaat het aantal cases weer afnemen. Natuurlijk door de maandenlange lockdown maatregels.

Of zou het toch komen omdat het weer dan beter wordt. :')
Of omdat je dan de eerste effecten van de vaccinatiecampagne gaat zien.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_197250089
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 19:18 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Of omdat je dan de eerste effecten van de vaccinatiecampagne gaat zien.
Ja die 3 pretvacinaties die Hugo dan geregeld heeft.
pi_197250093
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 19:20 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Ja die 3 pretvacinaties die Hugo dan geregeld heeft.
Dat is zelfs na vandaag al fake news.
pi_197250136
twitter

Moet ik hier nog commentaar bij leveren of?
zie email 27 oktober
pi_197250138
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 19:13 schreef alpeko het volgende:

[..]

De volgende maand vermoedelijk ook. Scheelt dan nog dat die 3 dagen korter is.
Jep, maart/april wanneer het zonnetje weer wat meer gaat schijnen zal het wel de betere kant op gaan..
pi_197250228
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 19:23 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Moet ik hier nog commentaar bij leveren of?
Lijkt me niet. Alom bekende riedeltje.
pi_197250334
Dit is wel een next level mondkapje:

woensdag 6 januari 2021 @ 19:36:27 #193
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_197250444
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 19:32 schreef Scrummie het volgende:
Dit is wel een next level mondkapje:

Ik wil hem alleen als ie ook in kek hazmat-geel te koop is.
En voorzien is van een HJ-filter (Hertog Jan :7)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_197250500
Ik zie nu op RTL Nieuws dat het in de omringende landen ook verre van geweldig gaat qua tempo bij het vaccineren... het is dus niet alleen een Nederlands probleem
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 6 januari 2021 @ 19:39:38 #195
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197250527
Benieuwd wanneer wij de eerste data gaan doorgeven. Vooralsnog staan we nog niet op de kaart

https://ourworldindata.org/covid-vaccinations
pi_197250624
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 19:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie nu op RTL Nieuws dat het in de omringende landen ook verre van geweldig gaat qua tempo bij het vaccineren... het is dus niet alleen een Nederlands probleem
In Isral gaat het fantastisch. Wel heel zielig voor de arme Palestijnen die geen prik mogen halen. :r
  Moderator woensdag 6 januari 2021 @ 19:44:29 #197
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_197250652
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 19:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Benieuwd wanneer wij de eerste data gaan doorgeven. Vooralsnog staan we nog niet op de kaart

https://ourworldindata.org/covid-vaccinations
Maar ze zijn wel eerder begonnen!1!!1
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  woensdag 6 januari 2021 @ 19:45:09 #198
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_197250678
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 19:43 schreef Nia het volgende:

[..]

In Isral gaat het fantastisch. Wel heel zielig voor de arme Palestijnen die geen prik mogen halen. :r
Die in Isral wonen wel hoor. Die er niet wonen vallen onder de verantwoordelijkheid van hun eigen regering.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_197250745
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 19:05 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nou, liever niet.

Ik zou, hoe treurig ik de wappies ook vind, niet graag in een land leven waar je politieke voorkeur bepaalt of je een ziekenhuisbed krijgt of niet :{
Een lockdown instellen omdat er mensen op de IC komen die een kans hebben gehad zich te laten vaccineren is onacceptabel. Dat een 30 jarige zich niet vaccineert moet hij zelf weten. Die komt toch niet op de IC, daar heb ik niet zoveel moeite mee. Maar als iemand van 60 met onderliggend lijden zich niet laat vaccineren (en hier wel toe in staat is) is gewoon asociaal te noemen. We richten dit lockdown circus op om zulke groepen te beschermen, kunnen ze een vaccin krijgen, nemen ze hem niet. Dan vraag je er ook wel om hoor.
pi_197250804
quote:
NEW: Netherlands reports 50 cases of coronavirus mutation first found in the UK, including 30 cases linked to an elementary school
BNO
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')