SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Haterquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:25 schreef Karzai het volgende:
Railaway is een saai en kut bejaarden programma
TERINGGOOR noem ik het. Opbokkenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:32 schreef FranticDJ het volgende:
Captain's dinner / Groningen rijsttafel noemen ze dat fles
Kregen wij zowat standaard op zaterdag.. als 't geen snert met pannenkoeken was.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:34 schreef Karzai het volgende:
Ja als ik het elke week zou krijgen dan zou ik er ook iet blij van worden
Blauwe hapquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kregen wij zowat standaard op zaterdag.. als 't geen snert met pannenkoeken was.
en op woensdag blauwe hap
vrijdag vis
en zondag biefstuk/friet
Als maccie staat voor macaroni is de kans best grootquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:50 schreef bitterbal het volgende:
A
[..]
als hij maccie eet dan ga ik er nu naar toe
oh nee bedoelde de macquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als maccie staat voor macaroni is de kans best groot
Oowwquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee bedoelde de mac![]()
al vind ik macaroni ook erg lekker
Oven?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb kroketten in de vriezer liggen.
vind dat nog wel de minste reden om naar de McD te gaan..quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die franse frietsjes met frites saus
ik nog nietquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:52 schreef Karzai het volgende:
Bijna door mijn koop een koe voorraad heen
Ze hebben geen kortingsbonnen in de appquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vind dat nog wel de minste reden om naar de McD te gaan..
Big Tasty
kip 20
hollanderquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben geen kortingsbonnen in de app
McChicken en Big Mac hebben de lekkerste sausquote:
Veel te ver weg manquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vind dat nog wel de minste reden om naar de McD te gaan..
Big Tasty
kip 20
Big Mac is ook altijd goed.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die franse frietsjes met frites saus
Allicht dichterbij dan dat het voor mij isquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel te ver weg manBen nog nooit hier in Deventer in de Mac geweest
Ze bezorgen trouwens wel tegenwoordig geloof ikquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Allicht dichterbij dan dat het voor mij is
Ik ookquote:
Hij zit bij mij in de straat en het is al koud voor ik thuis ben.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze bezorgen trouwens wel tegenwoordig geloof ik
Mja dat schiet ook niet op iddquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij zit bij mij in de straat en het is al koud voor ik thuis ben.
op minimaal 45 minuten met de auto? dacht 't nietquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze bezorgen trouwens wel tegenwoordig geloof ik
ik woonde tegenover de McD in Bredaquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij zit bij mij in de straat en het is al koud voor ik thuis ben.
Whehehe tamtakquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik woonde tegenover de McD in Breda
Ging altijd met de auto door de drivedat was sneller dan met de fiets.
mja met de fiets moest je moeilijk ver om rijden voor een tunnel. Of hopen dat je geen roadkill werd door illegaal de 8 baans over te stekenquote:
ze hebben aardappelwedges kreukelfrietquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:08 schreef FranticDJ het volgende:
Nja ik bestel geen burgers voor de aardappeljulienne maar voor de burgers
Dus bij die tenten is 't altijd 2 burgers zonder sides.
bij mij een pot verfquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee de tv ligt letterlijk in de bezorgbus
klinkt heel wokequote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:34 schreef bitterbal het volgende:
jongen in first dates over zijn date; hele leuke date. Veel vibes die ze samen kunnen catchen maar hij kan nog niet te forwarded zijn.
Hij moet niet zo retarded doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:34 schreef bitterbal het volgende:
jongen in first dates over zijn date; hele leuke date. Veel vibes die ze samen kunnen catchen maar hij kan nog niet te forwarded zijn.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:35 schreef bitterbal het volgende:
wel fucking mooi stel samen. lijken zo uit de sixties samen te komen
nietquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wanneer ga jij meedoen met First Dates?
is dat die ene waar ze met mondkapje op binnenkomen en dan voor de bar die af doen en de date 2 zoenen op de wang geven?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:44 schreef FranticDJ het volgende:
De belgische First Dates is ook wel humor
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dat die ene waar ze met mondkapje op binnenkomen en dan voor de bar die af doen en de date 2 zoenen op de wang geven?
Ik heb geen parkeervergunning.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:01 schreef Karzai het volgende:
Tientjes extra op loonstrook maar de belasting op afval, parkeervergunning en woz gaat ook omhoog
Ik ook niet, een van de vele pluspunten van in een dorp wonenquote:
Ja dat is ook spijtig idd. Ook echt elk jaar opnieuwquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
openbaar vervoer wordt ook weer duurder
Wanneer hoor je de nieuwe woz waarde van dit jaar?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:01 schreef Karzai het volgende:
Tientjes extra op loonstrook maar de belasting op afval, parkeervergunning en woz gaat ook omhoog
meestal in februari/maartquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wanneer hoor je de nieuwe woz waarde van dit jaar?
Komend jaar waarschijnlijk extra veel omdat ze het al zo moeilijk hebbenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is ook spijtig idd. Ook echt elk jaar opnieuw
Ja dik kans van. Het mag niet omvallen maar iemand moet het betalenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komend jaar waarschijnlijk extra veel omdat ze het al zo moeilijk hebben
ze zeggen ook dat de tol van de westerscheldetunnel omhoog moet als deze lijn zich voorzet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komend jaar waarschijnlijk extra veel omdat ze het al zo moeilijk hebben
Loonheffingquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:10 schreef bitterbal het volgende:
woz aanslag
vuil belasting
rioolbelasting
waterschapsbelasting
welke mis ik nog?
Echt?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
openbaar vervoer wordt ook weer duurder
Lekker op de grillquote:
ik baal wel dat ik niet mag bbq'n op mn balkonquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker op de grillenige kaas die niet smelt
Ik vind OV erger.quote:
Net als de Kiltunnel, dat ding moet volgens mij ook allang zijn afbetaald inmiddelsquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze zeggen ook dat de tol van de westerscheldetunnel omhoog moet als deze lijn zich voorzet.
Ter verduidelijking: die tunnel is ondertussen al afbetaald en er is nog een andere tunnel van betaald.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind OV erger.Gelukkig heb ik een abonnement voor de trein waar de prijs nog van vast staat tot de zomer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En straks heb je dat x2quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:10 schreef bitterbal het volgende:
woz aanslag
vuil belasting
rioolbelasting
waterschapsbelasting
welke mis ik nog?
ohja dat vage ding wat daar ineens lag toen mn tomtom me om een file heen ging sturen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net als de Kiltunnel, dat ding moet volgens mij ook allang zijn afbetaald inmiddels
trek je broek maar weer op danquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR
[ afbeelding ]
snackbelastingquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:10 schreef bitterbal het volgende:
woz aanslag
vuil belasting
rioolbelasting
waterschapsbelasting
welke mis ik nog?
Gebruik je die nog dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind OV erger.Gelukkig heb ik een abonnement voor de trein waar de prijs nog van vast staat tot de zomer.
en Tuintegeltax. Gaat er ook vanzelf wel een keer komen.quote:
Wilde geen punt maken, is slechts een constateringquote:
komt goedquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wilde geen punt maken, is slechts een constatering
Wel ¤1000 per maand in het handje na aftrek kosten betaal je dan nog belasting? Denk gewoon inkomsten belasting?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komt goed![]()
Naast huur, energie, water en soms servicekosten betalen huurders ook lokale belastingen. Afvalstoffenheffing, waterschapsbelasting, en in een aantal gemeenten rioolheffing. Maar niet in alle gemeenten evenveel.
Wat?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was ¤1000 per maand in het handje na aftrek kosten betaal je dan nog belasting? Denk gewoon inkomsten belasting?
Krankzinnigquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:23 schreef bitterbal het volgende:
Opbrengsten uit verhuur betaal je geen belasting over
Uw 2e woning hoort bij uw box 3-vermogen. U betaalt belasting over uw vermogen volgens de regels die daarvoor gelden. Als u uw 2e woning verhuurt, hoeft u de inkomsten uit de verhuur niet op te geven.
nou ja normaal gesproken heb je al overdrachtsbelasting betaald bij het verkrijgen van de woning en dan betaal je elk jaar woz belasting plus je betaald belasting over de waarde van 2e woning in box 3.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KrankzinnigJe betaalt over zowat elke scheet belasting, maar over huur niet. Wauw.
Ah ja dat zou op zich wel genoeg moeten zijn. Maar toch, flinke inkomsten die niet onder inkomstenbelasting vallen. Tofquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja normaal gesproken heb je al overdrachtsbelasting betaald bij het verkrijgen van de woning en dan betaal je elk jaar woz belasting plus je betaald belasting over de waarde van 2e woning in box 3.
Gewoon ¤3500,- huur per maand vragen en achterover leunenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah ja dat zou op zich wel genoeg moeten zijn. Maar toch, flinke inkomsten die niet onder inkomstenbelasting vallen. Tof
Kan best. Den Haag zit toch vol met expats. Die betalen alles wat het kost.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon ¤3500,- huur per maand vragen en achterover leunen
Expat markt is nu opgedroogd. Ken een meisje en zij verhuurde altijd aan expats. Maar sinds covid geen expat meer. Huur verlaagd van 2000 naar 1250 geloof ik.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan best. Den Haag zit toch vol met expats. Die betalen alles wat het kost.
Oh jammerquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Expat markt is nu opgedroogd. Ken een meisje en zij verhuurde altijd aan expats. Maar sinds covid geen expat meer. Huur verlaagd van 2000 naar 1250 geloof ik.
Maar kan voor deze woning niet zoveel vragen.
Gewoon hier op FOK! plaatsen als de enige echte Casa Bitterbal en ¤10.000,- per maand vragenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Expat markt is nu opgedroogd. Ken een meisje en zij verhuurde altijd aan expats. Maar sinds covid geen expat meer. Huur verlaagd van 2000 naar 1250 geloof ik.
Maar kan voor deze woning niet zoveel vragen.
Wie gaat er wonen dan ltvdk?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon hier op FOK! plaatsen als de enige echte Casa Bitterbal en ¤10.000,- per maand vragen
Gewoon een of ander vies mannetje ofzo?quote:
Das echt schofterig, hoe ze die polen soms huisvesten. Hier in den haag schijnen er redelijk wat wijken te zijn waar het helemaal mis isquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:41 schreef Karzai het volgende:
Caravan kopen en in het westland zetten, paar polen erin
Vragen kan altijdquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon hier op FOK! plaatsen als de enige echte Casa Bitterbal en ¤10.000,- per maand vragen
Livestream 40 jaar Jeugdjournaal.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:47 schreef Karzai het volgende:
Of zal ik eerst naar dat lhabtqut programma M kijken?
Dat vind ik dus helemaal niks.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:47 schreef Karzai het volgende:
Of zal ik eerst naar dat lhabtqut programma M kijken?
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een of ander vies mannetje ofzo?
Ben benieuwd wanneer de live recap van 28 Days Later gaat beginnenquote:
Had ik laatst niet gedaan. Niet eens aan gedacht. Kan ie anders zelf wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:59 schreef bitterbal het volgende:
Moet de verwarning eigenlijk uit als de cv man komt controleren?
liefst wel, zodat hij zn klauwen niet verbrand als die hem uit elkaar haaltquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:59 schreef bitterbal het volgende:
Moet de verwarning eigenlijk uit als de cv man komt controleren?
Hij hoeft nie uit elkaarquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
liefst wel, zodat hij zn klauwen niet verbrand als die hem uit elkaar haalt
wat gaat hij dan controleren?quote:
Volgens mij heb jij heel ergens anders zin in dan in Pizza...quote:
Dan kom je dus bij de warme delen. Normaal wordt de brander wel uit elkaar gehaald.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gewoon zon check.
Toch alleen voorkant er af
Ik zie alleen maa al die pizza'squote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij heel ergens anders zin in dan in Pizza...
ja hij komt vanaf 12. geen idee hoe laat. Zit ik hier al die tijd te bibberenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan kom je dus bij de warme delen. Normaal wordt de brander wel uit elkaar gehaald.
Dus liefst uit, maar goed, die mensen zijn het ook wel gewend dat het warm is, dus ik neem aan dat ze ook wel handschoenen dragen
Dan moeten ze maar niet in de winter komen koekoekquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan kom je dus bij de warme delen. Normaal wordt de brander wel uit elkaar gehaald.
Dus liefst uit, maar goed, die mensen zijn het ook wel gewend dat het warm is, dus ik neem aan dat ze ook wel handschoenen dragen
Als je hem smorgens aan zet en rond 12 af zet dan blijft het toch wel warm genoeg in huis..?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij komt vanaf 12. geen idee hoe laat. Zit ik hier al die tijd te bibberen
ja dat kan ik idd wel doenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je hem smorgens aan zet en rond 12 af zet dan blijft het toch wel warm genoeg in huis..?
deze zit wel in je top 5 van van domste posts van de dagquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar niet in de winter komen koekoekZe komen zeker "tussen 8 en 21 uur"?
Wie van die kerels zou UitStraling zijn??quote:
Grootmeester Gianni spreektquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze zit wel in je top 5 van van domste posts van de dag
Diegene achter de camera die de overige pizza's aan het opeten isquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wie van die kerels zou UitStraling zijn??
En knielen gofferdomme!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Grootmeester Gianni spreektAllemaal aan de kant mensen
Die lamp was ook het eerste dat me opviel jaquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:10 schreef bitterbal het volgende:
Leuke hont ook. en de lamp die ltvk wil hebben zie ik ook
quote:
* komt je even warm wrijvenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij komt vanaf 12. geen idee hoe laat. Zit ik hier al die tijd te bibberen
En nu SPRINGEN NONDEJU!!!quote:
quote:
quote:Nederlandse (17) opgepakt in Zwitserland na breken quarantaineplicht
Een Nederlands meisje van 17 jaar dat positief was getest op het coronavirus is dinsdag in Zwitserland opgepakt, omdat ze de haar opgelegde quarantaine ontvluchtte. Ze stond op het punt naar Nederland te vliegen met een negatieve nepcoronatest, meldt de politie. De tiener werd opgepakt in Zürich kort voordat ze aan boord wilde gaan. Ze gaf toe toe dat ze op het vliegveld de nepcoronatest had overhandigd.
De jonge vrouw was positief getest in het kanton Wallis, waar veel kan worden geskied. De autoriteiten hadden haar bevolen in quarantaine te gaan, maar toen ze merkten dat ze was vertrokken, brachten ze de politie op de hoogte. Tegen de jonge vrouw is een strafzaak geopend wegens het overtreden van de coronawetgeving en het vervalsen van documenten. Ze is met een ambulance teruggebracht naar Wallis.
Schweizquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:51 schreef mschol het volgende:
zat @:kwiwi nou in zwitserland of oostenrijk?
ben benieuwd wat de straffen in zwitserland zijn:
[..]
En die ene review is van jou?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:54 schreef FranticDJ het volgende:
Goeie reviews heeft dat red je pakketje wel eigenlijk
1,1/10
Kutkind.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:51 schreef mschol het volgende:
zat @:kwiwi nou in zwitserland of oostenrijk?
ben benieuwd wat de straffen in zwitserland zijn:
[..]
Deze post is waardeloos zonder fotos losquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Poah beeldje hoor nu die hangt.
Mooi een film drop
Je kan vanaf een foto nooit het beeld checken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Deze post is waardeloos zonder fotos los
Betere camera kopen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kan vanaf een foto nooit het beeld checken.
ja maar wel de tv zelfquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kan vanaf een foto nooit het beeld checken.
balquote:
Je moet ook naar de tv kijken, niet er naast.quote:
Kwastje van maken voor Schilderbal?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:27 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij is het volgende week een jaar geleden dat ik naar de kapper ben geweest.
Het is DOOD. Kan het ook niet meer in een pruikje laten verwerken denk ik.
waarom zou et dood zijn? valt het uit?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:27 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij is het volgende week een jaar geleden dat ik naar de kapper ben geweest.
Nee goede stukadoor.quote:
Dan zou het iets hormonaals zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:36 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom zou et dood zijn? valt het uit?
zou ik toch even mee naar de arts gaan, klinkt erg ongezond
Definieer dood.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:27 schreef CherryLips het volgende:
Wat gebruik je voor haarverzorging?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zou het iets hormonaals zijn.
Nee de onderste 10 cm ofzo is een soort droge ragebol. Dooie punten enzo.
Ik waag me niet aan stuccen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee goede stukadoor.
Maar zonder gekheid heeft die een stuk stuc in de ogen gekregen precies op de muur achter de tv.
Bij Cali ook niet?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik waag me niet aan stuccen.
Van die shampoo zonder sls. En soms een haarmasker.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat gebruik je voor haarverzorging?
Geen conditioner/leave in voor de eindjes? Scheelt bij mij echt een boel.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die shampoo zonder sls. En soms een haarmasker.
haar is sowieso dood. Het zijn de haarzakjes die leven :pquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:27 schreef CherryLips het volgende:
Waarheid, al kan je wel dingen doen om te voorkomen dat het hard beschadigt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
haar is sowieso dood. Het zijn de haarzakjes die leven :p
Toch weer ...quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet denk ik toch van die speciale handschoenen halen
Zucht ...quote:
Wat moet ik nu zien dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Niet dat ik normaal gesproken zulk sprankelend haar heb, maar het scheelt wel wat tinten met m'n wintervachtje.
Toch maar eens die vaatwasser fiksen dan.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was zo trots toen het eten klaar was
Saaie witte muur.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Niet dat ik normaal gesproken zulk sprankelend haar heb, maar het scheelt wel wat tinten met m'n wintervachtje.
Ja die is gefixt :p Duurt alleen zo langquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch maar eens die vaatwasser fiksen dan.
Scheelt wel wat vingers.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die is gefixt :p Duurt alleen zo lang
Conditioner.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou het is stro. Het hoort niet zo te pieken
wat is een wasbolquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:13 schreef CherryLips het volgende:
Dat je je bed verschoont en twee wasbollen en ondergoed tegenkomt in de hoes.
appelazijnquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou het is stro. Het hoort niet zo te pieken
Heb ik AL TIJD. Mijn dekbedovertrek is één grote schepzak. Aan het eind van de wasbeurt zit ALLES in dat ding. Haal je het helemaal uit elkaar voordat het de droger in gaat: Aan het eind van de droger zit ALLES weer in de schepzak. Matig matig matig.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:13 schreef CherryLips het volgende:
Dat je je bed verschoont en twee wasbollen en ondergoed tegenkomt in de hoes.
Zo'n unit met drukknopjes nemen. En de drukkers dichtdoen voordat je gaat wassen, nergens last vanquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik AL TIJD. Mijn dekbedovertrek is één grote schepzak. Aan het eind van de wasbeurt zit ALLES in dat ding. Haal je het helemaal uit elkaar voordat het de droger in gaat: Aan het eind van de droger zit ALLES weer in de schepzak. Matig matig matig.
Ja maar niet al m'n units hebben knoopjes en ik kies die dingen op uiterlijkquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zo'n unit met drukknopjes nemen. En de drukkers dichtdoen voordat je gaat wassen, nergens last van
Ik gok dat fles ze eerder op functionaliteit kiestquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar niet al m'n units hebben knoopjes en ik kies die dingen op uiterlijk
Daar doe ik vloeibaar wasmiddel in. Schijnt dan beter verdeeld te worden ofzo. Ze slingeren vooral overal rond.quote:
Lichte conditioner, alleen op de eindjes. En af en toe een wasbeurt met sls of appelazijnspoeling doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan wordt het weer heel slap. Dat heb ik na het masker ook.
Ik heb een hele verzamelingquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik gok dat fles ze eerder op functionaliteit kiest
Oh zo'n ding wat in de trommel gaat. Wist niet dat dat zo heetquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar doe ik vloeibaar wasmiddel in. Schijnt dan beter verdeeld te worden ofzo. Ze slingeren vooral overal rond.
Appelazijn heb ik nog wel in de keuken staanquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lichte conditioner, alleen op de eindjes. En af en toe een wasbeurt met sls of appelazijnspoeling doen.
Ik ookquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een hele verzamelingomdat ik ze allemaal zo leuk vind.
Drie keer per weekquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ookOmdat ik ze vaak verschoon (zeker 3x per week) en meerdere tegelijk was.
Dat doe ik ook.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar doe ik vloeibaar wasmiddel in. Schijnt dan beter verdeeld te worden ofzo. Ze slingeren vooral overal rond.
omdat schoon beddengoed genot.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Drie keer per weekwaarom. Ik heb geen droger dus dat is sowieso niet te doen.
Ja ik flikker die wasverzachter ook maar ergens inquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat doe ik ook.
Puur omdat ik nooit heb uitgezocht hoe dat met die lade werkt
Het staat er bij mij gewoon op wat waar moet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat doe ik ook.
Ik koop gewoon wasmiddel waar dat al in zitquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik flikker die wasverzachter ook maar ergens in
Goed idee op zich wel. Drukknoopjes kun je er ook zelf wel ff in rammen. Met kampeerzeil ook gedaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar niet al m'n units hebben knoopjes en ik kies die dingen op uiterlijk
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat doe ik ook.
Wat?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik flikker die wasverzachter ook maar ergens in
datquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het staat er bij mij gewoon op wat waar moet.
Russisch roulette?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:21 schreef CherryLips het volgende:
Dat vaccinatieprogramma doet me aan een of andere spelshow denken.
Wasverzachter heb je ook alleen 'nodig' als je 't aan de lucht laat drogenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:24 schreef IJsdraakje het volgende:
En wasverzachter.
Instant jeuk van dat spul. Dus alleen het middelste deel van m'n laatje nodig.
+ als je zo'n wilde slaper als ik bent, word je iig niet wakker met je dekbed uit je overtrek.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed idee op zich wel. Drukknoopjes kun je er ook zelf wel ff in rammen. Met kampeerzeil ook gedaan.
Ik laat het altijd aan de lucht drogen, ik mis het niet hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wasverzachter heb je ook alleen 'nodig' als je 't aan de lucht laat drogen
EN idd veel mensen tiefen er veel te veel in.
Ja dat is bij mij dus ook na drie dagen het geval. Vat je kou omdat je half onder de kale lap ligtquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
+ als je zo'n wilde slaper als ik bent, word je iig niet wakker met je dekbed uit je overtrek.
Modern problems require modern solutionsquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Kom we gaan even Fles' DekbedProbleem de wereld uit engineeren
Serieus geen last van.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:27 schreef CherryLips het volgende:
Voor handdoeken vooral. Anders kan ik ze rechtop tegen een muur wegzetten.
Ik heb nu toch geen zon, gekkie.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:28 schreef FranticDJ het volgende:
Dan heb je ze te lang in de zon laten hangen Gerrie
Oh, dat zou nog best wel eens kunnen. Jij hebt waarschijnlijk ook duingezuiverd water?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:31 schreef FranticDJ het volgende:
oh, Buda dacht dat je het zonnetje in huis was.
Maar serieus, ik heb het alleen dan. Wellicht ook wat met waterhardheid te maken?
Geen flauw idee. 'gemiddeld water' zegt de hardheidskaart hierquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat zou nog best wel eens kunnen. Jij hebt waarschijnlijk ook duingezuiverd water?
Even gespiekt, hier is het volgens die kaartjes net op de grens van zacht en gemiddeld.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Geen flauw idee. 'gemiddeld water' zegt de hardheidskaart hier
Zo'n fucking waterontharder is wel de trend in m'n omgeving daarom.
Vooral nadat die hippofallus op zondag (en tegenwoordig op zaterdag ook) op zowel RTL als SBS op tv is
misschien zijn ze gewoon stijf van de schrik bij de gedachte dat ze weeeeer gerrie af moeten drogen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Al is Ede juist zacht, dus ergens klopt er iets niet in die gedachtegang.
ja, nou. hou ze maar lekker.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens, van die harde handdoeken drogen gewoon veel beter af dan zachte.
Gewoon deppen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja, nou. hou ze maar lekker.
mijn anjer blieft alleen die fluffy zachte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |