Ja anders kunnen we wel overal etdeef van makenquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ga maar even je excuses aanbieden aan de voltallige SC Cyan, dit kan echt niet.
EtDeEfquote:
NEVERRRquote:Op woensdag 6 januari 2021 12:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ga maar even je excuses aanbieden aan de voltallige SC Cyan, dit kan echt niet.
Ja, zoiets.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een beetje conform je username dus, maar dan andersom
In dat geval lijkt het me verstandiger als je het modschap per direct neerlegt.quote:
De lat voor grappen ligt in 2021 wel heel erg laag zie ikquote:
Ik eet een boterham met chocolade vlokken. Einde berichtquote:
Dit doet me pijn.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:18 schreef Strani het volgende:
[..]
In dat geval lijkt het me verstandiger als je het modschap per direct neerlegt.
*Zegt met pijn in het hart vertrouwen op in Cyan
Mij ook. Je wéét hoe hoog ik je heb zitten en dat ik je zelfs had gesteund voor het adminschap in de toekomstquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Mij ook. Je wéét hoe hoog ik je heb zitten en dat ik je zelfs had gesteund voor het adminschap in de toekomst
Maar de situatie is onhoudbaar geworden
Je hebt vaak pas door hoe oud je bent als je ziet hoe oud leeftijdsgenoten van je eruit zien.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:00 schreef TheVulture het volgende:
Je hebt wel eens van die mensen die er veel ouder uit zien dan dat ze daadwerkelijk zijn. Ik schrik altijd als ik de echte leeftijd van Samantha Steenwijk (33), Francis van Broekhuizen (45) hoor, maar ik kom er dus net achter dat Nicki French (deelneemster GB in 2000) toen pas 35 was![]()
Ze ziet er echt uit als minimaal 50
Een beetje op de achtergrond.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:50 schreef drxanax het volgende:
volgen jullie ook de verkiezingen voor de senaat in vs
Wat zijn wij toch eigenlijk jonge goden hè als je het zo bekijkt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt vaak pas door hoe oud je bent als je ziet hoe oud leeftijdsgenoten van je eruit zien.
Ik houd het wel in de gaten ja.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:50 schreef drxanax het volgende:
volgen jullie ook de verkiezingen voor de senaat in vs
Ja als leeftijdsgenoten naar óns kijken moet de verwarring bij hen flink toeslaan, in die zinquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat zijn wij toch eigenlijk jonge goden hè als je het zo bekijkt.
2021 is jaloers op deze titelquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:14 schreef Mandy040986 het volgende:
Iedereen nog de beste wensen.![]()
De shitshow die 2020 heette is voorbij.
Jij op de valreep ook MENDIEEEE!!!!quote:Op woensdag 6 januari 2021 13:14 schreef Mandy040986 het volgende:
Iedereen nog de beste wensen.![]()
De shitshow die 2020 heette is voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |