Nee goede stukadoor.quote:
Dan zou het iets hormonaals zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:36 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom zou et dood zijn? valt het uit?
zou ik toch even mee naar de arts gaan, klinkt erg ongezond
Definieer dood.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:27 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij is het volgende week een jaar geleden dat ik naar de kapper ben geweest.
Het is DOOD. Kan het ook niet meer in een pruikje laten verwerken denk ik.
Wat gebruik je voor haarverzorging?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zou het iets hormonaals zijn.
Nee de onderste 10 cm ofzo is een soort droge ragebol. Dooie punten enzo.
Ik waag me niet aan stuccen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee goede stukadoor.
Maar zonder gekheid heeft die een stuk stuc in de ogen gekregen precies op de muur achter de tv.
Bij Cali ook niet?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik waag me niet aan stuccen.
Van die shampoo zonder sls. En soms een haarmasker.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat gebruik je voor haarverzorging?
Geen conditioner/leave in voor de eindjes? Scheelt bij mij echt een boel.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die shampoo zonder sls. En soms een haarmasker.
haar is sowieso dood. Het zijn de haarzakjes die leven :pquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:27 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij is het volgende week een jaar geleden dat ik naar de kapper ben geweest.
Het is DOOD. Kan het ook niet meer in een pruikje laten verwerken denk ik.
Waarheid, al kan je wel dingen doen om te voorkomen dat het hard beschadigt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
haar is sowieso dood. Het zijn de haarzakjes die leven :p
Toch weer ...quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet denk ik toch van die speciale handschoenen halen
Zucht ...quote:
Wat moet ik nu zien dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Niet dat ik normaal gesproken zulk sprankelend haar heb, maar het scheelt wel wat tinten met m'n wintervachtje.
Toch maar eens die vaatwasser fiksen dan.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was zo trots toen het eten klaar was
Saaie witte muur.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Niet dat ik normaal gesproken zulk sprankelend haar heb, maar het scheelt wel wat tinten met m'n wintervachtje.
Ja die is gefixt :p Duurt alleen zo langquote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch maar eens die vaatwasser fiksen dan.
Scheelt wel wat vingers.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 21:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die is gefixt :p Duurt alleen zo lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |