Ja, ik zat net ook al te kijken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:34 schreef spapaars het volgende:
Mooi dat verkeer op de achtergrond.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Waar hebben ze dat ding eigenlijk neergeplemt?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:34 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt naast de Arena in Amsterdam. Ring A10quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, ik zat net ook al te kijken.Kruispunt daar of zo.
Kan een cosser niet daar op de parkeerplaats gaan staan en zwaaien naar de camera?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:34 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Afslag naar de Arena, met verkeerslichten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, ik zat net ook al te kijken.Kruispunt daar of zo.
Ja dat wist ik dan weer wel, niet dat we de auto's ook zouden kunnen zien.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ligt naast de Arena in Amsterdam. Ring A10
Beter liefdesverhaal dan Twilightquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:35 schreef Dark het volgende:
Staat Thomas te wachten totdat hij mag poepen?
Ga je gang zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:36 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Kan een cosser niet daar op de parkeerplaats gaan staan en zwaaien naar de camera?
Die moeten maar wegblijven danquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat wist ik dan weer wel, niet dat we de auto's ook zouden kunnen zien.
Veel te ver voor mijquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Afslag naar de Arena, met verkeerslichten.
Ik heb nu pas door dat hij de dagboekkamer in wil, meelezen scheelt!quote:
Ja, thomas stond er net voor.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die stream staat ingezoomd op de dagbook kamer?
Prutsers, ze hadden al een paar dagen om te oefenen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb echt het idee dat ze de techniek niet lekker voor elkaar hebben. Die streamlock die al een uur duurt en het geklooi met de camera-instellingen. Volgens mij zijn ze aan het testen of zo.
Thomas ging toch naar de wc?quote:
Valt me nog mee dat die ringmicrofoons om hun nek werkenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb echt het idee dat ze de techniek niet lekker voor elkaar hebben. Die streamlock die al een uur duurt en het geklooi met de camera-instellingen. Volgens mij zijn ze aan het testen of zo.
Streamers hebben geen moer aan die dagboekkamer , daar moet je TV voor kijken morgenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die stream staat ingezoomd op de dagbook kamer?
Die kijk ik nietquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Streamers hebben geen moer aan die dagboekkamer , daar moet je TV voor kijken morgen
Een boel al zelfmoord gepleegd. !!! ?????quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:41 schreef Dark het volgende:
Ach, as je in de meetstriem zit, weetje, altijd het positieve uit mezelf halen......
Shot verpest voor de tv-uitzending, even opnieuwquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die kerel staat heletijd te wachten aan de dagbook kamer, keert hij terug, en dan roepen ze hem weer
Laaif iz u rollekooster snap je....quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Een boel al zelfmoord gepleegd. !!! ?????
Nee gekkie, het hoogtepunt van zijn leven was dekgeboorte van zijn zoon.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Een boel al zelfmoord gepleegd. !!! ?????
Nee niet echtquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Laaif iz u rollekooster snap je....
Nee, al een paar keer 2 verschillende streams tegelijk gehad. En dagboekkamer krijg je alleen op tv te zien.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:42 schreef Juud79 het volgende:
Er is dus eigenlijk de hele dag maar een stream. De momenten dat ik heb gekeken was er op een stream een SL en alleen op de andere wat te zien.
Zodra er een in de dagboek kamer zit dan is er een streamlock. Heeft iemand al beeld daar vandaan gezien of bewaren ze dat allemaal voor de uitzendingen?
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:41 schreef Blackprinces het volgende:
Ach jee Theo zijn leven bestaat uit heule grote pieken en heule grote dalen, echt een roolerkooster
Ah damn, die mis ik. Wat ik nu niet mis is een random shot op het tuinpad. Ook spannend!quote:
Dr staat niet voor niets out of control op z'n shirtquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:44 schreef Juud79 het volgende:
Theo is een beetje adhd, dzjies.... ik hoor die gast alleen maar lullen...
Theo heeft therapie gehad dus nu is ie ook therapeut. Weet je...quote:
huis ligt vlak aan diverse wegenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, ik wil bewegend beeld, auto's zijn een goede vervanging dan.
Oh vandaarquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Theo heeft therapie gehad dus nu is ie ook therapeut. Weet je...
Je moet eerst jezelf kennen voordat je een ander kan kennen. Dat dus.
Voor het betere knip en plakwerk.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, al een paar keer 2 verschillende streams tegelijk gehad. En dagboekkamer krijg je alleen op tv te zien.
Eerder vanavond een klein stukje, was een foutje denk ik....quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:42 schreef Juud79 het volgende:
Zodra er een in de dagboek kamer zit dan is er een streamlock. Heeft iemand al beeld daar
vandaan gezien of bewaren ze dat allemaal voor de uitzendingen?
5 dagen.....quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:46 schreef engine het volgende:
Man man man paar weekjes van huis. Aanstellers.
yep of zelfs nog ver daarvoorquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dus de samenvatting die ik vanavond zal zien, zal zijn van gisteren
Heb je je al eens opgegeven?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik had wel graag eens meegedaan.
Denk dat Theo als eerste door het lint gaat.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:48 schreef Rhosyn het volgende:
Theo smoest naar Nathalie: eikel, mongool. ik denk dat hij zich ergert aan iemand
Ja of arena amsterdamquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
huis ligt vlak aan diverse wegen
gooogle maps ..op BigBrother huis 2021
Volgens mij is die al boos geweest voordat de streams begonnenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk dat Theo als eerste door het lint gaat.
Op zieko volgens mij, had ie het gister al over in de uitzending, dat hij die wil nomineren.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij is die al boos geweest voordat de streams begonnen
Nu weer beeld op stream 1. Stuitert heen en weer de hele tijdquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:50 schreef Tamaartje het volgende:
Ik snapde keuze voor de streams echt niet... waarom zien we dit
Wees blij... je kan ook uren naar een koe in een stal kijkenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:50 schreef Tamaartje het volgende:
Ik snapde keuze voor de streams echt niet... waarom zien we dit
door de glazen wand ....quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk dat Theo als eerste door het lint gaat.
Echt he, newbiesquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wees blij... je kan ook uren naar een koe in een stal kijken
Ja geloof het wel. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Op zieko volgens mij, had ie het gister al over in de uitzending, dat hij die wil nomineren.
Nooit geweten dat er een nieuw seizoen van Big Brother ging komen.quote:
Ik vermoed morgenochtend. Dan kan het nog worden meegenomen in de beelden voor morgenavond. Dagje stemmen, etc., etc.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:49 schreef thebajandutch12 het volgende:
Wanneer komt de nominatie uitslag eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |