Ik logde in 0m 10:16 en toen stond hij al zijn haar te doenquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:44 schreef Hunter het volgende:
Jowie is zijn kam vergeten in zijn haar
Niet echt iets over gehoord nog...quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:45 schreef cobain1994 het volgende:
Hebben ze het al over corona gehad?
Heel zijn shirt zit vol plukken, plekjongquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik logde in 0m 10:16 en toen stond hij al zijn haar te doen
Gelukkig niet zeg.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:45 schreef cobain1994 het volgende:
Hebben ze het al over corona gehad?
Daarom.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:47 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Wel vreemd. Ik hoor niet anders om me heen..
zolang ze nog praten zijn ze niet doodquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:47 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Gooi er 10 ietwat ordinaire ruziënde vrouwen in zonder mannen, en je maakt fantastische tv.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Veel te veel mannen in dat huis. De hele dag gelul over voetbal.
Wel fijn juist dat ze het daar even niet over hebben, opluchting!quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:47 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Nick loopt wel steeds om haar heen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:47 schreef 20100 het volgende:
waarom zit die Nathalie haar poes te scheren? er gaat echt niemand over jou gaan in het huis meid
Jowi is een beetje ijdel.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik begin een fobie te krijgen voor dat gepluk aan zijn haar HOU OP GEK !!
Ooit zo'n BB producer horen zeggen iets over formules: Zo van met meer vrouwen als mannen krijg je Xquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gooi er 10 ietwat ordinaire ruziënde vrouwen in zonder mannen, en je maakt fantastische tv.
Viel me ook al op ja!quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:49 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Nick loopt wel steeds om haar heen.
Eensquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:50 schreef freaky40 het volgende:
Goed figuurtje heeft schooljuf Dani hoor, en dat na 5 koters.
en die woeste legging van Els danquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:50 schreef freaky40 het volgende:
ja dat zien er nog pronte tietjes uit, waarschijnlijk wel geholpen door beugels en push upquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:50 schreef freaky40 het volgende:
ze heeft zelf maar 2 kinderen of zo, de rest zijn stiefkinderenquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:50 schreef freaky40 het volgende:
thuis geen tijd meer voor gehad denk ikquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:54 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Nathalie heeft haar snor gewaxed. Hoezo dat dan.
Of snelgroeierietusquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
thuis geen tijd meer voor gehad denk ik
Dan komt het onder 20 cm boven haar slip uit.quote:
Nee de rest van de dag lopen ze de hele tijd te vreten.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:01 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Gaan ze nu een hele ochtend in de badkamer zich verzorgen. Ik wil een spel zien. Dit is saai.
en te rummikutten en weerwolvenquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee de rest van de dag lopen ze de hele tijd te vreten.
Ze komen op teevee snap juhquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:01 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Gaan ze nu een hele ochtend in de badkamer zich verzorgen. Ik wil een spel zien. Dit is saai.
Dan is je snor waxen ook niet charmantquote:
Nee eerder John van der Heuvelquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:03 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Theo heeft wel iets weg van Peter R de Vries alleen zonder haar.
gewoon gay, dus naiefquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:59 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Jowi is wel heel lief. Echt een goed hart denk ik.
Lol, ja echt!quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:03 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Liese?quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:00 schreef Flow3r het volgende:
Irritant mens met die vlaskop en maar fohnen , ouderwetse trol
Thanks. Bij Theo zie ik nu kale Peter en bij Els die Sjakie van Flodderquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:03 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Die teksten ook op z’n shirts....quote:
Gezien wat er op tafel komt, zou ik op voorhand al voor de eer bedanken.quote:
en dan nog 2 happen nemenquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:22 schreef waxmask het volgende:
pap opnieuw opwarmen stinkt naar babyspuug volgens Dani
Verbaast me niks als die door Danielle is klaargemaakt.quote:
Gister had ze wat losserigs aan toch?quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:23 schreef 5thencounter het volgende:
Het zal mijn verbeelding zijn maar worden beide Danii,s groter en groter..
[ afbeelding ]
Ik ook, ik zie steeds die maatschappelijk werker voor me!quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:06 schreef JACM het volgende:
[..]
Thanks. Bij Theo zie ik nu kale Peter en bij Els die Sjakie van Flodder
Ohww dat zal het zijn..quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:26 schreef Benny het volgende:
[..]
Gister had ze wat losserigs aan toch?
Ja, daar doet hij me aan denken! Ik dacht al, ken hem ergens van.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:26 schreef 5thencounter het volgende:
Petertje Nunninga.. deBunkerBB schiet me ineens te binnen..
[ afbeelding ]
Dan moeten er eerst nog wel wat meer bij komen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:30 schreef greysbones het volgende:
heb het idee dat ze heel snel groepjes gaan vormen...
Belgie-Nederland?quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:30 schreef greysbones het volgende:
heb het idee dat ze heel snel groepjes gaan vormen...
Vind hem eng eruit zienquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:26 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
maar ook de grootste viespeukquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nope.
Jowie is wel de mooiste. Van de mannen én de vrouwen.
Hij is nog onzeker met situaties, maar er moet wel wat meer testosteron in, voor de vrouwen inkakkenquote:
loopt zich te scheren en knippen en ruimt dat lafjes op, als je zijn trui op een HD tv bekijkt zie je dat het helemaal vol hangt met plukjes haarquote:
Jowi en Liese, de rest is lelijk en engquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nope.
Jowie is wel de mooiste. Van de mannen én de vrouwen.
Mag ook wel wat wulpsheid bij komen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij is nog onzeker met situaties, maar er moet wel wat meer testosteron in, voor de vrouwen inkakken
zit gelukkig achter de laptop dus kan dat niet goed zien bleghhquote:loopt zich te scheren en knippen en ruimt dat lafjes op, als je zijn trui op een HD tv bekijkt zie je dat het helemaal vol hangt met plukjes haar
quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jowi en Liese, de rest is lelijk en eng
je vergeet Elsquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jowi en Liese, de rest is lelijk en eng
'knappe' jowiquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:39 schreef Blackprinces het volgende:
Welke gek is er zo aan het rammen!
jowiquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:39 schreef Blackprinces het volgende:
Welke gek is er zo aan het rammen!
ja, nu je het zegt en vooral op deze capquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:26 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |