Ja, daar doet hij me aan denken! Ik dacht al, ken hem ergens van.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:26 schreef 5thencounter het volgende:
Petertje Nunninga.. deBunkerBB schiet me ineens te binnen..
[ afbeelding ]
Dan moeten er eerst nog wel wat meer bij komen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:30 schreef greysbones het volgende:
heb het idee dat ze heel snel groepjes gaan vormen...
Belgie-Nederland?quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:30 schreef greysbones het volgende:
heb het idee dat ze heel snel groepjes gaan vormen...
Vind hem eng eruit zienquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:26 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
maar ook de grootste viespeukquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nope.
Jowie is wel de mooiste. Van de mannen én de vrouwen.
want?quote:maar ook de grootste viespeuk
Hij is nog onzeker met situaties, maar er moet wel wat meer testosteron in, voor de vrouwen inkakkenquote:
loopt zich te scheren en knippen en ruimt dat lafjes op, als je zijn trui op een HD tv bekijkt zie je dat het helemaal vol hangt met plukjes haarquote:
Jowi en Liese, de rest is lelijk en engquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nope.
Jowie is wel de mooiste. Van de mannen én de vrouwen.
Mag ook wel wat wulpsheid bij komen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij is nog onzeker met situaties, maar er moet wel wat meer testosteron in, voor de vrouwen inkakken
zit gelukkig achter de laptop dus kan dat niet goed zien bleghhquote:loopt zich te scheren en knippen en ruimt dat lafjes op, als je zijn trui op een HD tv bekijkt zie je dat het helemaal vol hangt met plukjes haar
quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jowi en Liese, de rest is lelijk en eng
je vergeet Elsquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jowi en Liese, de rest is lelijk en eng
'knappe' jowiquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:39 schreef Blackprinces het volgende:
Welke gek is er zo aan het rammen!
jowiquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:39 schreef Blackprinces het volgende:
Welke gek is er zo aan het rammen!
ja, nu je het zegt en vooral op deze capquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:26 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |