Big Mac is ook altijd goed.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die franse frietsjes met frites saus
Allicht dichterbij dan dat het voor mij isquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel te ver weg manBen nog nooit hier in Deventer in de Mac geweest
Ze bezorgen trouwens wel tegenwoordig geloof ikquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Allicht dichterbij dan dat het voor mij is
Ik ookquote:
Hij zit bij mij in de straat en het is al koud voor ik thuis ben.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze bezorgen trouwens wel tegenwoordig geloof ik
Mja dat schiet ook niet op iddquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij zit bij mij in de straat en het is al koud voor ik thuis ben.
op minimaal 45 minuten met de auto? dacht 't nietquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze bezorgen trouwens wel tegenwoordig geloof ik
ik woonde tegenover de McD in Bredaquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij zit bij mij in de straat en het is al koud voor ik thuis ben.
Whehehe tamtakquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik woonde tegenover de McD in Breda
Ging altijd met de auto door de drivedat was sneller dan met de fiets.
mja met de fiets moest je moeilijk ver om rijden voor een tunnel. Of hopen dat je geen roadkill werd door illegaal de 8 baans over te stekenquote:
ze hebben aardappelwedges kreukelfrietquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:08 schreef FranticDJ het volgende:
Nja ik bestel geen burgers voor de aardappeljulienne maar voor de burgers
Dus bij die tenten is 't altijd 2 burgers zonder sides.
bij mij een pot verfquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee de tv ligt letterlijk in de bezorgbus
klinkt heel wokequote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:34 schreef bitterbal het volgende:
jongen in first dates over zijn date; hele leuke date. Veel vibes die ze samen kunnen catchen maar hij kan nog niet te forwarded zijn.
Hij moet niet zo retarded doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:34 schreef bitterbal het volgende:
jongen in first dates over zijn date; hele leuke date. Veel vibes die ze samen kunnen catchen maar hij kan nog niet te forwarded zijn.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:35 schreef bitterbal het volgende:
wel fucking mooi stel samen. lijken zo uit de sixties samen te komen
nietquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wanneer ga jij meedoen met First Dates?
is dat die ene waar ze met mondkapje op binnenkomen en dan voor de bar die af doen en de date 2 zoenen op de wang geven?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:44 schreef FranticDJ het volgende:
De belgische First Dates is ook wel humor
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dat die ene waar ze met mondkapje op binnenkomen en dan voor de bar die af doen en de date 2 zoenen op de wang geven?
Ik heb geen parkeervergunning.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:01 schreef Karzai het volgende:
Tientjes extra op loonstrook maar de belasting op afval, parkeervergunning en woz gaat ook omhoog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |