Ja, ik zat net ook al te kijken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:34 schreef spapaars het volgende:
Mooi dat verkeer op de achtergrond.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Waar hebben ze dat ding eigenlijk neergeplemt?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:34 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt naast de Arena in Amsterdam. Ring A10quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, ik zat net ook al te kijken.Kruispunt daar of zo.
Kan een cosser niet daar op de parkeerplaats gaan staan en zwaaien naar de camera?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:34 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Afslag naar de Arena, met verkeerslichten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, ik zat net ook al te kijken.Kruispunt daar of zo.
Ja dat wist ik dan weer wel, niet dat we de auto's ook zouden kunnen zien.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ligt naast de Arena in Amsterdam. Ring A10
Beter liefdesverhaal dan Twilightquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:35 schreef Dark het volgende:
Staat Thomas te wachten totdat hij mag poepen?
Ga je gang zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:36 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Kan een cosser niet daar op de parkeerplaats gaan staan en zwaaien naar de camera?
Die moeten maar wegblijven danquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat wist ik dan weer wel, niet dat we de auto's ook zouden kunnen zien.
Veel te ver voor mijquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Afslag naar de Arena, met verkeerslichten.
Ik heb nu pas door dat hij de dagboekkamer in wil, meelezen scheelt!quote:
Ja, thomas stond er net voor.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die stream staat ingezoomd op de dagbook kamer?
Prutsers, ze hadden al een paar dagen om te oefenen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb echt het idee dat ze de techniek niet lekker voor elkaar hebben. Die streamlock die al een uur duurt en het geklooi met de camera-instellingen. Volgens mij zijn ze aan het testen of zo.
Thomas ging toch naar de wc?quote:
Valt me nog mee dat die ringmicrofoons om hun nek werkenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb echt het idee dat ze de techniek niet lekker voor elkaar hebben. Die streamlock die al een uur duurt en het geklooi met de camera-instellingen. Volgens mij zijn ze aan het testen of zo.
Streamers hebben geen moer aan die dagboekkamer , daar moet je TV voor kijken morgenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die stream staat ingezoomd op de dagbook kamer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |